راهنمای نهایی برای شروع کار با پلتفرم های داده مشتری


راهنمای مبتدیان برای ارزیابی موفقیت آمیز، کارکنان و راه اندازی CDP برای خرده فروشی.

در سال 2022 و پس از آن، پلتفرم‌های داده‌های مشتری (CDPs) به طور فزاینده‌ای برای پشته مارتک اساسی خواهند بود. CDPها به‌طور انعطاف‌پذیری با مقررات جدید سازگار می‌شوند، استراتژی‌های جذب و حفظ مشتری را تقویت می‌کنند، از حریم خصوصی مشتری شما محافظت می‌کنند و قابلیت‌های قدرتمند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را فعال می‌کنند.

با این حال، با وجود منابع، فناوری و گزینه‌های بسیار زیاد، هنگام تصمیم‌گیری درباره نحوه شروع سفر CDP، می‌توانید احساس سختی کنید. خبر خوب این است که ما اینجا هستیم تا کمک کنیم!

برای کمک به آماده کردن شما و تیمتان برای موفقیت، ما یک کیت شروع جامع CDP ایجاد کرده‌ایم تا به شما در برنامه‌ریزی، ارزیابی و ایجاد یک استراتژی جامع در مورد خرید و اجرای پلتفرم داده‌های مشتری کمک کند. همین امروز نسخه خود را دانلود کنید!

کیت شروع CDP شامل:
چک لیستی از ملاحظات زمانی که به دنبال راه اندازی یک CDP هستید
6 نکته برای خرید یک CDP، از جمله خرید و تراز کردن سازمان شما
3 مورد استفاده برای شروع
چگونه مشتری Tealium، Adore Beauty، نرخ تعامل را تا 400٪ افزایش داد

دانلود



منبع