دبورا مک اینیس برنده جایزه مربی برجسته بازاریابی AMA-Irwin-McGraw-Hill 2023

از دبی در کنفرانس آکادمیک زمستانی AMA 2023 تقدیر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنفرانس اینجا را کلیک کنید.

تحقیقات اخیر

دبی یکی از نویسندگان یک کتاب درسی برجسته در مورد رفتار مصرف کننده، چندین جلد ویرایش شده در مورد برندسازی، و کتابی در مورد توسعه، تقویت و اعمال تحسین برند است. او خزانه‌دار سابق و رئیس انجمن تحقیقات مصرف‌کننده، معاون سابق کنفرانس‌ها و تحقیقات شورای علمی انجمن بازاریابی آمریکا و رئیس سابق گروه علاقه‌مندی ویژه رفتار مصرف‌کننده AMA است. دبی برنده جوایز آموزشی محلی و ملی است و او همچنین به عنوان معاون تحقیقات و استراتژی و معاون برنامه کارشناسی در دانشکده تجارت مارشال خدمت کرده است. او همچنین جایزه مربیگری USC Mellon را برای کار مربیگری خود با اساتید دریافت کرده است. مشاوره او شامل کار با شرکت های بزرگ کالاهای مصرفی، آژانس های برندینگ و آژانس های تبلیغاتی است.

جایزه مدرس بازاریابی ممتاز AMA-Irwin-McGraw-Hill از مربیان بازاریابی زنده به خاطر خدمات برجسته و مشارکت های برجسته در آموزش بازاریابی تقدیر می کند. همه مربیان بازاریابی که در مدت زمان طولانی به بازاریابی کمک کرده اند واجد شرایط هستند.

دبی مک اینیس، چارلز ال و رامونا هیلیارد، استاد مدیریت بازرگانی و استاد بازنشسته دانشکده تجارت مارشال در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است. او متخصص رفتار مصرف کننده و برندسازی است. او عضو انجمن بازاریابی آمریکا، انجمن تحقیقات مصرف کننده و انجمن روانشناسی مصرف کننده است. او جایزه یک عمر دستاورد را از گروه علاقه ویژه رفتار مصرف کننده انجمن بازاریابی آمریکا و جایزه یک عمر دستاورد دانشکده را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرده است. او جوایز متعددی را برای مقالات دانشگاهی خود دریافت کرده است. دبی به عنوان ویراستار و معاون ویرایشگر خدمت کرده است مجله تحقیقات مصرف کننده و Associate Editor برای مجله بازاریابی و مجله روانشناسی مصرف کننده.

بنیاد AMA با خوشحالی اعلام می کند که دبی مک اینیس به عنوان دریافت کننده جایزه مربی برجسته بازاریابی AMA-Irwin-McGraw-Hill 2023 انتخاب شده است!

دبی مک اینیس

برخی از تحقیقات اخیر دبی عبارتند از:

  • لین، یو تینگ، دبورا جی. مکینیس و آندریاس بی آیزینگریچ، (2020) «اضطراب قوی پذیرش محصول جدید را تقویت می‌کند وقتی امید نیز قوی است» مجله بازاریابی، 84 (5)، 60-78.
  • مک اینیس، دبورا جی.، ویکی جی. مورویتز، سیمونا بوتی، دونا ال هافمن، رابرت وی. کوزینتس، دونالد آر. لمان، جان جی. -تحقیقات مربوط به مصرف کننده، مجله بازاریابی، 84 (2)، 1-23.
  • Tellis، Gerard J.، Deborah J. MacInnis، Seshadri Tirunillai، و Yanwei Zhang (2019)، «چه چیزی باعث افزایش ویروسی بودن (اشتراک‌گذاری) محتوای دیجیتال آنلاین می‌شود؟ نقش حیاتی اطلاعات، احساسات و برجستگی برند، مجله بازاریابی، 83 (4)، 1-20.



منبع