راهنمای نهایی برای شروع کار با پلتفرم های داده مشتری

راهنمای مبتدیان برای ارزیابی موفقیت آمیز، کارکنان و راه اندازی CDP برای خرده فروشی.

کیت شروع CDP شامل:
چک لیستی از ملاحظات زمانی که به دنبال راه اندازی یک CDP هستید
6 نکته برای خرید یک CDP، از جمله خرید و تراز کردن سازمان شما
3 مورد استفاده برای شروع
چگونه مشتری Tealium، Adore Beauty، نرخ تعامل را تا 400٪ افزایش داد

دانلود



منبع

در سال 2022 و پس از آن، پلتفرم‌های داده‌های مشتری (CDPs) به طور فزاینده‌ای برای پشته مارتک اساسی خواهند بود. CDPها به‌طور انعطاف‌پذیری با مقررات جدید سازگار می‌شوند، استراتژی‌های جذب و حفظ مشتری را تقویت می‌کنند، از حریم خصوصی مشتری شما محافظت می‌کنند و قابلیت‌های قدرتمند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را فعال می‌کنند.

برای کمک به آماده کردن شما و تیمتان برای موفقیت، ما یک کیت شروع جامع CDP ایجاد کرده‌ایم تا به شما در برنامه‌ریزی، ارزیابی و ایجاد یک استراتژی جامع در مورد خرید و اجرای پلتفرم داده‌های مشتری کمک کند. همین امروز نسخه خود را دانلود کنید!

با این حال، با وجود منابع، فناوری و گزینه‌های بسیار زیاد، هنگام تصمیم‌گیری درباره نحوه شروع سفر CDP، می‌توانید احساس سختی کنید. خبر خوب این است که ما اینجا هستیم تا کمک کنیم!