اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape

کمدهای قفل‌دار داخل فضای سالن انتظار تعبیه شده تا وسایل گروه را در آن بگذارید. مانند فرار از زیرزمین خالی از سکنه، که دکور و صوت و وسایل الکتریکی اتاق با تِم هماهنگه اما هیچ داستان کلی وجود ندارد. یک شب تاریک در جنگل به همراه دوستان خود گم شده اید و سرگردان هستید. روی دکمه پرداخت کلیک کرده و پس از آن روی صفحه درگاه بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و پرداخت را تکمیل نمایید.

برای حضور تو اسکیپ روم ترسناک واقعا تمرکز بالایی نیازه، هم باید معما حل کنی هم مراقب پشت سرت باشی که کسی سراغت نیاد. مثل اتاق فرار ترسناک که خیلی از اسکیپ روم های تهران اصلا به معمایی بودن بازی اهمیت نمیدن و فقط میخوان مردم رو بترسونن و همین باعث میشه معنی اتاق فرار حذف بشه. پس یادتون نره اگه اتاق فرار ترسناک هم رفتید، معما باید حرف اول رو بزنه بعدش ی مقدار ترس بجا وارد بازی بشه. اتاق فرار ترسناک یکی از ژانرهای محبوب اتاق فرار است که در آن شرکت کنندگان در یک اتاق محدود قرار می‌گیرند و باید با حل پازل‌ها، حدس زدن، جستجو، حل چالش‌ها و با کمک یکدیگر، از اتاق خارج شوند. با این حال، اسکیپ روم ترسناک بازی‌ است که برای افزایش تجربه واقع‌گرایی و ترس در شرکت‌کنندگان طراحی شده است. این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است.

  • یادتون نره شمایی که میرید اتاق فرار ترسناک، درسته برای ترس بازی میرید اونجا ولی قصد شما حل معما هم اسکیپ روم هست.
  • این مجموعه با ارائه جذاب‌ترین بازی‌های چالشی، رتبه فوق‌العاده‌ای در این زمینه کسب کرده است.
  • شما همچنین ممکن است مجبور باشید در تاریکی مطلق در بازی پیش بروید؛ پس اگر با این مسائل مشکل دارید، از شرکت در بازی اجتناب کنید.
  • همچنین، اغلب اتاق‌های فرار فاقد پارکینگ هستند؛ بنابراین، با در نظر گرفتن ترافیک منطقه در ساعات اداری و روزهای غیر‌تعطیل طوری برنامه‌ریزی کنید که حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید.
  • برای بازی های ترسناک حتما باید بالای 16 سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید.
  • چالش‌های بازی، قفل‌هایی هستند که در طول بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد.

مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد. مدت زمان تمام بازی‌های این مجموعه، یک ساعت است و شما باید با تیم‌های چهار تا ۶ نفره وارد آن‌ها شوید. اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید. اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید.

مراجعه به مجموعه

برای مثال هنگامیکه در اتاقی تاریک با چند نقطهٔ روشن گیر افتادید، باید روی همان منطقهٔ روشن تمرکز کنید. بازیگران هم ممکن است اشیاء ارزشمندی را به شما ارائه دهند یانکات مهمی بگویند. اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورد، این اتاق فرار برای شماست. شما و گروهتان به عنوان سارقینی حرفه‌ای و سابقه دار وارد یکی از معتبرترین بانک‌های ارزی خاورمیانه می‌شوید؛ این بانک موجودی ۱۵ شمش طلا، ۱۰۰۰ دلار و ۷۰۰۰ یورو را در اختیار دارد. شما و گروهتان فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید. در هنگام ورود شما اشتباهی مرتکب می‌شوید و نتیجه آن روشن شدن آژیر بانک است؛ شما از لحظه ورودتان تنها پانزده دقیقه فرصت دارید که آژیر خطر را قطع کنید و به سرقت خود ادامه دهید.

زیرا از لحظه‌ای که شما به همراه تیم خود از طریق رزرو آنلاین برای بازی در این اتاق ثبت نام می‌کنید، یک لینک شمارش معکوس تایمر مرگ به همراه لوکیشن مکان برای همه شما ارسال می‌شود. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر بزرگ‌ترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران است و در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت می‌کند. این مجموعه هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک (سه بازی به‌طور موقت تعطیل هستند)، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ باکس است. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آیند، به تفکیک مناطق به شما معرفی کنیم.

رزرو اتاق فرار

اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape