برای یادگیری نحوه استفاده از قدرت ترکیبی Workfront و سایر برنامههای Adobe در یک پلتفرم ابری برای خودکارسازی گردشها و فرآیندها، عملکرد مؤثرتر و اندازهگیری دقیق ارزش، نتایج و تأثیر کار بازاریابی، این راهنما را دانلود کنید.
الان بخوان
برای یادگیری نحوه استفاده از قدرت ترکیبی Workfront و سایر برنامههای Adobe در یک پلتفرم ابری برای خودکارسازی گردشها و فرآیندها، عملکرد مؤثرتر و اندازهگیری دقیق ارزش، نتایج و تأثیر کار بازاریابی، این راهنما را دانلود کنید.
الان بخوان
بازاریابان موفق نتیجه گرا و کارآمد هستند. آنها نقش حیاتی کار بازاریابی در اهداف کلیدی کسب و کار مانند افزایش درآمد و حفظ مشتری را درک می کنند. آنها آن را به صورت استراتژیک در کل چرخه عمر بازاریابی، از دریافت تا بهینه سازی، مدیریت می کنند.
اما امروز یک بازاریاب موثر بودن سخت تر از همیشه است. بازاریابان در برابر افزایش تقاضا برای کمپین ها و محتوای دیجیتالی بسیار شخصی سازی شده هستند. آنها نیاز به: