۳۰ سانتیمتر تولید و عرضه میشود

مانند مدل های آهنی ضخامت ورق پره های افقی و عمودی میزان مرغوبیت یا عدم مرغوبیت این محصول را مشخص میکند. قاب این دریچه ها بطور مشخص از قالب پروفیل آلومینیوم و پره های آن نیز از ورق آلومینیوم بصورت پرسی و فابریک ساخته می شود. در طی بازدید، علاوه بر متراژ فضایی که قرار است کانال کشی شود، نوع کانال کشی که میتواند گرد، چهارگوش یا از متریال های خرطومی یا انعطاف پذیر فلکسیبل ( لوله فلکسی ) باشد نیز مشخص خواهد شد. اگر قرار باشد هوای مسیر در زاویه نود درجه تقسیم گردد،هوا بصورت قطری و همسان در دو وجه تقسیم می شود و اگر قرار باشد هوای دریچه هوا به دو طرفِ چپ و راست پرتاب شود، می توان هوای خروجی از دریچه هوای دوطرفه سقفی را به هرنسبتی که مایل هستیم به چپ یا راست هدایت نمود. هر چه باد با فشار بیش تری وارد شود، عایق کاری و کانال کشی نیز باید با دقت بیش تری صورت بگیرد. در روش دستی، کارگر مرغداری با توجه به دمای سالن و طبق مهارت و تجربه خود، میزان باز و بسته بودن پنجره اینلت را با وینچ کنترل می کند. در روش مکانیزه سیستم اتوماسیون تنظیم دما و رطوبت با بررسی وضعیت دما، رطوبت، میزان فشار و میزان گاز های تولید شده در سالن، با در نظر گرفتن سن پرنده ها بصورت هماهنگ اقدام به راه اندازی فن های تهویه و به تناسب آن باز و بسته شدن دریچه ورودی هوا را، تنظیم می کند.

پره های افقی دمپر بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند. از ویژگی های دریچه کولر آلومینیومی می توان به امکان تغییر جهت پره های عمودی و افقی به وسیله اهرمی که دسته کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده است، اشاره کرد. چند عامل می توانند در خرابی سیستم دخیل باشند: این عوامل عبارتند از مبرد کم، نشت مبرد، تجمع کثیفی روی سیم پیچ ها، فیلترهای کثیف و سایر محدودیت های جریان هوا از کولر. بعد از این، عدم تعادل برطرف می شود و سیستم شما بازیابی می شود. هوای سرد ورودی باید به میزان لازم سریع باشد تا به انتهای سقف پرتاب شود و با هوای گرم در آنجا ترکیب و گرم شود و بعد به سمت پایین بیافتد. شرکت صنعتی رحمتی محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب به بازار ارائه میکند. شرکت صنعتی رحمتی با سابقه ی چندین ساله در صنعت ساخت انواع دریچه هوا ، انواع مختلف دریچه با متریال مختلف را تولید مینماید. شرکت صنعتی رحمتی در زمانی بسیار کوتاه انواع دریچه کولر دیواری را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می نماید.

شرکت صنعتی رحمتی با سابقه ی چندین ساله در این صنعت انواع دریچه های کولری را در انواع آلومینیومی و چوبی تولید دریچه بازدید مینماید. کانال های از پیش عایق شده به دلیل داشتن ضخامت عایق موجب دمپ صدا گردیده و نتیجتا آکوستیک صدا بوده و تا ۲۰ دسیبل صدا را خنثی می نمایند. وقتی موتور فن خراب شد، هوای گرم کافی برای خنثی کردن خنک کننده سیم پیچ ها وارد نمی کند و منجر به یخ زدن می شود. خطوط تیغه های هوای این دریچه با زاویه ی ۳۰ درجه هوای عبوری از خود را به محیط منتقل می کند. دریچه فلزی هواکش یکی از متداول ترین لوازم مربوط به سیستم های تهویه و محیط های بسته می باشد که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه بازدید برای دسترسی به بخش های مانند شیر ها و کلید های سیستم تهویه در ساختمان ها است.

