طراحی داخلی رستوران چوجی

در صورتی که از میان کافههای باملند، این محل را انتخاب کنید، میتوانید پیشغذا (سوپ روز، سیبزمینی با دیپ پنیر)، سالاد، قهوه دمی، صبحانه (انگلیش لند، نیمرو، املت تونسی، سوسیس، املت گوجه)، ساندویچ (فیله استیک، چیزبرگر)، پاستا (لازانیا با سس سه رنگ، لینگویینی)، شیک، کیک، نوشیدنی سرد و گرم، چای و دمنوش را از منوی آن طراحی داخلی رستوران سنتی سفارش دهید. علاو بر این، میتوانید انواع برگر (چیز برگر، دبل برگر، ماشروم چیز برگر)، پاستا و لازانیا (پاستا اربیتا)، غذای اصلی (رپ مرغ، بشقاب کبه)، پیشغذا (حمص، باباغنوج، سیبزمینی سرخکرده با سس قارچ و پنیر)، سالاد و نوشیدنی را نوش جان کنید. انواع غذاهای اصیل عربی، پیشغذا، دسر و تنوع بینظیری از سالاد در منوی رستوران دیده میشود. نیز در منوی صبحانه وجود دارد. دکوراسیون داخلی بسیار شکیل و زیبای این کافه نیز باعث میشود که محیطی آرام برای دوری از دغدغههای روزمره در اختیارتان قرار بگیرد.در منوی کافه امضا، سالاد، گریل، پنینی، برگر، پاستا، دسر، نوشیدنی گرم، قهوه، نوشیدنی سافت، فراپه و قهوه سرد به چشم میخورد که برای افراد عاشق فستفود، انتخاب مناسبی به نظر میرسد.از نقاط قوت کافه میتوان به ارائه بهترین صبحانه های تهران اشاره کرد که از صبحانه انگلیسی و ایرانی تا پیگی، وافل، املت و پنکیک در آن پیدا میشود.

در واقع غذاهای مراکشی و انواع غذاهای تلفیقی با عطر و طعم اسپانیایی در این منو وجود دارد. در کافه رستوران سنتی شمعدانی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، نوشیدنیهای سرد و گرم، کیک و دسر، شیک و بستنی، سرو میشود. در منوی رستوران به غیر از غذاهای فرانسوی، انواع ماهی و اسپاگتی هم دیده میشود. فضای بیرون با توجه به سبک رستوران قابل نورپردازی است و هم چنین درج یک تابلوی هماهنگ با طرح و سبک دکوراسیون ، استفاده از مجسمه و یا گلدان در بخش ورودی می تواند تکمیل کننده این طراحی باشد . در ورودی رستوران حتماً از نورپردازی مناسب، هم برای راه ورودی و هم برای تابلوها استفاده کنید. بین سالن غذاخوری با دیوارهای کاشیکاری شده یا پاسیوی مزین به گیاهان و گلهای زیبا میتوانید جایی را برای غذا خوردن انتخاب کنید. فضای داخلی آن حال و هوای سنتی دارد و باغی پر از گلهای زیبا در کنار آن قرار دارد.

عکاس: علیرضا کیخاکافه رستا از جمله کافههای پرطرفدار در باملند به حساب میآید که با طراحی و دکوراسیون شاد و فضای بزرگ و راحت خود، انتخاب بسیاری از گروههای دوستانه یا خانوادگی است. هنوز هم بسیاری از افراد هستند که دوست دارند غذای خود را در رستوران سنتی میل کنند. برخی از افراد هستند که دوست دارند جایی بروند که در آن به گفت و گو بپردازند، مطالعه کنند یا چند ساعتی سرگرم باشند. در معماری و دکوراسیون فست فود ها از رنگ های شاد و پر انرژی برای طراحی داخلی فست فود استفاده میشود و اهمیت ویژه ای دارد و ترکیب کردن چند رنگ با یکدیگر در رنگ آمیزی دیوار ها و دیوارپوش ها جلب توجه بسیاری می کند این طرح ها و رنگ آمیزی ها تاثیر بسیاری در روحیه افراد دارد،استفاده از کاشی های نقش دار و طرح دار نیز ایده بسیار خوبی است.، بهتر است که میز و صندلی فست فود بر اساس هماهنگی با رنگ دیوار ها و نمای داخلی فست فود انتخاب شود،در انتخاب صندلی ها می توان از کاناپه،صندلی کانتر و پوف نیز که امروزه رواج پیدا کرده است استفاده کرد که جلوه بسیار زیبایی به محیط می دهد.معمولا در طراحی دکوراسیون کافی شاپ ها از نورپردازی کمی استفاده می شود ولی در فست فود ها از نورپردازی زیادی استفاده میشود.از عواملی که این روزها باعث شهرت و معروفیت یک فست فود می شود استفاده هوشمندانه از تم ها و خلاقیت در نواوری یک سبک جدید است.

