معرفی 12 سایت ساخت لوگو رایگان برای طراحی لوگو

به همین علت قصد داریم در این مقاله از آژانس تبلیغاتی پارماتیک به معرفی و بررسی پروسه 10 مرحله طراحی لوگو بصورت حرفه ای بپردازیم و شما طراحان و شاید کارفرمایان را با این مراحل آشنا کنیم. طراحی بسته بندی شیر در انواع شیشه ای، مقوایی، پلاستیکی و غیره انجام می شود که برای چاپ روی هریک از متریال باید طراحی خاص آن را در نظر گرفت. دلیل این امر فقط عدم ارزش افزوده روی زعفران است. این محصول از یک ورق پلاستیکی سبک و قابل بازیافت به همراه یک برچسب بسته بندی شده است که به دلیل مقابله با رطوبت باعث حفظ طراوت سالاد داخل آن می شود. البته لازم به ذکر است که این لوگو ها صرفا در نرم افزار هایی با فضای سه بعدی طراحی نمی شوند.

اهمیت این مسئله برای کارفرمایی که انتظار داشتن یک لوگو حرفه ای که تمام جهات کسب و کارش را پوشش دهد، بیشتر می شود. هرچه درک شما از یک مسئله بیشتر باشد حل آن نیز راحت تر و سریعتر خواهد بود. اکنون که شما خواسته های مشتری خود را به درستی شناخته اید و مسئله خود را به درستی درک کرده اید، باید به تحقیق در رابطه با زمینه فعالیت کسب و کار کارفرمایتان کنید. چه بخواهید چه نخواهید لوگوهای رقبای شما در این زمینه در حال حاضر جزو بهترین و موفق ترین لوگوها هستند.

نمونه لوگو برای طراحی

از این رو بسیار مهم است که طراح نیز به عنوان یک متخصص این درخواست ها و ویژگی های مورد نیاز را به بهترین صورت بر اساس علم و توانایی خود برپایه اصول طراحی آرم شکل دهد. همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، هیچ چیز به اندازه مشورت با یک متخصص شما را در یافتن نوع مورد نظرتان کمک نخواهد کرد. اما طراحی لوگو شامل مجموعه ای از کار ها و چک لیست هایی است که یک متخصص طراحی ملزوم است تا این روند را به درستی طی کند تا طراحی لوگو را که مبحثی مهم در دنیای کسب و کار و برندینگ است را به بهترین شکل انجام دهد. براساس پیشبینی سایت ResearchAndMarkets بازار ماشین آلات بستهبندی مواد غذایی طی سالهای 2020-2024 با افزایش فروش به میزان 4.05 میلیارد دلار همراه با رشد سالیانه چهاردرصد روبرو خواهد شد.

نمونه طراحی بسته بندی و جعبه را در طراحی آن رعایت کنید زیرا اگر به درستی بتوانید این کار را انجام دهید به جد می توان گفت طراحی شما به اتمام رسیده و در مراحل بعد خیالی راحت در پیاده سازی و ارائه آن خواهید داشت. تا می توانید به ذهن خود نشاط و شادی هدیه دهید تا بهتر با شما راه بیاید. این مرحله می تواند ذهن شما را در ایده پردازی و خلاقیت کاملا باز کند زیرا که شما به دلیل اینکه آشنایی خوبی با رفتار ها و جامعه مشتریان مورد نظر پیدا می کنید و این باعث می شود پس از مشاهده این طرح ها راه ایده های بسیاری به ذهنتان باز کند. در بخش تعاریف اولیه مانور بیشتر حول محور مسائلی بود که هر طراح و کارفرمایی باید قبل از شروع کار نسبت به آنها آگاهی پیدا کند.

