ما پیشنهادات عملا مرتبط را برای بازاریابان ارائه می دهیم تا به آنها در مقابله با فرآیندهایی کمک کنیم که احتمال افشای شفاهی اطلاعات را در هنگام صحبت با دستگاه های متصل کاهش می دهد. علاوه بر این، ما در مورد اینکه چگونه فرازبان صوتی و صدای محیط ضبط شده در تعاملات شفاهی با دستگاههای متصل میتوانند به عنوان منابع داده جدید برای بهبود اثربخشی هدف، ویژگی و آگاهی از زمینه استفاده شوند، بحث میکنیم.
مورد علاقه سیاست گذاران
تام میویس استاد شورای بازرگانان مدیریت خرده فروشی و رفتار مصرف کننده، دانشگاه نیویورک، ایالات متحده آمریکا بود.
منبع
دوم، ما در مورد اینکه چگونه فناوری صدا اجازه می دهد تا افشاهای غیرکلامی را که معمولاً غیرارادی هستند، ضبط کنیم، بحث می کنیم. وقتی مصرفکنندگان با دستگاههای متصل صحبت میکنند، فرازبان صوتی (مثلاً صدای صدای آنها یا نحوه بیان چیزی) و صداهای محیطی (مثلاً صداهای موجود در محیط فعلی و فعالیتها) ذاتاً ضبط میشوند و اطلاعات مصرفکنندگان را آشکار میکنند. ما یک نمای کلی از حالات مصرف کننده (به عنوان مثال، احساسات، شرایط سلامت، فعالیت های جاری) و ویژگی ها (عادات، قومیت، شخصیت، هویت) ارائه می دهیم که می توان از چنین افشاگری های غیرکلامی استنباط کرد.
مورد علاقه بازاریابان
اول، ما چارچوبی را ارائه میدهیم که پیچیدگیهای نحوه تأثیرگذاری فناوری صوتی بر احتمال افشای شفاهی اطلاعات توسط مصرفکنندگان را آشکار میکند. تحلیل ما نشان میدهد که صحبت با فناوری گاهی اوقات میتواند افشای کلامی را افزایش و گاهی کاهش دهد. چارچوب ما انگیزهای برای سنجش زمان و چگونگی فناوری صدا در اختیار مصرفکنندگان قرار میدهد تا احتمال افشای شفاهی اطلاعات را کاهش دهند.
ما پیشنهاداتی را برای محافظت بهتر از مصرفکننده در برابر مکانیسمهایی ارائه میکنیم که ممکن است بهطور گمراهکننده احتمال افشای کلامی مصرفکنندگان را هنگام صحبت با دستگاههای متصل افزایش دهند. علاوه بر این، ما چالشهای حفظ حریم خصوصی جمعآوری و استفاده از اطلاعات استنباطشده از فرازبان صوتی و صدای محیطی که ذاتاً در تعاملات شفاهی با فناوری در پرتو قوانین حریم خصوصی ایالات متحده و اروپا گرفته شده است، بحث میکنیم.
مقاله کامل را بخوانید.
یوهان ملزنر، استادیار بازاریابی، دانشگاه میامی، ایالات متحده آمریکا است.