چگونه رویدادها و وبینارهای مجازی خود را در دوران پس از کووید ارتقا دهیم

همانطور که به دنبال ارتقای استراتژی رویداد مجازی و وبینار خود هستید، مطمئن شوید که این 5 سوال را می‌پرسید تا مطمئن شوید که پلتفرم مناسب برای دستیابی به حداکثر بازده سرمایه خود را دارید.

پیوستن به یک رویداد چقدر آسان است؟

اگر از زمان شروع بیماری همه گیر، استراتژی رویداد مجازی خود را دوباره ارزیابی نکرده اید، ممکن است فرصت عظیمی را برای ارتباط با مخاطبان هدف خود، ایجاد آگاهی از برند و ایجاد تبدیل بهتر از طریق قیف بازاریابی خود از دست بدهید. در چند سال گذشته تصورات از امکان میزبانی رویدادهای مجازی و وبینارها تغییر کرده است. با شروع همه‌گیری و بسته شدن رویدادهای حضوری، سازمان‌ها برای یافتن راه‌حل‌های مجازی برای دسترسی ایمن به مخاطبان خود تلاش کردند و در عین حال به اهداف تجاری خود ادامه دادند. چه استفاده از یک راه حل رویدادهای مجازی موجود که توسط بخش فناوری اطلاعات آنها خریداری شده باشد، چه تلاش برای استفاده از یک راه حل جلسه مجازی برای دستیابی به مخاطبان بزرگ، یا انتخاب محبوب ترین برند در اطراف، بازاریابان به این نکته پی برده اند که بسیاری از الزامات دیگر برای ایجاد یک ابزار موثر وجود دارد. تجربه مجازی که اکثر پلتفرم‌های رویداد پیش از همه‌گیری نمی‌توانند از آن پشتیبانی کنند.

آیا وبینار شما شبیه یک جلسه مجازی با پاورپوینت به اشتراک گذاشته شده است؟ اگر چنین است، زمان آن رسیده است که کیفیت تولید خود را افزایش دهید. داشتن یک راه حل رویداد که همراه با ابزارهای تولید پیشرفته است، شما را در مزیت بزرگی قرار می دهد. این به شما امکان می دهد محتوای ویدیویی خیره کننده و با کیفیتی ایجاد کنید که مخاطبان شما را درگیر کند، محتوای شما را ارتقا دهد و برند شما را در مرکز قرار دهد.

بنابراین از محصولات فرسوده وبینار فاصله بگیرید و راه حل رویدادهای مجازی و مدرن را بپذیرید که شامل ابزارهای تولیدی است که مخاطبان شما را شگفت زده می کند. بهترین این راه‌حل‌ها از محیط‌های کاربر انعطاف‌پذیر پشتیبانی می‌کنند، ویژگی‌های مشارکتی جذاب را ارائه می‌کنند و به مدیران کنترل کامل می‌دهند.

تجزیه و تحلیل پس از رویداد، ضبط رویداد، رونوشت‌های چت‌ها و سایر جزئیات برای به حداکثر رساندن پیگیری پس از رویداد حیاتی هستند. برای به دست آوردن بینش بیشتر در مورد توجه شرکت کنندگان خود در طول یک رویداد، راه حلی را در نظر بگیرید که با نظارت بر تعامل شرکت کنندگان ارائه می شود. این نوع ردیابی به شما این امکان را می دهد که توجه مخاطب را بر اساس مدت زمان، مشارکت و تمرکز اندازه گیری کنید. نتایج می تواند برای کمک به بهبود رویدادهای خود و پیگیری با بیشترین مخاطبان درگیر بسیار مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که پلتفرم شما می‌تواند با برنامه‌های ارتباط با مشتری و CRM شما برای امتیازدهی آسان و رشد خط لوله یکپارچه شود.

آیا عوامل “وای” وجود دارد؟

اگر شرکت کنندگان مایلند برای حضور در ارائه شما وقت بگذارند، مطمئن شوید که از ابتدا تا انتها یک جلسه جذاب خواهند داشت. مدل وبینار قدیمی و یک به چند دیگر توجه مخاطبان زیادی را جلب نمی کند. یک تجربه ارتباطی را در نظر بگیرید که همه شرکت کنندگان فعال را وارد مکالمه می کند.

BlueJeans Events یک راه حل وبینار و رویدادهای مجازی با ابزارهای تولیدی با استفاده آسان است که به شرکت ها کمک می کند تا مخاطبان را جذب کنند و برند خود را ارتقا دهند و در عین حال بینش مشتری را برای پیشبرد کسب و کار ایجاد کنند. دریابید که چگونه این پلتفرم رویدادهای مجازی مورد اعتماد جهانی می‌تواند امروز وبینارها و رویدادهای مجازی شما را متحول کند.

امروز به صورت رایگان امتحان کنید



منبع

بدون شک، توانایی شما برای مدیریت رویداد خود با اطمینان و ارائه ویژگی های سفارشی برای هر بخش از شرکت کنندگان برای موفقیت یک رویداد بسیار مهم است. با یک پلتفرم در سطح جهانی، همه درخواست‌های مخاطبان و ارائه‌کنندگان را مشاهده می‌کنید و می‌توانید آنچه را که شرکت‌کنندگان می‌بینند و می‌شنوند کنترل کنید – ویژگی‌هایی که محصولات وبینار قدیمی معمولاً ارائه نمی‌دهند.