برای مشاهده نمونه بسته بندی ادویه جات میتوانید در بالای صفحه بخش نمونه کار های سایت مراجعه کنید. بهترین منبع برای تحقیق و جستجو برای طراحان در این زمینه، یار همیشگی مان ، گوگل است. گاهی همین ساده بودن یک بسته بندی گامی برای افزایش فروش بسته بندی محصول است. این ایده برای پیج اینستاگرام، نیازمند این است که شما اطلاعات درستی از نمونه طراحی بسته بندی جعبه ماشینها داشته باشید. داشتن خلاقیت در بسته بندی محصول ، یا حتی ایجاد یک ایده نوین در طراحی، می تواند به دیده شدن هرچه بیشتر آن کمک کند. بیشتر بخوانید : 10 ویژگی یک لوگوی حرفه ای که میتوانند به شما در انتخاب بهترین لوگو برای کسب و کار کمک کنند. در این مرحله طراحان دست به قلم می شوند و هر ایده ای را که دارند به صورت کاملا ساده و مینیمال روی کاغذ پیاده می کنند.

نمونه طراحی لوگو

وگرنه یک لوگو عادی را همه می توانند طراحی کنند. از آنجایی که زعفران انواع مختلفی دارد، تصویر روی بسته بندی زعفران کمک زیادی به مشتری خواهد کرد تا بتواند با آشنایی کامل محصول را خریداری کند و نوع محصول را تخشیص دهد. بطوری که بتوانید در مرحله بعد هنگامی که آن طرح را با جزئیات طراحی می کنید، از اصول و استاندارد های طراحی لوگو حرفه ای خارج نشود. و یک طرح خلاقانه و زیبا را به وجود بیاورید! غالب طراحان با ارائه یک فرم مخصوص به کارفرما از او می خواهند تا تعاریف اولیه خود را در بخش مخصوصی که در آن فرم موجود است بنویسد. رنگ هایی که شما در مراحل اولیه به آن رسیده اید و حال نوبت آن است که آنها را روی طرحتان پیاده سازی کنید. کارشناسان و متخصصان طراحی لوگو در پارماتیک همواره حاضرند تا به صورت رایگان این مشاوره را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا در نهایت به بهترین شکل ممکن به سبک مورد نظر خود در طراحی لوگوتان برسید.

در این خصوص، تجربه، خلاقیت و مهارت طراح می تواند کمی و کاستی های ایده ی اولیه و خام شما را برطرف نموده و یک لوگوی بی نظیر و ماندگار برای شما خلق کند. از پیجهای موفق در این زمینه هم میتوان به پیج «فیروزه خانم» اشاره کرد؛ خانم خانهداری که از سه سال پیش با انگیزهٔ فراوان، کسبوکار خود را شروع کرد و با زحمات خود توانست با آموزش انواع بافتنی، درآمد خود را رونق دهد و امروز، بیش از ۸۰۰ هنرجو داشته باشد. به طور کلی شما از قانونی استفاده می کنید که امروزه در بخش های مختلفی در زمینه های رشد شخصی و کسب و کارها از آن استفاده می شود. از این سخن می توان فهمید که گردآوری اطلاعات بیشتر حول محور ویژگی های مورد خواست کارفرما و ایده های مورد نظر اوست. ایده هایی که می دانید مناسب برند کارفرما است، مناسب مشتریان اوست و تمامی ملزومات طراحی لوگو را در خود دارد باید اتود هایی باشند که انتخاب می شوند.

