آموزش تعمیرات لوازم خانگی 100% تضمینی + مدرک فنی | آموزشگاه آپادانا تبریز

بعد از پنج سال فعالیت صادقانه، کوله‌باری از تجربه‌های تخصصی در زمینه تعمیرات کسب شد که ما را به یکی از بهترین‌های کشور تبدیل کرد. تصمیم گرفتیم این تجربیات را با دیگران به اشتراک بگذاریم و این‌گونه بود که از سال 1390، تخصصی‌ترین دوره‌‌های آموزشی تعمیر لوازم خانگی توسط تیم ما برگزار شد. این شرکت، خدمات تعمیراتی و نگهداری برای انواع لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال فریزر، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ماکروفر، فر، مایکروویو و سایر لوازم خانگی را ارائه می‌دهد. مجموعه کارو سرویس تا حد قابل قبولی توانسته است در زمینه خدمات رسانی مانند با برطرف کردن مشکلات کاربران در این حوزه موفق عمل کند. همچنین به عنوان نمایندگی رسمی برندهای معتبر لوازم خانگی مانند ال جی، سامسونگ، بوش، کنوود، زانوسی، زیمنس و غیره فعالیت می‌کند و خدمات پس از فروش و تعمیرات گارانتی را نیز ارائه می‌دهد.

تکنسین های مجموعه دکتر آچار با گذراندن دوره های تخصصی، آمادگی دارند تا تعمیرات انواع اجاق گاز رومیزی، شیشه ای، فردار، طرح فر و… را در انواع برندهای آریستون، سینجر، لوفرا و… با تضمین انجام دهند. فروشگاه تعمیرآنلاین با داشتن بیشترین متقاضی از سراسر کشور برای خرید قطعات دستگاه ، شوینده مناسب ، کیسه ی جاروبرقی ، و خرید انواع لوازم جانبی ، در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد. با پیشرفت تکنولوژی سنسورهای مختلفی در انواع لوازم خانگی تعبیه شده اند که وظیفه این سنسورها این است که در صورت بروز مشکل در هر یک از قطعات دستگاه کد خطا و ارور خاصی در نمایشگر آن ظاهر شود.

پادکست معرفی دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران و عضو رسمی اتحادیه تعمیرکاران تهران و دارای تمامی مجوزهای لازم می باشد. تعمیرات لوازم خانگی شامل انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولرگازی، تلویزیون، مایکروفر، جاروبرقی، پکیج دیواری و اجاق گاز. ما با برخورداری از سرویس کاران و تکنسین های مجرب و متعهد در طی سالها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم. استفاده از قطعات و لوازم یدکی ارجینال و دارای گارانتی و همچنین ارائه خدمات تعمیرات در محل در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از جمله خصوصیات تعمیرگاه لوازم خانگی دیبا پشتیبان می باشد. تعمیرگاه کرج سرویس نمایندگی و مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی در کرج با بیش از 30 سال سابقه درخشان و با بهره گیری از تکنسین ها و پرسنل متخصص و مجرب در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی در انواع برند در کرج.

هنگام تعمیر وسایل، ابتدا نگاهی به قطعات متحرک،که در بیشتر وسایل به معنی بررسی هواکش و موتور است، بیندازید تا مطمئن شوید به درستی کار می کنند. بررسی مشکلات اساسی قبل از مشکلات جدی و تعمیر وسیله، همیشه کارساز است که این امر شامل بررسی تنظیمات برق می شود. از اتصال وسیله به برق، روشن بودن آن، جریان برق و غیره اطمینان حاصل کنید.

  • یخچال، ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی و ماکروویو از مهم ترین و پیچیده ترین لوازم برقی هستند؛ پس تعمیر این نوع دستگاه ها حتماً باید توسط فرد ماهر انجام پذیرد.
  • خوب است در معرفی بهترین وبسایت تعمیرات لوازم خانگی در تهران ، به وبسایت تکنیک سرویس پارس نیز بپردازیم.
  • میخواستم بدونم ۱۵ دقیقه شستشو می باشد یا آبکشی؟ در ضمن برنامه شستشوی ۳۰ دقیقه نداشته و فقط ۴۵ دقیقه دارد.
  • این فکر که آموزش در کارگاه های حضوری موثرتر است، یک فکر و ایده قدیمی است.
  • زندگی در جوامع پرکار امروزی زمان آزاد ما را به حداقل رسانده ، پس شما مشتریان گرامی مطمئنا تمایلی به صرف زمان اضافی برای تعمیر لوازم خانگی خود ندارید و خواستار انجام خدمات بدون اتلاف وقت هستید .
  • حدود هزینه قبل از انجام خدمات مشخص شده و پس از تعمیر لوازم خانگی، به مشتری ضمانت ۶ ماهه اعطا می‌شود.

در این بسته، تعمیر انواع لوازم خانگی سبک و نیمه سبک تدریس می شود که لیست آن ها را می توانید از سرفصل و زیرفصل های بسته (در همین صفحه) مشاهده کنید. پس از مشاوره با کارشناسان ما در مورد مشکل دستگاه شما، در صورت نیاز به تعمیرات، اطلاعات تماس شما را جهت هماهنگی های لازم به تعمیرکار خواهند داد. در ادامه به انواع تعمیراتی که می توانید به عنوان تعمیرات لوازم خانگی انتخاب کنید خواهیم پرداخت.البته جهت موارد بیشتر نیز می تانید از مشاوره رایگان ژآو بهره مند شوید. دستگاه ها در مدل های مختلف کد خطا و ارورها مخصوصی دارند و هر ارور نشان دهنده مشکل ویژه ای در دستگاه می باشد. یک تعمیرکار حرفه ای باید از تمامی ارورهایی که دستگاه های مختلف می دهند آگاه بوده تا بتواند دستگاه مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر نماید.

فرایند ارائه خدمات

آموزش تعمیرات لوازم خانگی 100% تضمینی + مدرک فنی | آموزشگاه آپادانا تبریز