بهترین لپ تاپ برای کلاس و وبینار آنلاین 2022 ژینال

بهترین لپ تاپ برای کلاس و وبینار آنلاین 2022 ژینال این مدل از USB 3.2 و تایپ‌سی هم پشتیبانی می‌کنه و میتونه خیلی سریع‌تر داده‌ها رو انتقال بده. باید به این موضوع اشاره کنیم که این لپ‌تاپ ایسوس از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX330 استفاده می‌کند و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هم دارد. متاسفانه روی این لپ تاپ از حافظه SSD خبری نیست و تنها یک ترابایت حافظه HDD دارد که فضای بسیار خوبی برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

می خواهید بدانید پر فروش ترین لپ تاپ های لیپک کدام مدل ها هستند؟ لپ تاپ هایی که متناسب با نیاز های مختلف طراحی شدند و در بازه های قیمتی مختلف در فروشگاه اینترنتی لیپک موجود هستند. آنها مدام نوآوری های جدید و ماشین هایی با طراحی شگفت‌انگیز ارائه می‌کنند که گیمرها را به خود جذب می‌ کند. آنها همچنین تعدادی لپ تاپ نازک برای کاربران قدرتمند دارند، اما ما آن را به گیمرها توصیه نمی کنیم. لپ تاپ های ایسر طیف وسیعی از لپ تاپ های با رتبه برتر را ارائه می دهند و مقرون به صرفه هستند. آنها همچنین عمر باتری مناسبی را همراه با ساخت خیره کننده ارائه می دهند.

نحوه برگرداندن پیام های حذف شده در گوشی های اندروید

حافظه‌ی رم 16 گیگابایت از نوع DDR4، یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع SSD با تکنولوژی PCIe و پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1650 با حافظه‌ی اختصاصی 4 گیگابایت برای کاربری مالتی مدیا و حرفه‌ای کاملاً مناسب است. مقدار حافظۀ لپ‌تاپ برای طراحی سایت بستگی به نوع استفاده‌ی شما از لپ‌تاپ دارد، اما بهتر است لپ تاپ شما حداقل 256 گیگ حافظه‌ی SSD داشته باشد. زیرا شما با نصب ویندوز، فتوشاپ، ایلستریتور و … ممکن است تا 90 گیگ از فضای حجم شما پر شود. همچنین حافظه‌های SSD داری سرعت بسیار بالایی هستند که به‌تنهایی می‌توانند سرعت اجرای برنامه‌های لپ‌تاپ شما را تا 20 برابر افزایش دهند. اگر برای برنامه‌نویسی موبایل به دنبال یک لپ‌تاپ مناسب هستید رم 16 گیگابایت برای شما کاملاً مناسب است و به راحتی می‌تواند شبیه‌ساز‌های اندرویدی را با سرعت بالا اجرا کند. از اونجایی که مدام دستگاه های جدید وارد بازار میشه و قیمت ها در تغییر هست نمیشد لپ تاپ معرفی کرد ولی لینک کالا های رده قیمتی های مختلف رو تو مقاله براتون گذاشتن.

بهترین لپ تاپ مخصوص طراحی بازه 50 تا 55 میلیون تومان

اگر برای بازی یا گیم می خواهید لپ تاپی را خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 20 میلیون تومان را بخوانید. کاربران همچنین با خرید این لپ تاپ می‌توانند مطمئن باشند که حداقل برای 5 سال آینده، هیچ مشکلی در اجرای بازی‌ها پیش روی آنها نخواهد بود. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون تومان برای کارهای گرافیکی و مهندسی مثل معماری و اجرای نرم‌افزارهای مهندسی مثل اتوکد و همچنین انیمیشن‌سازی هستید، در خرید این دستگاه شک نکنید. اگر قصد خرید و انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید ، پیشنهاد می کنم بهترین لپ تاپ های 30 تا 40 میلیون تومان را در این لیست ببینید. برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ باید مواردی مثل پردازنده نسل 10 یا 11 ، کارت گرافیک با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت به بالا ، هارد SSD با ظرفیت مناسب و همچنین 16 گیگابایت رم را در نظر داشته باشید. بهترین لپ تاپ های این رده را می توان سری اچ پی Pavilion D15 و سری ایسوس ROG و ایسوس TUF نامید.

