قدرت تفکر و تبلیغات انعطاف پذیر را در Regis بیابید

“در آن زمان من در یک آژانس تبلیغاتی بزرگ جهانی بودم و با داده ها و فناوری های زیادی کار می کردم. کلاس‌هایی در Regis وجود داشت که برای آن نوع فعالیت‌ها طراحی شده بودند. خود کلاس‌ها، برنامه درسی پایه، کمی عمومی‌تر از چیزی بود که من نیاز داشتم، اما اساتیدی داشتم که مشتاق و مایل بودند کلاس‌ها را چالش‌برانگیزتر کنند، که از این بابت ممنونم. من به خاطر آنها تجربه بسیار مثبتی داشتم.”



منبع

ایجاد مشاغل و جامعه

“هر روز متفاوت است.” اینگونه است که رایان بوه کار خود را برای اوراکل توصیف می کند، جایی که عنوان فعلی او Head of Activation & Identity Product Strategy است. او در صنعتی است که هر روز تغییر می کند، در یک محیط ناپایدار تکنولوژیکی و نظارتی. رایان در حالی که با رهبران ارشد اجرایی دست و پنجه نرم می کند و راه هایی برای حل مشکلات در حال تغییر پیدا می کند، تحصیلات خود در دانشگاه رجیس – کارشناسی ارشد علوم بازاریابی، کلاس 2019 – را برای موفقیت آماده می کند.

چگونه پروفسورها برنامه را به سمت شغلی تبدیل کردند