به صورت کلی پس از آشنای در ارتباط با این 8 سبک در طراحی لوگو اکنون می توانید نیاز های خود را بسنجید تا در نهایت به نوع لوگی مدنظر برای طراحی لوگو کسب و کارتان برسید. ما در یافا برند متناسب با کسب و کار شما به شما ایده های جدید و خلاقانه میدهیم و میتوانید همه مسائل مربوط به بسته بندی از ایده پردازی و طراحی گرفته تا چاپ و … مزیت کشیدن و در مقابل نوشتن و یا به یاد داشتن این است که هویت خلق کننده بودن را به طراح می دهد و جذابیت کار را بالا برده و موجب تقویت خلاقیت و ایده پردازی می شود. در تقسیم بندی کلاسیک این فعالیتها را میتوان در چهار دسته کلی تقسیم بندی کرد. به گونهای که امروزه میتوان هرگونه بستهبندی با هر شکل و ظاهری را به چاپ رسانید. بیشتر لوگوهایی که طراحی شده است با این 9 سبک میباشند.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی انواع لوگو، بسته بندی، کاتالوگ و… به عنوان مثال، کدام تنوع لوگو را می توان در کدام زمینه رنگی استفاده کرد؟ آنچه که یک محصول را در بازار داغ رقابت برتر می کند میزان فروش و شهرت است نه جنس بسته بندی و قیمت. برای مثال، «صدف بیوتی» یک بلاگر موفق در زمینهٔ آرایشی است که علاوه بر نقد محصولات، انواع میکآپهای کاربردی را آموزش میدهد. در واقع بسته ای که نگاه را به سوی خود جلب م کند فروش خود را تضمین می کند. ۱۳ – شریک دوم مسئولیت کامل حسن اجرای کارهای موضوع قرارداد مشارکت را بر اساس مشخصات و محاسبات فنی بر عهده داشته و نظارتی که از سوی دستگاه نظارت یا شریک اول اعمال می گردد به هیج وجه موجب کاهش مسئولیت شریک دوم نمی باشد . شکل پذیری و قابلیت دوخته شدن با حرارت نیز از دیگر خواص مطلوب بسته بندی سلفونی است که قابلیت استفاده از آن در ماشین های لفاف را امکان پذیر می کند.

95 درصد لوگوهای جهان تنها از 2 رنگ مختلف ساخته شده است. اینکه باید بپذیرید لوگوهای رقبای شما در این زمینه در حال حاضر جزو بهترین و موفقترین لوگوها هستند و شما با تحقیق و یک بررسی درست راجع به آنها مسائل بسیاری را در زمینه ها مشتریان و کسب و کار دریافت خواهید کرد. همانطور که تاکنون کتاب ها و مقالات بسیاری راجع به این زمینه منتشر شده است؛ حتی مجلات علمی معتبر دنیا مانند مجلات ISI نیز امروزه علاقه مندی خاصی را به مباحث پیرامون برندینگ و طراحی لوگو نشان داده اند و اقدام به چاپ مقالات در این زمینه می کنند. شما طراح هستید، سعی کنید نکات مهم برای شناخت جامعه، رنگ های مورد علاقه، سبک زندگی مردم، مقدار هزینه ای که برای خرید هر محصول می کنند را بشناسید. ایلیستریتور خود را باز کنید، از اتود هایتان عکس بگیرید یا آنها را اسکن کنید، عکس هایتان را دورن یک لایه قرار دهید و شفافیت آنرا کم کنید، لایه را قفل کنید و حال شروع به طراحی اتود از روی نقشه از قبل آماده تان کنید.

پس از مطالعه این مقاله شما به عنوان یک طراح آماتور آماده هستید تا کمی کار خود را حرفه ای تر انجام دهید و به عنوان یک طراحی حرفه ای مرور و بررسی روی این مقاله داشته باشید و یا به عنوان یک کارفرما به درستی با مشاور خود در تمام این مراحل همراه و همگام شوید. در سمت مقابل نیز کارفرما باید با حوصله و دقت تمام، تمام تعاریف مورد نیاز را عینا به طراح انتقال دهد. قطعا انواع یاد شده در این مقاله اصلی ترین و موفق ترین سبک های طراحی آرم و لوگو در دنیا هستند و به قول معروف امتحان خود را پس داده اند. چاپ فلکسو به این صورت میباشد که طراحان به وسیله صفحه انعطافپذیری معروف به کلیشه که خود از جنس ژلاتین ساخته شده است، انجام میدهند.