لپ تاپ 15 اینچ لنوو Ideapad 330-E ، بهترین لپ تاپ لنوو تا 10 میلیون تومان

این لپ تاپ قابل حمل همه امکانات مدنظر شما را دارد، اما اگر می‌خواهید تجربه استفاده از تبلت را نیز داشته باشید، هیچ محدودیتی برای‌تان وجود ندارد. این لپ تاپ همراه با قلم عرضه نشده است و باید به‌صورت جداگانه آن را خریداری کنید. یک SSD قابل تعویض، فناوری 4G و سیستم حرارت بهبود یافته را داریم که کمک می‌کند لپ تاپ برای موقعیت‌های بهتری قابل استفاده باشد. دلایل دیگری هم برای خرید سرفیس پرو ۷ پلاس خواهید داشت که به غیر از سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو باید به آن‌ها توجه کنیم. سرفیس پرو ۷ پلاس با قیمت ۹۱۲ دلار در بازار وجود دارد و به‌عنوان یک تبلت هیبریدی هم می‌توانید از آن استفاده کنید. با این حال، سرفیس پرو ۷ پلاس به چند روش معنی‌دار نسبت به نسخه قبلی بهبود پیدا کرده است.

در این مقالۀ مهم‌ترین مواردی که در انتخاب یک لپ‌تاپ برای طراحی سایت و برنامه‌نویسی باید ملاک قرار دهید را بررسی می‌کنیم. فرضا یکی از معروف ترین سری های Zenbook ایسوس یعنی Zenbook Flip 15 OLED از مشخصات بسیار خوبی برخوردار است که هنگام استفاده به شما حس یک لپ تاپ مهندسی واقعی را می‌دهد. جدا از رزولوشن صفحه نمایش، اگر شما لپ تاپ مهندسی بخرید که از نرخ رفرش بالاتر از 60 هرتز برخوردار باشد شاید بتوانید در بسیاری از نرم‌افزار ها از آن استفاده از موثر تر کنید. در این دسته بندی شما می‌توانید آخرین لپ تاپ های مهندسی و الترابوک های سال را ببینید.

این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش دوم در بالای صفحه‌کلید است و می‌تواند کمک بزرگی به طراحان، میکسرها و بسیاری موارد دیگر کند. که هم سخت افزار قوی دارد هم نمایشگر 15 اینچی با نرخ تصویر 144 هرتز دارد. این لپ تاپ با پردازنده Core i5 نسل 12 و گرافیک GTX 1650 برای کلیه امور پردازشی سنگین مناسب است. باتری این لپ تاپ نیز تا 3 ساعت هنگام انجام امور روزمره و سبک شما را همراهی خواهد کرد. کلا پردازنده های این ٢-٣ سال پیش عال هستن، مخصوصا ای ام دی ۴۸۰۰ و ۵۸۰۰ و جدیدا ۵۸۰۰ و از اینتل هم نسل ده و یازده و دوازده یعنه ۱۰۷۵۰ و ۱۱۸۰۰ و ۱۲۸۰۰ خیلی مناسب هستن.

قصد برخی دیگر از کاربران، گیمینگ یا اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی و رندرینگ است. به این دسته از عزیزان هم پیشنهاد می‌شود در صورت توان خرید یک PC قدرتمند را اولویت قرار دهند، اما اگر خرید لپ تاپ را ترجیح می‌دهید پیشنهاد ما خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند با قیمتی در حدود 35 میلیون تومان و بالاتر است. در ادامه به برخی از سوالات متداول در مورد انواع لپ تاپ ها و همچنین نکات قبل از خرید لپ تاپ می‌پردازیم.

این لپ تاپ از امتیاز دقت رنگ ۰.۲۵ برای Delta-E برخوردار است و می‌دانیم که هر چه قدر به صفر نزدیک‌تر لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی باشد، بهتر است. لپ تاپ‌های پرمیوم بازار دارای میانگین ۰.۲۷ هستند و نشان می‌دهد که الیت فولیو اچ پی چندان هم بد عمل نکرده است. بنابراین، این لپ تاپ جادار بودن صفحه نمایش را فدای قابلیت حمل آن نمی‌کند. اگر یک فیلم روی این صفحه نمایش تماشا کنید، تحت تاثیر جزئیاتش قرار خواهید گرفت. تنها رنگ‌ها کمی به مشکل برمی‌خورند و نمی‌توانید آن‌طور که باید رنگ‌های شفاف را از نیمه شفاف تشخیص دهید.

  • تاثیر این نوع حافظه رم به خوبی در اجرای بازی‌ها یا در بهترین لپ تاپ رندرینگ دیده می‌شود.
  • این لپ تاپ تنها ۱٫۷ کیلوگرم وزن دارد و در حمل کردن آن با مشکلی مواجه نخواهید شد.
  • Acer Predator Helios 300 از پردازنده نسل 12 اینتل بهره می برد که با همراهی پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3080 ، توانایی اجرای قوی ترین بازی ها و برنامه ها را دارد.
  • لپ تاپ Omen 16 شرکت اچ پی که یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان نیز محسوب می‌شود، می‌توان آن را به عنوان لپ تاپ مناسب موشن گرافیک نیز معرفی کرد چرا که با بهره‌گیری از جدیدترین قطعات سخت‌افزاری، هر نوع پردازشی را ممکن می‌کند.