علاوه بر این طراحی زیبا و مبلمان زیبا میتواند تعداد مهمانان شما را در فصول گرم سال چند برابر کند. ـ اتاقهای مهمانان معلول در طبقات پایینی و نزدیک آسانسورها قرار گیرد. این رستوران روی آب و در کنار فانوس دریایی کازابلانکا و در نزدیکی مسجد حسن دوم قرار دارد. این رستوران، با حال و هوای سنتی و غذاهای دریایی لذیذ، درست در مرکز بندر ماهیگیری قرار دارد و بهترین انتخاب برای خوردن غذاهای دریایی تازه است. این رستوران همیشه شلوغ است و مهمانان در آن از خوردن تازهترین غذاهای دریایی که مواد اولیهی آن همگی صید روز هستند، لذت میبرند. نمایشهای سنتی ژاپنی بخش دیگری از برنامههای این رستوران برای مهمانان است. یک نکته مهم (و گران) برای هر فست فود ، چه جدید و چه موجود ، گرمایش و سرمایش است.

سالن غذاخوری با سادگی تزیین شده و چشماندازهای بسیاری زیبا و نفسگیری از اقیانوس دارد. امروزه یکی از بزرگترین آرزوهای بسیاری از مردم داشتن یک کافه است. توجه به راحتی مشتریان نکته خیلی مهمی است که باعث تبدیل آنها به مشتریان دائمی کافه رستوران میشود. با وجود اینکه یک مکان کوچک است ، این بدان معنا نیست که حمام را باید تنها گذاشت. دکوراسیون داخلی کافه رستوران مستلزم رعایت نکاتی ظریف است که بایستی به شکلی هنرمندانه در جای جای کافه رستوران گنجانده شود. کافه شمرون از کافههای زنجیرهای بزرگ است که یک شعبه در باملند دارد. منبع عکس: سایت donutto.cafeدوناتو نیز یکی دیگر از کافههای زنجیرهای تهران است که شعبه باملند آن در کنار منظرهای بینظیر از دریاچه چیتگر، مشتریان را به صرف دونات، چای و قهوه دعوت میکند. به گونهای که میتوان فضای رستوران ایتالیایی گرانو را تشکیل شده از تقسیم یک در میان دو صفحه دانست.

در کازابلانکا علاوه بر غذاهای سنتی، غذاهایی از سراسر دنیا در رستورانهای بینالمللی سرو میشود. کازابلانکا، یکی از شهرهای توریستی مراکش، رستورانهای سنتی و بینالمللی زیادی دارد. رستوران سنتی سروستان یکی از رستورانهای بسیار دلباز تهران است که در غرب پایتخت قرار دارد. فضای رستوران به تنهایی بسیار دیدنی و جذاب است. فضای سبز باعث طراوت و شادابی محیط خانگی، سازمانی و هر مکان خصوصی و عمومی میشود؛ باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که نوع، سبک و طراحی فضای سبز برای مکانهای عمومی به ویژه هتلها باید متناسب با سازه، معماری و نمای بیرونی هتل باشد. عکاس: امیر نیکروکافه ایلی یکی دیگر از کافههای نزدیک به دریاچه چیتگر است که نهتنها امکان استفاده از فضای داخلی آن وجود دارد؛ بلکه میتوانید از محیط بیرونی و نزدیک به دریاچه نهایت لذت را ببرید. به همین دلیل، میزهای زیادی در چیدمان آن به چشم میخورد و احتمال اینکه در زمانهای شلوغ جا پیدا نکنید، بسیار کم است.عکاس: Amin Abcفضای بیرونی کافه در طبقه دوم، انتخاب اکثر مشتریان است که علاوه بر طراحی زیبا، امکان تماشای نمای دریاچه و اطراف آن را برای شما مهیا میکند. این مسئله به ویژه در طراحی فضای داخلی رستورانها، کافی شاپ ها و فست فودها بسیار حائز اهمیت است.

میزان نور و همچنین رنگ های به کار رفته در دکوراسیون فست فود نقش زیادی در کاهش یا افزایش میل مشتری ها به غذا خواهد داشت که نباید این نکته را هنگام طراحی فراموش نمود. جالب است بدانید که استفاده از کاشی هایی که رگه های خاکستری دارد, موجب می شود بعد بیشتری به فضای فست فود داده شود. بدون نورپردازی حرفه ای و متناسب با فضا، به چیزی می رسید که نه رستوران مدرن نام می گیرد، نه رستوران سنتی و نه کافه رستوران. حس بویایی خیلی بیشتر از چیزی است که ممکن است تصور شود. عکاس: محمد مهدی آهنگریکافه روژ یکی از کافههای خوب باملند است که علاوه بر منوی متنوع، دکوراسیون عالی و سرویسدهی فوقالعادهای دارد. تخصص رستوران دریا در تهیهی انواع غذا با ماهیها و خانوادهی خرچنگها است. انواع پاستای ایتالیایی با طعم و مزه گوناگون در رستوران ایتالیایی طبخ می شود. سه مدل دوغ در این محل سرو میشود، به نامهای دوغ کز، دوغ ونوشک و دوغ خص که باید در کنار غذایتان سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید.عکاس: پیمان فصاحتیصبحانههای این رستوران نیز رنگوبوی کردی دارند و شامل قاورمه (دل، جگر، قلوه، خوشگوشت و سیبزمینی)، املت کنگر، آش عباسعلی، شپله، سولکه (پنیر محلی)، کره، سرشیر، عسل طبیعی مریوان، تخممرغ و پنج معجون (معجون توت، خرما، ارده، انگور، کنجد) میشود.

