مرلین استون مدیر انجمن های علمی و مجلات انجمن بازاریابی آمریکا است.
همه مجلات بازاریابی نمایه شده در گزارش استناد مجلات، به ویژه آنهایی که رویکردی جدی به رشته بازاریابی دارند، شاهد افزایش سالمی بودند. در حالی که فاکتورهای تاثیر شناسایی شده در گزارش استناد مجله تنها معیاری نیستند که باید هنگام ارزیابی کیفیت و ارزش یک مجله مورد استفاده قرار گیرند، آنها نشان دهنده یکی دیگر از شاخص های قوی هستند که مجلات AMA و همه مجلات بازاریابی، همچنان به ارائه دقیق و دقیق ادامه می دهند. بورس تحصیلی مربوطه
جدیدترین رتبهبندی از Clarivate Analytics Journal Citation Reports، که سالانه فاکتورهای تأثیر را رتبهبندی میکند، نشان میدهد که هر پنج مجله AMA همچنان تأثیر قابلتوجهی بر حوزه بازاریابی به عنوان یک فعالیت دانشگاهی دارند. قابل توجه خاص هستند مجله بازاریابی و مجله بازاریابی تعاملی، که به ترتیب در رتبه های 2 و 10 برای همه مجلات تجاری قرار دارند. نتایج منتشر شده در اواخر ژوئن 2022 بر اساس داده های سال 2021 همچنان مجلات را در بین مجلات تجاری پیشرو در سراسر جهان قرار می دهد.
علاوه بر این نمرات تاثیر سالم، مجلات AMA همگی شاهد افزایش خوانندگان و دانلودهای دیجیتالی در طول پنج سال گذشته و همچنین افزایش قابل توجهی نمرات Altmetric بوده اند که استنادات در مطبوعات و رسانه های اجتماعی محبوب را رصد می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مجلات AMA، به بخش مجلات دانشگاهی ama.org مراجعه کنید.