بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان مدل‌های ۲۰۲۳ درجه | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان مدل‌های ۲۰۲۳ درجه | behtarin-laptop در ادامه فهرست بهترین لپ تاپ‌ها تا 15 میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم که دارای 4 عنوان می‌شود. البته در نظر داشته باشید که اکثر این عنوان‌ها، بیش از یک لپ تاپ را شامل می‌شوند و اصولا هدف ما این بوده که هر بار یک “خانواده” لپ تاپ را معرفی کنیم. برند ایسر؛ لپ تاپ‌های ایسر معمولا تنوع کمتری نسبت به لنوو و ایسوس داردن و بازار آنها در ایران چندان بزرگ نیست.

خرید لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل V145 81MT0034IH – A

پیش از پرداختن به محصولات معرفی شده در راهنمای خرید لپ تاپ تا 15 میلیون تومان ابتدا انواع کاربری و نکات مهم سخت افزاری هر لپ تاپ را توضیح خواهیم داد. شما از یک لپ تاپ در بازۀ 15 میلیون تومانی نباید انتظار پشتیبانی از کارهای سنگین و حرفه‌ای، مثل کار با نرم افزارهای گرافیکی مثل ایلاستریتور و فتوشاپ یا گیمینگ و انجام کارهای مهندسی را داشته باشید. چنین لپ تاپ‌هایی برای انجام دادن کارهای ساده و روزمره‌ای مثل تایپ، وب گردی، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی و… مناسب هستند. مورد مهم دیگری که در زمان انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون باید توجه کنید، نوع و میزان حافظۀ رم RAM است. وجود امکان ارتقای حافظه، سبک بودن و داشتن درایو نوری و صفحه کلید ارگونومیک هم در این لپ تاپ‌ها مزیت‌های بزرگی محسوب می‌شوند. با افزایش قیمت‌ها و تورم، شاید فکر کنید که اگر حدود 15 میلیون تومان پول داشته باشید، نمی‌توانید یک لپ تاپ خوب خریداری کنید.

این لپ تاپ پردازنده گرافیکی مناسبی دارد و در کاربری عمومی نیز عملکردی سریع و بدون وقفه دارد. این محصول یکی از بهترین لپ تاپ های 15 میلیونی است و قیمت آن نیز در همین حدود است. این لپ تاپ برای استفاده روزانه، مهندسی اولیه، طراحی و گرافیک و برنامه نویسی انتخابی مناسب است. اگر قصد خرید لپ تاپ تا 15 میلیون تومان را دارید پیشنهاد میکنم این محصولات را هم مورد بررسی قرار دهید. در کاربری عمومی و سبک معمولا همه لپ تاپ های معمولی نیازهای شما رو به راحتی رفع میکنند.

  • کیبورد استفاده شده توی این مدل هم طراحی خیلی خوبی داره و انگشت‌های دست خیلی خوب روی دکمه‌ها قرار میگیرن و دکمه‌ها هم خیلی نرم بالا و پایین میشن.
  • Legion 5 در این پیکربندی، از پردازنده Core-i H بهره می‌گیرد، هشت گیگابایت رم به‌همراه ۵۱۲ گیگابایت SSD دارد، صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی آن از نوع IPS با وضوح FHD است.
  • این محصول شامل ویژگی های بسیار خوبی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود اما باید نقاط ضعفی که در اختیار دارد را نیز بشناسید.
  • خوشبختانه، ما تعداد زیادی لپ تاپ دانشجویی را به طور کامل آزمایش کرده‌ایم و بهترین انتخاب‌های خود را در فهرست بالا جمع‌آوری کرده‌ایم.
  • با این مدل خیلی راحت میتونید برنامه‌هایی مثل آفیس و کارهایی مثل وبگردی و… انجام بدین.
البته اگر کار فوتوشاپ سنگین خواهد بود بهتره بودجه رو افزایش بدین. لطفا مشخصات این لپ تاپ lenovo ideapad xac3 رو بنویسید که چک کنم. یک ترابایت حافظه از نوع هارد دیسک برای این محدوده قیمتی کاملا معمول قیمت مینی لپ تاپ دانشجویی است. این لپ تاپ قابلیت نصب حافظه SSD از نوع M.2 را هم دارد و به راحتی می‌توان حافظه را ارتقا داد. گیگابایت برای کاربران عادی تقریبا کافی است ولی برای افزایش سرعت و استفاده از تمام توان لپ تاپ، توصیه می‌کنیم آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. ارتقای رم لپ تاپ بدون از بین رفتن گارانتی توسط شرکت گارانتی کننده قابل انجام است.

لپ تاپ اچ پی استوک مدل HP ZBOOK 15 G3