نسل بعدی اینفلوئنسر ROI و مطالعات افزایش برند

داده‌های مخاطبان اجتماعی، بازاریابان را برای اولین بار قادر می‌سازد تا افراد تأیید شده‌ای را که در سراسر پلتفرم‌های اجتماعی در معرض تأثیرگذاران و محتوای رسانه‌ای به‌دست‌آمده قرار گرفته‌اند یا با آن‌ها درگیر هستند، شناسایی کنند.

داده های مخاطبان اجتماعی آینده ای برای اندازه گیری دقیق و تجزیه و تحلیل تأثیر کمپین های رسانه ای تأثیرگذار و به دست آمده است. اکنون دانلود کنید تا دلیل آن را بدانید.

دانلود



منبع

کشف کنید که چگونه داده‌های مخاطب اجتماعی در حال تغییر نحوه نسبت دادن ارزش و اندازه‌گیری ادراک توسط بازاریابان است.

در این مقاله سفید، کشف کنید که چگونه توانایی ما در استفاده از این داده ها به ما اجازه می دهد:

  • تاثیر فروش قبل و بعد از کمپین را محاسبه کنید
  • بررسی های اسناد بسیار هدفمند را اجرا کنید
  • مطالعات ارتقای برند نسل بعدی را اجرا کنید