نکته شاخص درباره این مدل ها این است که در ساخت آنها از ورقه های آهن محکم استفاده می شود تا در برابر فشار مقاومت کافی را داشته باشند. پس باید قبل از این که برای خرید کانال کولر اقدام کنید، جنس ورقه ها را تحت نظر داشته باشید. برخی از افراد برای این که هزینه کانال کشی برایشان کم تر تمام شود به سراغ مواد ارزان قیمت می روند و به جای استخدام افراد متخصص و باتجربه به دنبال افراد تازه کار می روند. در انتهای تمام مسیرهای کانالها باید دریچه هوا نصب شود. دریچه پلاستیکی مشبک،دارای امکانی به نامِ استفاده از فیلتر می باشند. بدین صورت با انجام این عمل می توان دمای تمامی فضا را به صورت یک دست هماهنگ نمود. چون باید پره ها باید متحرک باشند به وسیله سیم مفتول و با فشار مناسب محکم می شوند. استفاده از دریچه اینلت یا دریچه هوای ورودی قابل تنظیم جزء مدرن ترین و بروز ترین روش ها، برای یکنواخت نمودن دمای داخل سالن مرغداری و تهویه مناسب آن است. دریچه تنظیم هوای برگشت پادری (لوورهای پادری) برای ایجاد ارتباط میان محیط بیرون و داخل و به منظور فراهم آوردن امکان جریان هوا از یک محیط به محیط دیگر استفاده میشود.

این امکان وجود دارد که در برخی بخش های ساختمان نتوان دریچه نصب کرد، زیرا پس از راه اندازی کولر، باد وارد این بخش ها نمی شود یا به خاطر تنظیم نبودن زاویه، فضا به شدت سرد می شود. الف- دریچه تنظیم هوای خطیِ اسلوت: این دریچه عموما در سقف لابی ها و راهروی مکان های تجاری مثل پاساژها و همچنین فضاهای مختلفِ هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. مدلهای متنوعی از جمله مدلهای خطی، دریچه مشبک و یا لانه زنبوری، دریچه های پره ثابت یک تا چهار طرفه را برای نصب در سقف میتوان طراحی کرد. انتخاب محصول مناسب از بین تولید کنندگان مختلف دریچه های کولر میتواند یک چالش برای پیمانکاران محسوب شود. دمپر بین کانالی چیست؟ که صددرصد این مشکل از جمله مشکلات آزاردهنده و اعصاب خورد کنی محسوب میشود که نمیتوان آن را نادیده گرفت و به همین دلیل توصیه ما شما عزیزان این است که همیشه نسبت به سالم بودن موتور دمپر توجه بسیار بالا و کلیدی داشته باشید. خرابی موتور فن هم باعث یخ زدن لوله کولر گازی می شود. همین تجربه و دقت است که در نهایت باعث ارائه محصولی با کیفیت به خریدار میشود. لبههای کانالها باید طوری طرح داده شوند که کاملاً همسو با جریان باد باشند.

در مجموعه تخصصی و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات فنی ده ها مدل از انواع کانال و دریچه هوا، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است. هر چند دقیقه یکبار، پارچه را خوب شستشو دهید که خودش، موجب انتقال آلایندههای قبلی به دریچه کولر نشود. در تعیین قیمت کانال کشی کولر فاکتورهای دیگری هم دخیل هستند مثل دریچه آهنی که هر اینچ ۲۰۰هزار تومان محاسبه می شود یا دریچه آلومینیوم که هر اینچ تقریبا ۴۵۰هزار تومان قیمت گذاری می شوند. استفاده از ابزاری مثل فیلتر گرد و خاک کولر آبی و یا استفاده از بهترین انواع دریچه کولر آبی از عوامل مهم در بررسی اینکه چگونه دریچه کولر خانه را تمیز کنیم؟ در این حالت هم اما هنوز هوا می تواند از فاصله بین پره های دریچه عبور کرده و وارد ساختمان شود.

دریچه هوا در پایان سیستم و به انتهای انشعاب کانال ها متصل می شود. کانال کشی در مراحل پایان کار یا نازک کاری و پیش از اجرای سقف کاذب یا کناف صورت می گیرد و برای کاهش میزان اتلاف انرژی با پشم شیشه عایق بندی می گردد. میباشد. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. سیتروئن زانتیا یکی از محبوب ترین خودروهای فرانسوی تاریخ ایران است. در این مجموعه متنوع ترین دریچه های کولر در مدل ها، رنگ ها و لوازم اولیه متفاوت عرضه خواهد شد.

