صفر تا صد آموزش زبان انگلیسی | zabannew

این روش از تدریس مدرسان برای آن دسته از زبان آموزانی کاربرد دارد که قصد دارند زبان انگلیسی را به صورت آکادمیک دنبال کنند و هدف آن‌ها صحبت کردن به زبان انگلیسی نیست. در این روش مهارت‌هایی مانند خواندن به زبان انگلیسی، نوشتن به زبان انگلیسی و صحبت کردن به زبان انگلیسی از جایگاه یکسانی برخوردار است. یکی از اشتباهاتی که برخی از اساتید انجام می‌دهند، آزاد گذاشتن زبان‌آموز برای مطرح کردن سؤال راجع به محتواهای آموزشی است. در آموزش تدریس زبان انگلیسی دائماً به اساتید یادآوری می‌شود که میزان یادگیری زبان‌آموز را بپرسند و او را کاملاً آزاد نگذارند که هر وقت خودش سؤال داشت، پرسش را مطرح کند. هیچ‌گاه نمی‌توان قطع به یقین گفت که زبان‌آموزی که پرسشی را مطرح نکرده قطعاً همه چیز را یاد گرفته است. گاهی ممکن است عدم مطرح کردن پرسش، خجالت کشیدن و یا درک نکردن مطالب باشد.

اگر هیچ اطلاعاتی از زبان انگلیسی ندارید، بهتر است ابتدا سراغ اپلیکیشن‌های کودکان بروید و مقداری دانش ابتدایی از زبان انگلیسی را به دست بیاورید. اما اگر می‌خواهید که یک اپلیکیشن همه کاره را برای یادگیری زبان انگلیسی نصب نمایید، بهتر است به سراغ اپلیکیشن‌های جامع و یا اپلیکیشن زبانشناس بروید. برای استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی مثل رزتا استون و Busuu، نیاز به پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه است که با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان، تبدیل به هزینه هنگفتی می‌شود.

دانلود کتاب American English File 4 ویرایش سوم و دوم

یکی از خلاقانه‌ترین روش‌هایی که در آموزش تدریس زبان انگلیسی از جایگاه جذابی برخوردار است آموزش انگلیسی به صورت شنیداری است که در دموی تدریس کودکان نیز بسیار پرطرفدار است. شنیدن که طبیعی‌ترین شیوه برای یادگیری زبان انگلیسی محور اصلی را در آموزش زبان انگلیسی با روش شنیداری را تشکیل می‌دهد. اما در یکی از معایب این روش ‌آن است که تا زمانی که زبان‌آموز تسلط نسبی در صحبت کردن، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی کسب نکرده باشد نمی‌تواند با این روش آموزش ببیند و استاد نیز نمی‌تواند از این روش برای آموزش استفاده کند.

آموزش تدریس زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Busuu دارای بیش از 100 میلیون کاربر فعال است که همین موضوع این اپلیکیشن را در دسته‌ی بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های زبان راهنما انگلیسی قرار می‌دهد. این اپلیکیشن امکانات زیادی دارد که می‌تواند در راه یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کند اما گفتن همه‌ آن‌ها، از حوصله این مقاله خارج است. توصیه می‌کنم که برای اطلاعات بیشتر، این اپلیکیشن را نصب کنید و خودتان دیگر امکانات جذاب آن را کشف نمایید. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بر روی تفظ امریکن تمرکز دارد و دروس ابتدایی 23 بخش این اپلیکیشن به صورت رایگان قابل دسترسی است اما برای دسترسی به تمامی دروس باید این اپلیکیشن را خریداری نمایید. از نکات منحصربه‌فرد اپلیکیشن Drops پشتیبانی از زبان فارسی است که کار کردن با آن را برای افراد فارسی‌زبان بسیار ساده می‌کند.

  • با توجه به مقصد مورد نیاز مدارک متفاوت نیاز خواهد بود و در این زمینه باید به وبسایت دانشگاه مورد نیاز رجوع شود.
  • همان نرم‌افزارهایی که روز سی دی با هزاران محتوای آموزشی قرار دارند و حتما باید شماره فلان را به شماره فلان بفرستید تا با شما تماس بگیرند و ۱۰۰ هزار تومان از پول ارزشمند شما را نابود کنند.
  • مثلا یادگیری زبان آلمانی نسبت به فرانسه و انگلیسی برای ایرانیان سختتر است.
  • از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که می‌تواند یک مدرس را به استادی حرفه‌ای تبدیل کند داشتن خلاقیت و نوآوری است.
صفر تا صد آموزش زبان انگلیسی | zabannew همیارزبان به رضایت زبان آموزان و قابل قبول بودن سطح کلاس‌های آنلاین اهمیت زیادی می‌دهد. به همین خاطر است که اساتیدی که برای تدریس در این سایت انتخاب شده‌اند همه فیلتر شده بوده و جزء بهترین اساتید آموزش زبان انگلیسی ایران هستند. هر کدام از این اساتید سابقه چندین سال تدریس را در موسسات و آموزشگاه‌های برتر ایران دارند و همیارزبان با توجه به سابقه و کیفیت کاری قبلی اساتید آن‌ها را برای تدریس آنلاین زبان در نظر گرفته است.

مهارت مکالمه: