دریچه داکت اسپلیت آتی تهویه البرز

برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باید به ابعاد داخلیِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت دریچه داکت اسپلیت توجه نماییم. در واقع مبنای سایز درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ،ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت است.برای سهولت در بازوبستِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی شیاردار وزنه‌ای باید به میزان یک تا دو میل از هرطرف از ابعاد داخلیِ فریم کسر نماییم و اقدام به ساخت درب نماییم. همانطور که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز بر می‌آید ساختار داخلیِ درب دارای شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متر است.

  • برای دستگاه های فن کویل و داکت اسپلیت که در داخل واحدهای مسکونی یا تجاری نصب می شوند، دریچه هایی جهت دسترسی به دستگاه طراحی و نصب می شود که در مواقع لزوم بتوان به شیر آلات و یا قسمتهای دیگر دستگاه دسترسی داشت.
  • طریقه اتصال این اضلاع به هم نیز با کُرنرهای فلری که از ورق گالوانیزه است صورت می گیرد.
  • انجام عملیات رنگ بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت باعث زیباییِ نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت و نیز باعث محافظت دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه و خط و خش می‌گردد.

این خَم از دِفرمه شدن و تاب خوردنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جلوگیری می کند. پس از ساخت و پایان مراحل مونتاژ دریچه بازدید داکت اسپلیت برای محافظت از کیفیت رنگ و بدنه ی دریچه بازدید داکت اسپلیت در مسر کارخانه تا محل پروژه ، از کاور یا روکش مشماییِ ضخیم و ضدصربه استفاده می شود تا دریچه بازدید داکت اسپلیت با کیفیت عالی به بهره برداری برسد. گروه صنعتی تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید انواع محصولات سیستم هوارسانی، خنک‌سازی و حرارتی بهترین محل برای خرید لوازم مورد نیاز کانال کشی داکت اسپلیت در کشور است. با خرید تمامی محصولات مورد نیاز بدون وجود هیچ‌گونه واسطه‌ای شاهد پایین آمدن هزینه نهایی شده و از طرفی از بهترین و مرغب‌ترین لوازم تولید شده در کشور بهره ببرید.

۴ . حداکثر فضای قابل پوشش برای تهویه

دریچه داکت اسپلیت آتی تهویه البرز

پس از اتصال اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت و شکل گیریِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به ایجاد جای پیچ روی نما یا دیواره داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم. این جای پیچ ها حتما باید قبل از عملیات رنگ کاری صورت گیرد تا پس از رنگ، اسیب یا صدمه ای به ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود. پس از این مرحله نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی می‌رسد. برای این کار ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک هم به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی قابل نصب است. بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک در رنگ های گوناگون و متناسب با محیط سطح به صورت رنگ کوره‌ای پوشش داده می‌گردد. قسمت اصلی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت معمولا از ورق آلومینیوم به ضخامت یک میل تولید می‌گردد، که این ضخامت با توجه به ابعادِ دریچه بازدید داکت اسپلیت قابل افزایش است. در صورتی که درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک به صورت لولایی باشد برای بستن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از قفل زیمنسی استفاده می‌گردد که تعداد این قفل ها بنا به ابعاد دریچه و کوچکی و بزرگیِ دریچه می‌تواند متغیر باشد.

دریچه برقی کنترل از راه دور رایمند 40 سانت

انتخاب نوع دریچه داکت اسپیلتی که متناسب شما و شرایطی که دارید باشد، باید زیر نظر متخصصین این امر صورت گیرد. از طرف دیگر چون وجود این دریچه بسیار ضروری است باید تلاش کنید از محلی آن را تهیه کنید که معتبر باشد. تهویه مارکت دقیقا همان محلی است که به شما اطمینان می دهد بهترین دریچه داکت کولر در محل مورد نظر شما نصب خواهد شد. برای برگشت هوا به دستگاه تهویه مطبوعِ نصب شده در پروژه، از دریچه‌های برگشت استفاده می‌شود. دریچه‌های چهارگوش انواع مختلفی دارند که عبارت اند از دریچه سقفی یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهارطرفه که با توجه به محل نصب آنها از مدل‌های مختلفی استفاده می‌شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی (ام دی اف)