ابعاد فریم دریچه هوا طرح قدیم آلونینیومی باید نیم سانت از دهانه انشعاب کوچکتر ساخته شود تا هنگام نصب به راحتی درون حفره فرو رود. روش اندازه گیری و ابعاد استاندارد دریچه های کولر یکی از موضوعات مهمی است که در این بخش به اختصار به آن پرداخته شده است. با توجه به انحنای پنجره اینلت، هوای سرد وارد شده به سالن به سمت سقف حرکت می کند و از برخورد مستقیم به سر جوجه های یک روزه جلوگیری می شود. این دریچه دارای ساختاری با خطوط موازی است که میتواند دارای پره های زاویه دار و صفر درجه باشد. دریچه های کولر محصولی میباشد که معمولا در درون خانه ها و مجموعه های تجاری و کارخانه ها مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. دریچه کولر آلومینیومی از لوازم پر مصرف و با کارایی زیاد در ایران خواهد بود. دریچه کولر آلومینیومی از جمله عمومی ترین و پرکاربردترین انواع این تجهیز در ایران می باشد. دریچه کولر از جمله لوازمی است که در کانالسازی ساخته و مورد استفاده قرار میگیرند. از جمله عوامل مهم دیگر در تعیین کیفیت دریچه کولر آلومینیومی، نوع و کیفیت رنگ سطح آن است. کلیه رایزرها (لولههای عمودی و اصلی ساختمان) باید در داخل دریچه داکت اسپلیت اجرا شوند.

در مبحث تهویه هوا دریچه های کولر دیواری استفاده بسیار زیادی دارند. دریچه هوا آلومینیومی گرد مشبک ،دریچه ایست که از سطح لانه زنبوری تشکیل شده و برای مکانهایی که ارتفاع محل دمش هوا از سطح زمین زیاد است ، به کار میرورد .از این دریچه در سیستم رفت و برگشت هوا استفاده میشود . داشتن یک سیستم تهویه مطبوع مناسب برای ساختمان ها امری مهم و ضروری می باشد. در فضای داخلی ساختمان نیز امکان نصب دریچههای هواکش گرد و بلندگویی جهت رفتوآمد مناسب هوا میسر خواهد بود. سنسور دریچه گاز نیز ممکن است به دلایل مختلف خراب شود. دریچه هوا ساختمان ممکن است به شکل دریچه یکطرفه هوا باشد و مثلا برای خروج هوای تهویه نشده داخل ساختمان طراحی شده باشد. داخل کادر این دریچه نیز از خطوط موازی T شکل تشکیل یافته که این خطوط باعث ریزش هوا بصورت تعدیل شده از دهانه دریچه می شود. بصورت معمول فاصله کمتر از 10 تا 12 میلیمتر باعث اختلال در هوارسانی و فاصله بیشتر از آن نیز باعث دیده شدن فضای داخلی و پشت آن خواهد شد. بخاری ها با سوزاندن هوای داخل ساختمان و فرستادن آن از راه دودکش به بیرون، موجب مکیده شدن هوای سرد بیرون به درون ساختمان می شوند.

در مرکز اتاقک کولر یک مخزن حلزونی قرار دارد که پروانه داخل آن تعبیه شده و تسمه هم به آن متصل است. این نوع فیلتر که در انواع مختلف تولید شده است، در دور حلزونی کولرهای آبی قرار گرفته و با جذب گرد و غبار علاوه بر تمیز نگهداشتن حلزونی و محیط اتاقک کولر از ورد گرد وغبار به فضای منزل جلوگیری میکند. در کانالها اجرای فضایی به نام اتاقک هوا برای اتصال دو یا چند کانال هوا ضروری است. در اجرای کانال کاشی حتماً باید دریچه بازدید وجود داشته باشد. البته فقط برآورد تخمینی هزینه کانال کشی را می توان به شکل آنلاین یا تلفنی انجام داد و تعیین قیمت، طراحی، ساخت و اجرای کانال باید به طور دقیق پس از بازدید از محل و انتخاب ورق مورد استفاده انجام شود. نهایتا هم مثل آنچه در بالا گفته شد هم عرض کانال، متراژ و جنس ورق های گالوانیهز روی قیمت کانال کشی کولر ابی تاثیر می گذارند. دریچه کولر آبی هم به صورت پره ثابت و هم به صورت پره متحرک تولید می شود و مصرف کننده می تواند هوا را در جهت های راست و چپ و بالا و پایین هدایت کنند.