در داده هایی که به آنها اعتماد داریم


راهنمای خود را برای ایجاد اعتماد مشتری از طریق حریم خصوصی دریافت کنید

71 درصد از پاسخ دهندگان به مطالعه «پیچیدگی اعتماد» PwC گفتند که از کسب و کاری که اعتمادشان را از دست داده کمتر خرید می کنند. از این تعداد، 73 درصد گفتند که به میزان قابل توجهی کمتر هزینه خواهند کرد.

حریم خصوصی در حال حاضر یکی از مهمترین موضوعات و تمرکز سازمان ها است. هر کسب و کاری که مبتنی بر داده است و نیاز به پردازش داده های شخصی دارد، باید حریم خصوصی داده ها را در اولویت قرار دهد و دیدگاهی متفکرانه در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از داده ها داشته باشد.

مشتریان ممکن است داده های کمتری ارائه دهند، اما در عین حال انتظار دارند که یک سازمان تجارب مرتبط و شخصی را ارائه دهد. این یک چالش برای همه کسب‌وکارها است: داشتن یک مکالمه مبتنی بر منافع با مشتریان، که توسط حریم خصوصی هدایت می‌شود.

پلتفرم داده های مشتری (CDP) فعال کننده اصلی این شخصی سازی مبتنی بر حریم خصوصی است.

دانلود



منبع