عکاس: baqir almosawiکافه رستوران آنتیکا فضای دلباز و جذابی دارد و دکوراسیون آن بیشباهت به رستورانهای عربی تهران نیست. عطرها و طعمهای فریبنده، ظاهری آرام و دنج و دکوراسیونی دیدنی، این رستوران ترکیبی از جذابیت رستورانهای مدرن و حال و هوای سنتی است که نظر همهی مشتریان را جلب میکند. در این رستورانهای بینظیر میتوانید بهترین غذاهای محلی و بینالمللی را نوش جان کنید و از چشماندازهای زیبای اقیانوسی لذت ببرید. در این غذاخوری سنتی میتوانید بهترین غذاهای محلی را در محیطی گرم و دوستانه نوش جان کنید. چهار شومینه و محیط غذاخوری خصوصی به همراه چشماندازهای زیبایی از بندر، از دلایل جذابیت این رستوران است. اما استفاده از چوب در کف، میزها و صندلی ها، قفسه ها، پارتیشن ها و همچنین استفاده از لکه های رنگی زرد و اکسسوری های طلایی سردی فضا را تعدیل کرده و جوی گرم به وجود آورده است. طراحی داخلی رستورانها و کافیشاپها شاید به نظر بسیار ساده و جذاب بهنظر برسد، اما طراحی اصولی آن نیاز به تخصص و توجه به مسائل بسیار زیادی دارد. اما طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی به طریقه دیگری انجام میشود. آکواریوم می تواند یکی از ایده های زیبایی برای دکوراسیون رستوران کلاسیک باشد. امروزه با توجه به این که مشغله های کاری افراد افزایش یافته و بیش تر زمان خود را بیرون از منزل می گذارنند، وعده های غذایی خود را در رستوران ها و کافی شاپ ها میل می کنند.

این فضا همچنین یک خط اتصال انبساطی ساختاری داشت که نیاز به خفای ظریف دیوار، زمین و سقف داشت. این مکان توسط معماران Graham Baba بازسازی شده است که این فضا را به بخش هایی صمیمی تر با اتاقک های خانوادگی و پنل های شیشه ای ریلی مجزا کرده است. از رنگ زرد روشن برای باز کردن فضا می توان استفاده کرد. امروزه دکوراسیون های چوبی یک سبک طراحی محبوب در طراحی داخلی رستوران ها به شمار می روند. استفاده از سایبان هایی با سبک ایتالیایی و نورپردازی می تواند فضای کلاسیک را به محیط القا کند. آنها سطوح راحتی انسان را در شرایط مختلف دیکته می کنند.

انواع نوشیدنی گرم و سرد، ساندویچ و صبحانه در این کافه سرو میشود.عکاس: ناشناساگر گذرتان به کافه رستا بیفتد، موقع سفارش نوشیدنی به نامهای جالبی برخورد خواهید کرد. در این مطلب قصد داریم در رابطه با طراحی داخلی انواع رستوران و کافی شاپ صحبت کنیم و عوامل موثر در ایجاد فضایی بهتر در رستوران و کافی شاپ را به شما معرفی کنیم. متاسفانه این روزها با توجه به افزایش سرمایه در شهر تهران، اغلب پروژه ها از تخریب بنای موجود و جایگزین کردن آن با طرحی جدید حاصل می گردد که اثرات مخربی در محیط زیست ایجاد می کند. رستوران ایتالیایی پینار تهران با محیطی لوکس و تشریفاتی و سالها تجربه در زمینه طبخ غذاهای ایتالیایی را دارد، رستوران پینار تهران سعی کرده تا با ایجاد محیطی آرام و دلنشین و غذاهای لذیذ، اوقات خوشی را برای گردهمایی شما و دوستانتان فراهم کند و قطعا از انتخاب این رستوران ایتالیایی با طعمهای فوقالعاده اش پشیمان نخواهید شد. یکی از کارهای ابتدایی برای طراحی داخلی کافه و طراحی داخلی سفره خانه سنتی، انتخاب محل قرار گیری آن است. این رستوران، بهترین جا برای یک تجربهی توریستی عالی است. این رستوران در مکانی عالی در منطقهی ساحلی کورنیش قرار دارد و یکی از بهترین رستورانهای شهر برای خوردن غذاهای سنتی مراکشی به خصوص طاجین است.