هشت نرم افزار طراحی لوگو آسان کدامند؟ اینکه طراح لوگو چه مراحلی را باید طی کند تا به محصول نهایی خود برسد و یا از دیدگاه یک مشتری، طراح چگونه لوگو مارا طراحی می کند؟ ازین رو لازم است که هر طراحی این روند را به درستی بشناسد و تلاش کند هر مرحله از آن را به درستی طی کند و بهترین بازدهی را برای مشتری داشته باشد. شما می توانید بخش مشاوره و گفتگوی این مرحله را همیشه وارد روند کار خود کرده و با مشتری همواره در ارتباط و تبادل نظر باشد. نکته قابل توجه اینکه همواره نیاز به تهیه مواد غذایی به نحوی با ضرورت بسته بندی آن عجین شده است. به این نکته توجه کنید که طراحی دقیق را کامپیوتر باید انجام دهد. یک طراح لوگو باید قبل از شروع کار کاملا ایده ها و درخواست های مشتری را دریابد. در این شرایط، هرچقدر ویرایشهای بیشتری را درخواست کنید درنهایت هزینه و قیمت طراحی لوگو بیشتر میشود.

برای درک بیشتر این مرحله، بهتر است . علاوه بر طراحی متفاوت، کارفرمایان و تولیدکنندگان از متریالهای گوناگون نیز برای بسته بندی این محصول استفاده میکنند. ابزارهای بصری بسیاری وجود دارند که کسب و کارها به تهیهی آنها فکر میکنند. داشتن تغذیه مناسب، ورزش، موسیقی و نوشیدن قهوه و آب بهترین راه کارها برای استراحت ذهن شماست. موارد مورد استفاده بسته بندی در حمل و نقل بارهای قابل توجه کالا شامل مقوا راه راه یا جامد برای مواد سبک تر، فلز برای کالاهای مایع و چوب برای بارهای سنگین یا حجیم است. یکی از ملزومات آغاز راه برای ساخت لوگو، دانستن مراحل طراحی لوگو است.

در این مقاله قصد داریم تا این مراحل را به شما معرفی کنیم تا بیشتر با این روند آشنا شوید و شما چه به عنوان طراح لوگو و چه به عنوان کارفرما یا صاحب کسب و کار بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید تا خروجی مطلوب خود را در پایان نظاره گر باشید. محصولاتی هستند که بیشتر استفاده می شوند. بسیاری از طراحان هستند که با استفاده از فضای دو بعدی و با علم بر قانین فضای سه بعدی اقدام به طراحی لوگو مدنظر خود می کنند. معمولا دندان پزشک ها بعد از فارغ التحصیل شدن یا اقدام به افتتاح مطب می کنند یا در بیمارستان ها مشغول کار می شوند.

و یک طرح خلاقانه و زیبا را به وجود بیاورید!

به طور کلی چند سبک لوگو وجود دارد؟ این دو پارامتر در چند سال اخیر افزایش پیدا کرده است و از دید مشتری ها دریافت یک بسته جذاب باعث می شود احساس بهتری منتقل کند و باعث افزایش تولید آن محصول توسط تآمین کننده می شود . آن موقع است که می توانید ببینید فروش شما چند برابر خواهد شد. این کار به شما کمک می کند تا ایده هایتان را ببینید و با آنها به اصطلاح بازی کنید. مثلا برای طراحی لوگو برند پوشاک باید ببینید چه چیزی میتواند مخاطب یک برند پوشاک را درگیر کند؟ بسیاری از مصرف کنندگان در زمان خرید محصولات به بسته بندی آن ها دقت می کنند، ممکن است خریدی داشته باشند که هرگز نام برند را هم قبلا نشنیده باشند از این رو بسته بندی همچون بازاریاب خاموش به راحتی سبب جذب مخاطب و ایجاد احساس نیاز به خرید شود. در طراحی کاتالوگ صنعتی توجه به مخاطب مهم ترین گزینه است.

نمونه طراحی بسته بندی انلاین