جایگزینی پلتفرم وبینار مدرسه قدیمی خود با یک راه حل مدرن می تواند تجزیه و تحلیل رویداد و شرکت کنندگان را در اختیار شما قرار دهد – و مهمتر از همه، بینش هایی برای ایجاد سرنخ های فروش ارزشمند. از طریق نظرسنجی‌ها، می‌توانید سؤالات مربوط به محصول را برای ارزیابی رفتار خریدار بفرستید، و به شما امکان می‌دهد تا در زمان واقعی به سرنخ‌ها واجد شرایط بشوید. همچنین باید بتوانید با ثبت رویداد خود با فرم ثبت‌نام، سرنخ‌ها را جذب کنید. پس از رویداد، ضبط را در یک صفحه فرود دردار جاسازی کنید تا بتوانید به گرفتن سرنخ ها و انتشار محتوای رویداد ادامه دهید.

با این حال، استخدام یک تیم تولید و ادغام چندین راه حل AV با هم برای پخش با کیفیت تلویزیون می تواند گران باشد، و بودجه رویداد مجازی را در معرض خطر انفجار قرار دهد. با استفاده از یک راه حل همه کاره که بهترین قابلیت های ویدئوی زنده، اشتراک گذاری محتوا و جریان را در یک سرویس واحد و با کاربری آسان گرد هم می آورد، می توانید در زمان، پول و منابع نیروی کار صرفه جویی کنید تا یک محصول تولیدی ایجاد کنید. رویداد درجه بندی که مخاطبان شما را شگفت زده می کند و برند شما را ارتقا می دهد.

رویدادهای خود را با یک راه حل برتر پخش ویدیو متحول کنید

پلتفرمی را انتخاب کنید که حداکثر چهار گزینه مجزا برای تجربه کاربر ارائه می‌دهد: شرکت‌کننده، ارائه‌دهنده، ناظر و تهیه‌کننده. ویژگی‌ها، تنظیمات و رابط‌های سفارشی‌شده، ارائه‌کنندگان را قادر می‌سازد محتوا را ارائه کنند، شرکت‌کنندگان آن را مصرف کنند، تولیدکنندگان را قادر می‌سازد تا انتقال‌های روی صفحه را مدیریت کنند، و مدیران را قادر می‌سازد تا همه ارتباطات و تدارکات رویداد را کنترل کنند.

آیا بینش داده ای را در مورد شرکت کنندگان و اتوماسیون برای گرفتن سرنخ ها ارائه می دهد؟

امروزه، وبینارها، رویدادهای مجازی و تجربیات ترکیبی نقش مهم تری در نحوه آگاهی شرکت ها، راه اندازی محصولات، تولید سرنخ و جذب مشتریان دارند. در نظرسنجی اخیر BlueJeans، 88٪ از پاسخ دهندگان موافق بودند که آینده رویدادها هم برای شرکت کنندگان و هم برای ارائه دهندگان ترکیبی است. اکنون این بر عهده بازاریابان است که بهترین روش تحویل را برای هر رویداد شناسایی کنند، خواه یک اعلامیه شرکتی، وبینار فروش، آموزش، کنفرانس یا رویداد مشتری باشد.

این 5 سوال را بپرسید تا مطمئن شوید که با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می کنید، آگاهی از برند خود را ایجاد می کنید و با استراتژی وبینار خود باعث ایجاد تبدیل می شوید.

به عنوان یک قانون اساسی، شرکت کنندگان باید بتوانند سریع و بدون هیچ زحمتی به رویداد شما بپیوندند. الزام شرکت کنندگان به دانلود یک برنامه دسکتاپ یا تلفن همراه، چیزی از گذشته است و مانعی غیرضروری برای مشارکت ایجاد می کند. دعوت‌نامه‌ها را ارسال کنید و داده‌های شرکت‌کنندگان را قبل از رویداد جمع‌آوری کنید و یک پلتفرم با تجربه مشاهده مبتنی بر مرورگر را انتخاب کنید تا فقط با یک کلیک به آنها ملحق شوند.

در این دوره از رویدادهای مجازی و ترکیبی، شرکت کنندگان انتظار بیشتری دارند. اگر می خواهید رویدادهای به یاد ماندنی ایجاد کنید، سهولت مشارکت، محتوای جذاب و پخش با کیفیت بالا ضروری است.

وبینارها و رویدادهای مجازی به ویژه زمانی ارزشمند هستند که شرکت کنندگان متمرکز و غرق در محتوا باشند. یک گفتگوی سالم و جذاب با آنها ایجاد کنید و بازخورد آنها را از طریق چت رویداد، پرسش و پاسخ و نظرسنجی دریافت کنید. انجام این کار می تواند داده های زیادی را در اختیار شما قرار دهد که می توانید از آنها برای شناسایی سرنخ ها و پیگیری نامزدهای برتر استفاده کنید.

مدیریت یک رویداد چقدر آسان است؟

اگر می‌خواهید رویداد شما به مخاطبان گسترده‌تری برسد، آن را در پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا یوتیوب پخش کنید یا رویداد زنده یا ضبط‌شده را در وب‌سایت خود جاسازی کنید تا تجربه‌ای کاملاً برند داشته باشید، و پیوستن و مشارکت بینندگان را آسان کند. با مطالب شما

این پلت فرم چقدر برای مخاطبان تعاملی است؟