مقاله کامل را بخوانید:
پاسخ: بخش آموزش عمومی یک زمینه خاص است، بنابراین بهتر است یک وب سایت تامین مالی جمعی را پیدا کنید که در این بخش تخصص داشته باشد. DonorsChoose کاملاً با این معیار مطابقت دارد.
مجله تحقیقات بازاریابی Scholarly Insights با مشارکت AMA Doctoral Students SIG – شبکه ای مشترک برای دانشجویان دکتری بازاریابی در سراسر جهان تولید می شود.
پاسخ: این سوال خوبی است. ما همچنین احساس می کردیم که بسیار کنجکاو شده ایم. ما فکر میکنیم که میتوان مهارتهای زبانی را با قرار گرفتن در معرض بیشتر آسانتر بهبود بخشید (مثلاً کتابهای بیشتر، داستانهای بیشتر)، در حالی که افزایش مواجهه به تنهایی ممکن است برای بهبود مهارتهای ریاضی کافی نباشد. البته این فقط یک حدس است.
ما این فرصت را داشتیم که با نویسندگان تماس بگیریم تا درباره مطالعه آنها بیشتر بدانیم و بینش بیشتری به دست آوریم.
س: تفاوت مشاهده شده در عملکرد را که با موضوع متفاوت است چگونه توضیح می دهید؟
برو به مجله تحقیقات بازاریابی
اطلاعات بیشتر JMR Scholarly Insights
با توجه به اینکه این تحقیق یکی از اولین تحقیقاتی است که به طور تجربی به مطالعه اینکه چگونه تامین مالی جمعی می تواند عملکرد تحصیلی را بهبود بخشد، پیامدهای کلیدی برای چندین طرف درگیر دارد، از جمله مدیرانی که منابع تامین مالی جمعی را مدیریت می کنند، سیاست گذاران و کارکنان خط مقدم (معلمان).
پاسخ: DonorsChoose سیاستهای خوبی برای جلوگیری از سوء استفاده از سرمایهگذاری جمعی دارد، بنابراین سوابق موجود در دادههای آنها کاملاً واضح به نظر میرسد. ما به هیچ پروژه تقلبی یا مشکوکی برخورد نکردیم.
س: نویسندگان چه پیشنهادهایی می توانند به محققان جوان در مورد کار با داده های خراشیده ارائه دهند؟
ژو، چن، مانپریت گیل و کیانگ لیو (2022)، “توانمندسازی آموزش با تامین مالی جمعی: نقش منابع تامین مالی جمعی و غربالگری جمعیت”، مجله تحقیقات بازاریابی، 59 (1)، 97-117. doi:10.1177/00222437211033536
س: به نظر شما چه سیاست هایی را می توان برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از تامین مالی جمعی اتخاذ کرد؟
نویسندگان یک مجموعه داده جدید از وزارت آموزش و پرورش کالیفرنیا و DonorsChoose، یک پلت فرم آنلاین تامین مالی جمعی، برای انجام این تحقیق ایجاد کردند. به ویژه، آنها معیارهای پیشرفت تحصیلی دانشآموزان را از وزارت آموزش کالیفرنیا و معیارهای منابع سرمایهگذاری جمعی را از DonorsChoose دریافت میکنند. آنها یک سری تجزیه و تحلیل مقطعی جامع را در سطح تحصیلی سال تحصیلی در حالی که عوامل سطح مدرسه/منطقه و سایر عوامل مشاهده نشده را کنترل می کنند برای مطالعه تأثیر سرمایه گذاری جمعی در محیط های آموزشی به کار می گیرند. جالب توجه است، نویسندگان نه تنها رابطه مثبتی بین منابع تأمین مالی جمعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیدا میکنند، بلکه دریافتند که:
- بهبود پیشرفت تحصیلی دانش آموزان زمانی بیشتر می شود که منابع تأمین مالی جمعی نیازهای فکری ناهمگون بیشتری را برآورده کنند.
- این بهبود فقط از پروژههای کاملاً تأیید شده با سرمایهگذاری جمعی توسط اهداکنندگان حاصل میشود. این یافتهها با هم توضیح میدهند که آیا و چگونه منابع سرمایهگذاری جمعی پیشرفت تحصیلی دانشآموز را بهبود میبخشد.
کسی امروز زیر سایه نشسته است، زیرا کسی مدتها پیش درختی کاشته است.
وارن بافت
پاسخ: ما در صنعت آموزش عالی کار می کنیم، بنابراین تمایل طبیعی به توجه بیشتر به بخش آموزش داریم. در طول دهه گذشته، بحث های زیادی در مورد اخبار مربوط به عدم حمایت از مدارس دولتی و معلمان مطرح شده است. مسائلی که مدارس دولتی و معلمان با آن مواجه هستند می تواند پیامدهای جدی برای آینده صنعت آموزش عالی و جامعه به طور کلی داشته باشد. ما اتفاقی درباره DonorsChoose و مجموعه داده های عمومی آنها مطلع شدیم. ما فکر کردیم که تامین مالی جمعی چه نقشی می تواند در کمک به مدارس دولتی و معلمان ایفا کند، بنابراین تصمیم گرفتیم تحقیقاتی در رابطه با تامین مالی جمعی و آموزش انجام دهیم. ما امیدوار بودیم که تحقیقات ما بتواند پیامدهایی را هم برای بخش آموزش عمومی و هم برای پلتفرم های تامین مالی جمعی ارائه دهد.