کتاب بازی متحول کننده برای نحوه کار بازاریابان.
اما امروز یک بازاریاب موثر بودن سخت تر از همیشه است. بازاریابان در برابر افزایش تقاضا برای کمپین ها و محتوای دیجیتالی بسیار شخصی سازی شده هستند. آنها نیاز به:
- تصمیمات سریع و مبتنی بر داده در مورد مخاطبان خود بگیرید.
- با همکاران همکاری کنید – یکپارچه و مجازی.
- کار با کیفیت بالاتر را با منابع کمتر – با سرعت و مقیاس ارائه دهید.
برای یادگیری نحوه استفاده از قدرت ترکیبی Workfront و سایر برنامههای Adobe در یک پلتفرم ابری برای خودکارسازی گردشها و فرآیندها، عملکرد مؤثرتر و اندازهگیری دقیق ارزش، نتایج و تأثیر کار بازاریابی، این راهنما را دانلود کنید.
الان بخوان
بازاریابان موفق نتیجه گرا و کارآمد هستند. آنها نقش حیاتی کار بازاریابی در اهداف کلیدی کسب و کار مانند افزایش درآمد و حفظ مشتری را درک می کنند. آنها آن را به صورت استراتژیک در کل چرخه عمر بازاریابی، از دریافت تا بهینه سازی، مدیریت می کنند.