بازاریابان باید در اولین بار به درستی کارها را انجام دهند، به خصوص در یک بازار نامشخص. اما برای انجام این کار، آنها به بینش و داده های دقیقی نیاز دارند تا حرکت های رقابتی و روندهای بازار را پیش بینی کنند.
تحقیقات جدید در مورد چگونگی استفاده از اطلاعات بینش برای مهم کردن هر کمپین، راه اندازی و ابتکار برند در یک بازار نامشخص
گزارش را دریافت کنید و کشف کنید:
- چگونه بازاریابان برای مقابله با رقابت فزاینده و فشارهای بازار در سال 2023 برنامه ریزی می کنند
- جایی که بازاریابان فرصت هایی را برای نشان دادن ارزش به رهبری و سازمان خود از دست می دهند
- چرا 41 درصد از بازاریابان می گویند که هماهنگی با نیازهای بازار برای آنها چالش برانگیز است – و برای تغییر آن چه کاری می توانند انجام دهند
- 5 لیست برتر از آنچه بازاریابان می گویند برای موفقیت شغلی مهم است
دانلود