راهنمای خرید بهترین کباب پز آپارتمانی ارزان قیمت استیل خانگی، گازی ایستاده، هفت شعله | villasaze

حتما با مشاورین فروشگاه هانیستا در ارتباط باشید تا متناسب با نیاز شما بهترین و کارآمد ترین کباب پز را به شما معرفی کنند. در یک فضای بسته و کوچک همیشه نمی توان باربیکیو و آتش روشن کرد. پیشنهاد ما برای استفاده کباب‌ پز گازی استیل خانگی است که با طراحی منحصر به فرد خود به تهیه و طبخ سیخ با بهترین کیفیت ممکن و سازگار با ذائقه ایرانی کمک می کنند.

در نتیجه کباب‌پز دود نمی‌کند و کباب‌ها بسیار نرم‌تر پخته می‌شوند. از این دستگاه می‌توانید برای تهیه جوجه کباب، کوبیده، برگ، کباب کردن جگر، سوسیس و انواع ماهی و میگو و سبزیجات استفاده کنید. این مدل، ۸ شعله با روکش چدن دارد که با گاز شهری یا کپسول حرارت در شعله‌ها به جریان می‌افتد. سینی چکه‌گیر آن، هم برای جمع‌آوری ضایعات و چربی غذا استفاده می‌شود و هم با ریختن آب درون آن، در حین پخت کباب، هیچ دودی ایجاد نمی‌‎شود.

خرید باربکیو تتیس مدل BGT-60

راهنمای خرید بهترین کباب پز آپارتمانی ارزان قیمت استیل خانگی، گازی ایستاده، هفت شعله | villasaze اخه قبلا یدونه ایرانیشو گرفتم بعد چن بار استفاده بدنش تغییر شکل داد مجبور شدم بندازم دور. اگر از آن دسته افرادی هستید که بیشتر اوغات به مسافرت می روید و نیاز دارید تا بتوانید در هر جایی با یک منبع برقی بتوانید کباب درست کنید مطمئنا کباب پز برقی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. کباب پز های رومیزی ابعاد بسیار مینیمال و سبک دارند که اجازه می دهند بتوانید به راحتی با خود حمل کنید.

کباب‌ پزهای شعله‌ دار و ذغالی، بوی دود تولید می کنند، بنابراین اگر در آپارتمان زندگی می کنید، بهتر است هنگام خرید، این موضوع را مد نظر قرار دهید، در این حالت بهتر است کباب پز برقی بخرید. کباب پز گازی آپارتمانی یک نوع از کباب پز است که به دلیل استفاده از گاز هیچ دودی ایجاد نمی‌کند و همچنین طراحی آن معمولا به گونه‌ای است که عصاره گوشت روی حرارت نمی‌ریزد و ایجاد دود و بو نمی‌کند، هرچند مقداری بو کباب طبیعی است. همین موضوع یعنی عدم ایجاد دود و بو و گاز آن را برای استفاده در آپارتمان و فضاهای بسته مناسب کرده است. این مدل کباب پز ضیافت یکی از خوش ساخت ترین مدل‌ های این شرکت است که از نوع کباب پز ایستاده آپارتمانی است که در هر فضای بسته ای مانند آپارتمان قابل استفاده است.

تجهیزات و لوازم گیمینگ

از عمده ترین این متریال ها می توان به ورق گالوانیزه، استیل و آهن اشاره نمود. اما کباب پزهای ساخته شده با گالوانیزه معمولا وزن کمتر و قیمت مناسب بهترین باربیکیو تری دارند. جنس باربیکیو ها مهم است گه ضد زنگ باشد جنس آهن به دلیل قیمت پایین معمولا مشتری زیادی به خود جذب می کند اما بعد از مدتی زنگ می زند و عملا به درد نمی خورد. دیگر جنس های کباب پز مثل استیل و ورق سفید نیز در بازار موجوداند. که خرید کباب پز استیل به دلیل مقاومت و راحتی در تمییز کردن آن بهترین گزینه است. به طور مثال اگر قصد خرید اینترنتی کباب پزگازی را دارید و به گاز شهری دسترسی ندارید مناسب ترین گزینه انتخاب کباب پز گازی با سوخت گاز مایع است.

  • به همین دلیل هم بیشتر افراد به دنبال خرید بهترین مارک کباب پز گازی هستند تا بتوانند با به همراه داشتن آن غذایی لذیذ آماده کرده و از تفریح خود لذت ببرند.
  • این مدل کباب پز ضیافت یکی از خوش ساخت ترین مدل‌ های این شرکت است که از نوع کباب پز ایستاده آپارتمانی است که در هر فضای بسته ای مانند آپارتمان قابل استفاده است.
  • یک سینی چکه‌گیر به صورت کشویی در زیر محفظه بهترین باربیکیومذکور قرار دارد و با وجود پایه‌های چرخ‌دار می‌توانید به راحتی آن را جابه‌جا کنید.