هزینه حمل دریایی از چین 2023 نکات مهم برای محاسبه هزینه حمل بار با کشتی از چین به ایران | transemartlogistics

در این وضعیت حمل کننده هرگز نباید بار را بدون ارائه بارنامه تحویل شرکت ترنس مارت لجستیک دهد. بارنامه نشان دهنده این است که کالا یا بار برای حمل به مقصد تعیین شده به حمل کننده تحویل داده شده است و ضوابطی که حمل و نقل طبق آن انجام می شود را با جزئیات و یا با اشاره به مرجع آن نام می برد. این بارنامه برای محموله کشتی هایی صادر می شود که دارای برنامه حرکت مشخص بوده و مسیرهای مشخصی را طی می کنند. شرکتهایی که به اینگونه حمل ها مبادرت می ورزند تابع مقررات خاصی بوده و دارای نرخ مشخصی نیز می باشند. ما برای فریت بار به اروپا، آفریقا، کانادا و امریکا خدمات ویژه ای در نظر گرفته‌ایم.

  • با پیشرفت علم و ساخت کشتی های بزرگ‌تر، برای جابه‌جایی ، امکان حمل بار های سنگین وزن ، مقدور شده است و اکنون کشتی های پیشرفته توانایی حمل هزاران کانتینر را با خود به همراه دارند.
  • در مواردی که محموله معادل یا کمتر از ظرفیت حمل کشتی باشد، می‌توان آنرا طی یک سفر حمل کرد.
  • با توجه به اینکه شما چه شیوه ای را برای حمل دریایی انتخاب میکنید اصطلاحات متفاوتی در این خصوص استفاده میشود.
  • محموله تخلیه‌شده در بندرها، توسط جرثقیل‌های مخصوص در کشتی باربری تخلیه می‌شود.
  • گروه بزرگ خادم لجستیک با بیش از ۱۵ زیر مجموعه و ۲۵۶ نماینده در اقصی نقاط جهان نقش به سزایی در صادرات ایران داشته است.

به بیانی ساده‌تر جابه‌جایی و انتقال محموله‌های تجاری از طریق دریا، حمل و نقل دریایی نامیده می‌شود. در حال حاضر حمل و نقل آبی یکی از بخش‌های لاینفک دنیای تجارت و صنعت حمل و نقل می‌باشد و بیش از پیش بر اهمیت این نوع از حمل و نقل افزوده می‌شود. با شرایط اقتصادی کنونی جامعه، هزینه های حمل با کشتی نیز مانند هر هزینه دیگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال نوع کالا و ماهیت محموله، کرایه حمل با کشتی و همچنین عوارض بندری در مبدأ و مقصد بر روی نرخ حمل با کشتی تأثیرگذار هستند.

برنامه هفتگی حمل دریایی کالا بین بنادر بندرعباس و بوشهر و امام خمینی و عسلویه و خرمشهر هفته دهم سال 2023

هزینه حمل دریایی از چین 2023 نکات مهم برای محاسبه هزینه حمل بار با کشتی از چین به ایران | transemartlogistics

با توجه به این که فضاهای مربوط به خدمه و موتورخانه از آن کسر می‌گردد. و یا توافق‌های انجام شده را بیمه مسوولیت نموده و کامیون‌ها را نیز در مسیر حمل، نزد یکی از شرکت‌های بیمه معتبر بیمه نماید. تا هنگامی که کرایه و هزنیه‌های مربوط به آن پرداخت نشده باشد کریر می‌تواند اجازه دخل و تصرف در کالا را به صاحب آن ندهد.

اطلاعات مورد نیاز برای حمل دریایی کانتینری :

به علاوه، در این نوع قرارداد، اجاره کننده معمولاً ترتیبات بارگیری و تخلیه کالا را فراهم و هزینه‌های مربوط را پرداخت می‌کند. از محل کار بدین معنی است که تنها مسوولیت فروشنده در این است که کالا را در محل شخصی خود (یعنی محل کار و یا محوطه کارخانه) در اختیار مشتری قرار دهد. خاصه این که فروشنده مسوول نیست تا کالا را بر روی وسیله نقلیه‌ای که خریدار تهیه می‌نماید بارگیری کند مگر این که قرار دیگری گذاشته شده باشد.

شرکت حمل و نقل دریایی بین المللی دریا زمین اروند

مشاوران ما کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ سوال‌هایتان را برایتان ارسال خواهند کرد. برای اینکه اطلاعات بیشتری را درمورد هریک از این مدارک به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم در مورد گواهی نامه های واردات تحقیق کنید. طول یک کانتینر ۴۰ فوتی ۱۲ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲.۳۰ متر است.