سهم کشورها از اقتصاد 94 تریلیون دلاری جهان را در یک اینفوگرافیک ببینید دیجی‌کالا مگ | artofmarketing

«مجله خبری هنر مارکتینگ 4.0» واژه‌ای است که از آن برای این دگرگونی استفاده می‌شود؛ اتفاقی که شاهد به‌کارگیری هرچه بیشتر تکنولوژی، آی‌تی و فرآیندهای مرتبط در آن خواهیم بود. تولید ناخالص داخلی – فهرست کشورها – ارزش فعلی، ارزش های قبلی، پیش بینی، آمار و نمودار. چندان دور از انتظار نیست که ظرف 20 سال آینده فقر و ثروت کشورها تنها با این معیار قابل اندازه گیری خواهد بود. در این فاصله، نظریه اقتدارگرا درباره مطبوعات در بسیاری از کشورهای جهان به شکل نظریه تمامیت خواه شوروی تکامل یافت. نظارت و اعمال اقتصادی و سیاسی دولت، مطبوعات را کنترل می کرد و تنها اعضای وفادار و اصولگرای حزب به طور منظم می توانستند رسانه ها را به کار گیرند.

پیشرفته ترین کشور جهان

روابط تجاری گسترده این کشور با قاره اروپا به دلیل قطعنامه برگزیت پس از رأی سال 2016 برای خروج از اتحادیه اروپا بسیار پیچیده شده است؛ از 31 ژانویه 2020، بریتانیا رسماً عضو اتحادیه اروپا نیست. با وجود اینکه کشور ایتالیا در جایگاه هشتم لیست قدرتمندترین اقتصادهای جهان قرار گرفته است، اما به دلیل مسائلی همچون بی‌ثباتی سیاسی، رکود اقتصادی و عدم اصلاحات ساختاری، با رکود روند رشد اقتصادی مواجه شده است. گفتنی است که پیش از وقوع بحران مالی در سال 2008، ایتایا همچنان روند رشد آهسته‌ای داشت. در واقع این کشور، در سال‌های 2001 تا 2007، به طور متوسط 1.2 درصد رشد را تجربه کرد.

از نظر فناوری استفاده شده در سلاح در این کشور که رتبه یک کشور های پیشرفته جهان را دارد، آن‌ها اسلحه لیزری را ساخته که اشعه آن در هوا جریان پیدا می‌کند. در زمینه وسایل الکترونیکی هم می‌توان ژاپن را با قاطعیت تمام یک غول تمام عیار دانست. بر اساس بررسی‌های انجام شده در خصوص قدرتمندترین اقتصادهای جهان، ایالات متحده آمریکا از سال ۱۸۷۱ تا کنون، در جایگاه نخست این لیست قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ٢٠١٩ نیز جایگاه خود را حفظ کند. نرخ تورم در آلمان بر اساس شاخص قیمت مصرف‌کننده محاسبه می‌شود و بر اساس آمار بانک جهانی در سال 2021 به 4.6 درصد رسید. به نظر برخی کارشناسان علت این تورم افزایش هزینه سبد خرید مردم به دلیل ویروس کرونا بوده است.

نظرات شما

نکته قابل توجه، ثبات نسبی شاخص برابری قدرت خرید طی سال‌های مختلف در یک کشور بوده و کمتر تحت تاثیر عواملی مانند نرخ تورم است. هند قرار است تا سال ۲۰۲۴ با تولید ناخالص داخلی اسمی ۳٫۷ تریلیون دلار به پنجمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود و از فرانسه و انگلیس پیشی بگیرد ، در حالی که این کشور به سختی تحت تأثیر همه گیر Covid-19 قرار گرفته است. اقتصاد ایرلند با پیش‌بینی رشد تولید ناخالص داخلی ۱۳ درصدی، توسط بزرگ‌ترین شرکت‌های چندملیتی در جهان پشتیبانی می‌شود. فیس‌بوک، تیک‌تاک، گوگل اپل و فایزر همگی دفترهای اروپایی خود را در این کشور مستقر کرده‌اند که نرخ مالیاتی ۱۲٫۵ درصدی یا تقریبا نصف میانگین جهانی برای شرکت‌ها دارد. اما این نرخ‌ها قرار است به‌زودی تغییر کنند زیرا ایرلند به توافقنامه‌ی حداقل نرخ مالیات شرکتی ۱۵ درصدی OECD پیوست که در اکتبر ۲۰۲۱ نهایی شد.

http://beautyreview.irتمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم. لازم به‌ذکر است در تحقیقات دیگر نظیر انریکو اسپولاور و رومن واچاریارگ 2012 ، بررسی شده ممکن است کشورهایی در گذشته به لحاظ دانش و تکنولوژی غنی بوده‌اند اما در پی تغییر فرهنگ مردم و گرایش به فرهنگ‌های دیگر، بسیاری از آن مزیت‌ها برای همیشه از بین رفته‌اند. چنین کشورهایی با کنار گذاشتن تاریخ خود، که در آن تلاش مردمان گذشته و تجربیات آن‌ها ذخیره شده، جایگاه جدید خود را در فقر اقتصادی و توسعه اقتصادی بسیار پایین می بینند.

  • بنابراین کشورهای توسعه نیافته برای رسیدن به این هدف باید یک سلسله تدابیر و استراتژی هایی را بکار گیرند که یکی از آنها استراتژی جایگزینی واردات یعنی توسعه صنعتی از طریق حمایت میباشد.
  • اگر کشوری در گذشته های دور، تلاشی برای موفقیت انجام داده است؛ درسالیان بعد، اثر آن به وضوح در بلند‌مدت برای زندگی مردم کشورش آشکار است.
  • بدون شک نظام نواستعماری یا آنچه این روزها “نظم نوین جهانی” خوانده می شود، جز در سایه سیطره عظیم ارتباطات و گسترش امواج میسر نبوده و نخواهد بود و این کار تنها با توسل به نظریه های فردی و اجتماعی ارتباطات شدنی است.
  • صندوق بین‌المللی پول، اقتصاد چین با تولید ناخالص داخلی 30 هزار و 74 میلیارد دلاری را به‌عنوان بزرگترین اقتصاد دنیا در سال 2022 معرفی کرده است.
  • این پیش بینی ها به صورت احتمالی و حدس و گمان نبوده؛ بلکه با توجه به فاکتورها و نتایج اعتبارسنجی بانکی و رتبه بندی هر یک از افراد در نظام بانکی هر دو کشور ارائه شده است و می توان به آن ها استناد کرد.
  • با وجود اینکه کشور ایتالیا در جایگاه هشتم لیست قدرتمندترین اقتصادهای جهان قرار گرفته است، اما به دلیل مسائلی همچون بی‌ثباتی سیاسی، رکود اقتصادی و عدم اصلاحات ساختاری، با رکود روند رشد اقتصادی مواجه شده است.