برای مثال، برای شرکتی که چوبهای بیسبال تعبیهشده با فناوری حسگر را میفروشد – با مشتریان بازیکنان، مربیان و باشگاهها – تولیدکنندگان چوبهای مارک دار (مثلاً لوئیزویل اسلاگر) رقبای مستقیم هستند. در مقابل، اگر شرکت دانش فنی یا یک قطعه قطعه را بفروشد، تولیدکنندگان خفاش مارک میتوانند مشتری باشند. برای سرمایهگذاریهای اولیه که برای اولین بار به دنبال ورود به بازار هستند، «درست» کردن استراتژی ورود به بازار از نظر شکل محصول و مدل درآمد مرتبط ممکن است برای بقای آنها حیاتی باشد.
نحوه تصمیم گیری شرکت ها در مورد فرم محصول
رابرت اف. لوش، رئیس جیمز و پاملا موزی در بخش کارآفرینی و مدیر اجرایی مرکز کارآفرینی مکگوایر، دانشگاه آریزونا، ایالات متحده آمریکا بود.