فروش تلویزیون شهری با بهترین قیمت طراحان نور و نمایش | asilight

فروش تلویزیون شهری با بهترین قیمت طراحان نور و نمایش | asilight

گزینه ای که در آن امکان اطلاع از قیمت خرید تلویزیون بدون واسطه در کنار تمامی مشخصات اصلی وجود خواهد داشت. به طور کلی قیمت تلویزیون های شهری بر اساس کیفیت قطعات و نوع ساخت این نمایشگر ها تعیین می گردند. تمامی این عوامل در کنار یکدیگر موجب می گردد تا قیمت تلویزیون شهری داخل سالن نیز قیمتی بسیار مناسب شناخته شود. ماژول به قطعات مربعی و مستطیلی شکل تلویزیون گفته می‌شود که در آن پیکسل‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و به هم چسبیدن ماژول‌ها باعث به وجود آمدن یک تلویزیون یا نمایشگر می‌شود. بحث ماژول‌ها را در ادامه بیشتر معرفی خواهیم کرد، اما قبل از هر چیزی بهتر است که انواع تلویزیون شهری را با توجه به فاکتورهای مختلف تقسیم بندی کنیم.

  • یک تلویزیون بصورت طبیعی گرمای زیادی را از طریق منبع تغذیه خود ایجاد می‌کند.
  • این نمایشگرها دارای ابعاد بزرگی هستند و برای کنفرانس و همایش‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اکار آمد بودن برخی ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینه‌های بالای تعویض در مناسبت‌های گوناگون، یکی از دلایل مهم برای انتخاب است.
  • کابینت این نوع تابلو میتواند از نوع دایکاست یا فلزی باشد که کابینت دایکاست رنتال، از نظر حمل و نقل و اجاره تلویزیون شهری بهتر است.
  • مجموعه ای اس آی لایت وارد کننده معتبرترین برند های دنیا برای ساخت انواع تلویزیون شهری ، ویدئو وال و تلویزیون شهری با گارانتی در ایران می باشد.

هر‌چقدر عدد دات پیچ کمتر باشد، مرکز پیکسل‌های ماژول به یکدیگر نزدیکتر می‌شوند و کیفیت تصویر بهتر و رزولیشن بالاتری ارائه می‌کند. (از 1P تا 8P در بازار موجود است، باقی موارد در حال حذف هستند) عدد جلوی P بر حسب میلی‌متر است. ورودی نمایشگاه های بین المللی و داخلی تبلیغات بهترین سرمایه گذاری جهت فروش کالا و خدمات در داخل و خارج کشور می باشد. همچنین با توجه به برگزاری اکثر نمایشگاه های سراسر ایران در ساعات عصر و شب و تاثیر و جذابیت تیزرهای تبلیغاتی از این طریق، تاثیر به سزایی برای صاحب کالا به ارمغان می آورد. لازم بذکر است که در اکثر این نمایشگاه ها در زمان تاریکی از برج نوری برای پوشش تمامی نقاط تاریک استفاده می شود که در همه آنها از پروژکتور led بهره برده می شود. در بسیاری از مواقع ممکن است به علت برگزاری یک رویداد یا جشن نیاز باشد تا یک نمایشگر شهری سیار در محلی نصب شود.

آشنایی با قطعات تلویزیون‌های شهری

ابعاد یکی از موارد پررنگ و اثر گذار در بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت است، هرچه ابعاد بزرگ تر باشد قیمت بالاتری خواهیم داشت و بالعکس هرچه ابعاد کوچکتر باشد قیمت پایین تری خواهیم داشت. دلیل این مورد هم واضح است در ابعاد بزرگتر تعداد ماژول، پاور و قطعات مورد استفاده بیشتری نیاز خواهیم داشت. مورد دیگری که اهمیت بالایی برای کسب وکار ها دارد کاهش هزینه تبلیغات است چرا که این بیلبورد ها امکان نمایش چندین تبلیغ متفاوت را دارند و برای صاحبین کسب و کار، هزینه ها را کاهش می دهد که این مورد در بیلبورد های سنتی و ثابت وجود ندارد. دانستن تأثیر فعالیتهای تبلیغات تلویزیون شهری میزان واکنش مصرف کننده به آنها. نقش و اهمیت ترکیب تبلیغاتی در فرآیند ارائه تمام اطلاعات مربوط به کالای عرضه شده به مصرف کنندگان است و همچنین اطلاع از مزایایی که هنگام خرید این محصول و اتمام مراحل خرید به آنها تعلق می گیرد، ظرفیت زیادی برای جلب توجه ایجاد خواهد کرد.

تلویزیون شهری استیج

نوع طراحی تکنولوژی ویدئو وال به گونه‌ای است که با توجه به ابعاد بزرگ آن هیچ انعکاس نوری در آن بازتاب نمی‌کند و با توجه به نیاز‌های محیط می‌توانیم قابلیت‌های فراوانی را در این محصول تغییر دهیم. کیفیت این محصول شامل رزولوشن‌های معروفی از جمله HD، FHD ، 2k , مجموعه ای اس آی لایت 4k می‌باشد که بسته به ابعاد و برخی از مشخصه‌های تصویر قابل حصول می‌باشند. مطمئناً شما انواع مختلفی از نمایشگر شهری را در مکان‌های مختلف از جمله پارک‌ها، چهارراه‌ها و مراسم‌ها مشاهده کرده‌اید. معمولاً تلویزیون غول پیکر قابلیت پخش انواع فرمت‌های تصویر را به‌صورت آفلاین و آنلاین دارد. از ویژگی‌های انواع این نوع تلویزیون‌ها می‌توان به پشتیبانی تمام رنگ‌ها، مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید، بارش باران و برف، دارای زاویه دید وسیع، کیفیت بالا و موارد دیگر اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع تلویزیون‌های شهری و نقش آن در تبلیغات آشنا کنیم.

اطلاعات کلی بزرگترین تولید کننده تلویزیون شهری

بیلبورد های سه بعدی نسل جدیدی از نمایشگر های ال ای دی هستند که مورد استقبال و توجه بسیاری از افراد و کسب و کارها قرار گرفته است که با زاویه بصری خاص و موشن های جذاب حس واقعی و تصاویر سه بعدی را ایجاد میکند. رزولوشن و روشنایی تلویزیون شهری پارامتر مهمی در قیمت گذاری است، هرچه تراکم بالاتر باشد وضوح تصویر بهتر و هرچه شدت نور بیشتر باشد تصویر شفاف و درخشان تری خواهید داشت و به طبع هزینه بالاتری را پرداخت خواهید کرد. در صورتی که شما بخواهید برای خرید تلویزیون شهری از نوع دست دوم آن اقدام کنید پیشنهاد ما این است که اطلاعات لازم را قبل از خرید به دست آورید تا بتوانید ضمن اطلاع از کیفیت و سلامت محصول بالاترین رضایت مندی را داشته باشید. بلکه می توان امروزه در بازار های خرید، شاهد قیمت هایی بسیار متنوع و مناسب نیز بود. ماژول نمایشگر های شهری بر اساس ضربه و یا هر اتفاق دیگری آسیب خواهد دید. اما نوع مهندسی در ساخت نمایشگر، این امکان را ایجاد می نماید، تا بتوان ماژول و قطعه آسیب دیده شده را به سادگی تعمیر و یا تعویض نمود.