درج آگهی استخدام با چند کلیک ساده در سایت جاب یابی خبرگزاری فارس | sarzaminestekhdam

درج آگهی استخدام با چند کلیک ساده در سایت جاب یابی خبرگزاری فارس | sarzaminestekhdam

از دیگر مزایای ایران تلنت داشتن راهنمای مسیر شغلی از تحصیل تا کار است. در این قسمت به بررسی اینکه افراد از هر رشته ای وارد چه شغل هایی می شوند و میزان درآمد ماهانه و سالیانه آن ها چقدر خواهد بود پرداخته شده است. کارجویان با مراجعه به این قسمت می توانند درک درستی از رشته تحصیلی و آینده شغلی خود داشته باشند.

  • آگهی هایی که در سایت ای استخدام وجود دارند بیشتر برای مراکز دولتی مثل بانک ها هستند.
  • این سایت دارای تست‌های شخصیت‌شناسی وابزارهایی مثل نرم افزار مدیریت استخدام برای کارجویان و کارفرمایان است.
  • شیپور از دیگر سایت‌های استخدامی می باشد که علاوه بر نیازمندی‌های اینترنتی بر خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات تمرکز دارند.
اما کارلیب تلاش کرده تا محیطی را برای سنجش نیروی کار برای کارفرمایان محیا کند. از طریق تقویم استخدام آگهی ها و فراخوان های دولتی برای کارجویان ارسال خواهد شد. همچنین نمونه سوال های استخدامی در مراکز دولتی نیز در سایت ای استخدام برای کارجویان ارائه می شود. از نقاط قوت سایت ایران تلنت جست و جوی دقیق بر اساس فیلتر های مشخص شده برای کارجویان است که به سرعت می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. سایت ایران تلنت به عنوان نخستین مرجع حقوق و دستمزد ایران بخشی را با این عنوان دارد که افراد با مراجعه به این قسمت می توانند میزان حقوق دریافتی و پرداختی خود را با توجه به رشته تحصیلی و میزان تخصص محاسبه کنند.

ارسال رزومه از طریق سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن

حال در صفحه اول سایت می‌توانید دسته‌بندی‌ها مختلف را برای پیدا کردن وب سایت کاریابی آنلاین شغل مشاهده کنید. می‌توانید روی گروه شغلی، استان، صنعت و رده سازمانی کلیک کنید و بر اساس آن‌ها آگهی‌ها را مشاهده کنید. حال اطلاعات لازم، مهارت‌ ها، سوابق شغلی و… خود را با دقت وارد کنید. می‌توانید در صورت نیاز نمونه کارها، مدارک و… خود را هم آپلود کنید. شما می‌توانید اطلاعات، مهارت‌ها، سوابق تحصیلی و… خود را وارد کنید.

در این سایت، شما برای نوشتن یک سی وی خوب و قوی هدایت می شوید؛ همچنین مصاحبه با افراد معروف، داستان موفقیت هایشان و همچنین رقابت های مختلف را می توانید در صفحات این سایت پیدا کنید. اما یک مشکل مشترک اکثر این سرویس‌ها هم شاید تمرکز بیش از حد روی ارائه فرصت‌های شغلی برای تهران باشد. هر چند مشخص نیست که علت این موضوع عدم استقبال سایر شهرها از این سرویس‌هاست یا اینکه برای نمایش فرصت های شغلی شهرستان‌ها از سوی پلتفرم‌های استخدامی کم‌کاری و قصور صورت گرفته است.

ایران تلنت

استفاده از خدمات این سایت های کاریابی می تواند مزایای بسیاری برای کارجو و کارفرما به همراه داشته باشد که در این بخش به آنها اشاره می کنیم. تمامی امکانات همکارشو داخل برنامه ما هست، این برنامه به طور اختصاصی برای کارجویان طراحی شده و شما با نصب آن میتوانید به طور رایگان از تمام امکانات و ویژگی های جذاب این برنامه از جمله دریافت آگهی های متناسب با رزومه تان استفاده کنید. فقط با پرداخت 99 هزار تومان می‌توانید ساخت یک آزمون اختصاصی را به کارلیب سفارش بدهید؛ آزمونی که برای بی‌نهایت کارجو قابل استفاده است و سنگ محک ایده‌آلی برای انتخاب بهترین افراد جویای کار به شمار می‌آید. در این سایت می‌توانید با توجه به شهری که زندگی می‌کنید، آگهی‌های استخدامی را متناسب با شغل و رشته خود بیابید.

سه‌ سوت جابز