آیا ماجرای ورشکستگی صرافی کوکوین واقعیت دارد؟ مدیرعامل Kucoin پاسخ داد توکن باز

همچنین کاربران می‌توانند خطوط، الگو‌ها و شاخص‌ها را بر روی نمودار‌های قیمت واقعی ترسیم کنند. کوکوین دارای یک پلتفرم معاملاتی زیبا، ریسپانسیو و آسان برای استفاده معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ایی است. کاربران باید قبل از استفاده از پلتفرم معاملاتی، وجوهی را به کیف پول KuCoin‌ واریز کنند. بله، کوکوین صرافی ارز دیجیتال قانونی است که به یکی از معتبرترین و قابل‌ اعتمادترین صرافی‌ها تبدیل شده است.

آیا نمی‌دانید چگونه در این صرافی ارز دیجیتال بخرید؟

در واقع کارمزد خرید ارز دیجیتال در صرافی کوکوین، ۰.۱ درصد کل مبلغ است. این در حالی است که سایر صرافی‌ها علاوه بر کارمزد برای برداشت/واریز نیز هزینه دریافت می‌کنند. همچنین شما می‌توانید، کارمزد صرافی کوکوین KuCoin)) با ارزهای دیجیتال دیگر پرداخت کنید. به‌ عنوان‌ مثال، می‌توانید از توکن USDT/KCSS برای پرداخت کارمزد معامله BTC/USDT خود استفاده کنید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد Kucoin Exchange لطفا از سایت ما دیدن کنید. امکان دیگری که در اختیار شما است استفاده از Fee KCS Pay است؛ در صورت فعال کردن این گزینه، کارمزد معاملات مارجین و اسپات برای شما کم می‌شود.

  • در اولین مرحله لازم است که حساب صرافی خود را از طریق ارز دیجیتال یا پول فیات شارژ کنید .
  • هدف ما شکار لحظه های طلایی بازارهای معاملاتی تا شما بتوانید از این بازار هیجان انگیز لذت ببرید.
  • ابتدا باید کد دو عاملی که به Google Authenticator ارسال شده است را وارد کنید.
  • به این واسطه به دلیل حجم معامله گران زیادی که در این صرافی مشغول معامله گری هستند تیم فنی ONBIT با دریافت دسترسی های مستقیم و اختصاصی بسرعت این صرافی را به لیست صرافی های پلتفرم فیلترنویسی افزود.

آیا ماجرای ورشکستگی صرافی کوکوین واقعیت دارد؟ مدیرعامل Kucoin پاسخ داد توکن باز

تعداد جفت ارزهای رمزنگاری متنوعی در این صرافی امکان معامله دارند. فارغ التحصیل ارشد مدیریت مالی از دانشگاه تهران و دانشجوی رشته ریاضیات مالی در دانشگاه کیل. علاقه‌مند و فعال در بازار‌های مالی و دنیای شگفت‌انگیز ارزهای دیجیتال..

ورود Coincheck به بازار سهام آمریکا ؛ سهام صرافی ژاپنی در نزدک فهرست می‌شود!

حجم نقدینگی نیز در این صرافی بسیار بالا است و به همین دلیل سفارشات به سرعت پردازش می‌شوند. کمیسیون‌ها و کارمزدهای صرافی کوکوین در مقایسه با بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی مقرون به صرفه است. همچنین این صرافی نسخه‌های نرم‌افزاری دسکتاپ و موبایلی طراحی کرده است تا تمام کاربران امکان فعالیت در بازار رمزارزها را داشته باشند. رابط کاربری صرافی کوکوین بسیار ساده و جذاب است و همچنین در بخش سوالات پرتکرار، پاسخ بسیاری از ابهامات و مشکلات ارائه شده است.

به هیچ وجه شماره تلفن خود را در مراحل ثبت نام وارد صرافی نکنید، زیرا هویت ایرانی شما مشخص می شود. می تواند به جای شماره تلفن، از فیلد ایمیل استفاده کنید تا کد تاییدیه به ایمیل تان ارسال شود. آخرین نکته ای که برای ثبت نام در صرافی کوکوین باید در نظر داشته باشید این است که حتما از یک ایمیل فعال استفاده کنید. زیرا همانطور که گفتیم صرافی کوکوین یک کد تایید برای شما ارسال می کند که بدون وارد کردن آن نمی توانید به بقیه مراحل ثبت نام بروید. آیا نمی‌دانید چگونه در این صرافی ارز دیجیتال بخرید؟ این کار هم همانند ایجاد حساب کاربری، بسیار آسان است.

بستر‌ معاملاتی