Darren SU Kim وابسته به تحقیقات، دانشکده بازرگانی دانشگاه سیدنی، استرالیا است.
در اکثر تحقیقات بازاریابی دانشگاهی منتشر شده، یک نظریه قرض گرفته، پالایش یا توسعه داده می شود و سپس به صورت تجربی مورد آزمایش قرار می گیرد. در نتیجه، بسیاری از مقالات منتشر شده در مجلات بازاریابی پیشرو (به ویژه در تحقیقات و استراتژی مصرف کننده) از یک الگوی معمولی پیروی می کنند: مقدمه → ادبیات قبلی → چارچوب نظری فراگیر → فرضیه ها → آزمون تجربی → بحث.
بیش از 50 سال پیش، تحقیقات آکادمیک در چندین رشته تجاری به دلیل کوتاهی از استانداردهای علمی مورد انتقاد قرار گرفت. این منجر به تغییر پارادایم از توصیف و به سمت نظریه شد – تغییری که کاملاً مناسب و به طور گسترده موفقیت آمیز بود. حال می پرسیم: آیا آونگ خیلی دور شده است؟ آیا مشروعیت علمی آنقدر محدود تلقی میشود که ارتباط دنیای واقعی را سرکوب میکند و تازگی ایدههایی را که ممکن است از مشاهدات دنیای واقعی گرفته شود، محدود میکند؟
جیک تی آن، مدرس دانشگاه فناوری سیدنی، استرالیا است.