بهترین مشاوران کنکور ریاضی و فیزیک 1402 بهترین مشاور کنکور | darsjet

اگر چنانچه هدف‌ گذاری هوشمندانه و عالمانه داشته باشید، می توانید قبل از اعلام نتایج کنکور ریاضی، رشته خود را مشخص کنید. پس اولین گام مشاور کنکور ریاضی، آشنا شدن با رشته های دانشگاهی کنکور ریاضی است. ✔️ این دسته از داوطلبان تنها از انتخاب رشته دوره روزانه کنکور سال بعد محروم هستند برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته مقاله را مطالعه کنید. این رتبه حداکثر نمره کل زیرگروه های هر داوطلب بوده و صرفا جهت اطلاع داوطلب درج می شود زیرا برای انتخاب رشته فقط باید رتبه سهمیه و رتبه کشوری در هر یک از زیرگروه ها در نظر گرفته شود.

حقیقت این است که منابع کنکور سراسری در رشته ریاضی بسیار به هم شبیه هستند که می‌توان گفت تمام آنها فرمولی می باشند و همین مسئله باعث می‌شود به هنگام مطالعه داوطلبان برای آنان خسته کننده و نفس‌گیر بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور باشند. پیشنهاد برای یکنواختی این است که دروس عمومی را مابین برنامه خود داشته باشید این موضوع باعث می‌شود ذهن شما از حالت فرمولی دائم و یکنواخت به حالت حفظی در بیاید و این تنوع مطالعه موجب می شود که شما بهتر بتوانید در خصوص دروس فرمولی عمل کنید. برخی از داوطلبان در رابطه با رشته دانشگاهی خود سردرگم هستند و هنوز نمی دانند که علاقه مند به کدام رشته دانشگاهی هستند و یا اینکه بازار کار کدام یک از رشته های دانشگاهی مناسب است؟ این سردرگمی موجب می‌شود که انرژی زیادی از داوطلبان در همان ابتدای کار گرفته شود. هر یک از داوطلبانی که برای مشاوره کنکور ریاضی مراجعه می کنند شرایط متفاوتی دارند. شرایط و تفاوت ها هم مربوط به شرایط خانوادگی آنها و همچنین مربوط به شرایط تحصیلی آنها می باشد.

  • سپس بر اساس رتبه شما اولویت بندی ها چیده می شود و در صورتی که رتبه شما با رشته دلخواه شما هماهنگ نباشد، رشته های مشابه از نظر واحد های درسی و آینده شغلی در فرم انتخاب رشته جایگزین می شود تا شانس قبولی شما را به 100% افزایش دهد.
  • انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد و در مهلت معین و مشخصی انجام می گیرد.
  • بسیاری از افراد هستند که با رتبه نه چندان خوب ولی انتخاب رشته خوب، توانسته اند تا در رشته های خوبی به تحصیل مشغول شوند.
  • ما در گروه آموزشی برنا به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های کنکور و مراکز مشاوره برنامه ریزی کنکور در مشهد کنار شما هستیم تا موفقیت شما رو تضمین کنیم.

تحصیل در دانشگاه های غیر روزانه رایگان است و در صورت انتخاب رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان، شبانه، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی، باید از توانمندی مالی لازم در پرداخت شهریه برخوردار باشید. ۲۵ درصد از ظرفیت هر کد رشته‌ محل که در دفترچه ذکر شده است به همسر و فرزندان شهدا، جانبازان بالای ۲۰درصد و یا آزاده  که حداقل ۷۰ درصد از تراز آخرین نفر قبولی بدون سهمیه آن کد رشته‌محل را کسب کرده باشد تعلق می‌گیرد. اگر شما نیز می خواهید انتخاب رشته انسانی را توسط بهترین مشاور انتخاب رشته در بهترین مرکز انتخاب رشته به صورت حضوری و یا آنلاین انجام دهید، با مشاوران ما در ارتباط باشید. از این رو انتخاب رشته انسانی در سالی که پیش رو داریم جز مهم ترین انتخاب رشته ها می باشد که نیاز به مشاوری دارد که انتخاب رشته در زیر گروه آشنایی کامل داشته باشد. که بتواند از طریق بازی با زیر گروه های انسانی شانس قبولی را افزایش دهد. یکی از مسائل سرنوشت ساز برای هر دانش آموزی ، کنکور و انتخاب رشته کنکور است.

وجدان کاری

داوطلبان باید حتما از افراد اگاه دراین زمینه کمک و مشاوره بگیرند تا با دید بهتری در این مسیر قدم بگذارند. مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به انالیز کردن و تحلیل تراز ، رتبه و سایر جزئیات مرتبط باکارنامه هر داوطلب میپردازد. بدین ترتیب هرمشاور میتواند باداشتن انالیز و تحلیلی دقیق و عالی به موارد همچون شناخت نقاط قدرت و ضعف هر داوطلب ، میزان سعی و تلاش وی برای قبولی در کنکور  و اطلاع از سطح علمی داوطلب دست پیداکند. البته بهتر است در کنار تجزیه وتحلیل کارنامه خود داوطلب کارنامه داوطلبان سال های گذشته که موفق به کسب نتایجی مشابه باداوطلب شده اند نیز مورد بررسی قرار بگیرند. فارغ التحصیلان رشته های فنی و حرفه ای برای ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل در رشته های مربوطه، نیاز دارند تا در کنکور سراسری فنی و حرفه ای شرکت کنند.

سوالات کنکور سال های پیش را تحلیل کنید

بهترین مشاوران کنکور ریاضی و فیزیک 1402 بهترین مشاور کنکور | darsjet

شرکت در کنکور فنی و حرفه ای نیاز به آمادگی داوطلبان دارد تا بتوانند رتبه و تراز لازم برای ورود به دانشگاه را کسب کنند. به دلیل محدودیتی که دانشگاههای مختلف برای پذیرش دانشجو دارند، داوطلبان تنها متناسب با رتبه اکتسابی کنکور، قادر به کسب قبولی از دانشگاههای مختلف خواهند داشت. انتخاب رشته کنکور فنی و حرفه ای بلافاصله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور فنی و حرفه ای برای داطلبان امکان پذیر خواهد بود. در مرحله انتخاب رشته کنکور فنی و حرفه ای داوطلبان متناسب با رتبه ای که کسب کرده باشند، کد رشته های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای درج کرده و منتظر اعلام نتایج نهایی می شوند.

بودجه بندی شیمی کنکور