اطلاعات بیشتر از مجله بازاریابی
خلاصه:
رشد و نوآوری استدلال های اولیه برای شرکت هایی است که به دنبال عمومی شدن و دسترسی به منابع از بازار سهام هستند. بنابراین، برای اکثر شرکتها، تبدیل شدن به سهام عمومی با رکود شدید نوآوریهای نوآورانه همراه است. این مقاله توضیحی کاربردی و مرتبط با بازاریابی را برای اینکه چرا برخی از شرکتهایی که عمومی میشوند، موفق به شکست دادن رکود نوآوری پس از عرضه اولیه عمومی میشوند، پیشنهاد میکند: چاپ نوآوری. این مقاله استدلال میکند و نشان میدهد که آن شرکتهایی که قبل از عرضه عمومی به چاپ نوآوری میپردازند، بخشی از سرمایهگذاران همسو را جذب میکنند که ترجیحات ریسک آنها بیشتر از سرمایهگذاران در کل از نوآوری پیشرو حمایت میکنند. این سرمایه گذاران، به نوبه خود، به ارائه مداوم نوآوری های موفقیت آمیز شرکت ها پس از انتشار عمومی پاداش می دهند. با تجزیه و تحلیل الگوهای نوآوری 207 شرکت در بخش کالاهای بسته بندی شده مصرفی قبل و بعد از عرضه اولیه عمومی، مشاهده می کنیم که یک سوم از شرکت ها می توانند سطوح نوآوری های پیش از عرضه اولیه خود را پس از عرضه عمومی حفظ کنند یا از آن عبور کنند. با مطالعه اقدامات آنها، سرمایهگذارانی که جذب میکنند، و عملکرد مالی و نرخ بقای آنها، شواهد تجربی برای اهمیت نقشآفرینی نوآوری و سرمایهگذاران هماهنگ در کمک به شرکتها برای شکست دادن رکود نوآوری پس از عرضه اولیه اولیه ارائه میکنیم.
خلاصه مدیریتی این مقاله را بخوانید
Simone Wies استاد بازاریابی، گروه بازاریابی و موسسه تحقیقات مالی لایبنیتس SAFE، دانشگاه گوته فرانکفورت، آلمان است.