ایجاد وبینار با بازگشت سرمایه بالا به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای شما

آیا برای بازاریابی محتوا یا وبینارها باید بازی خود را ارتقا دهید؟ برای یافتن بهترین تکنیک ها و استراتژی ها ادامه مطلب را بخوانید.

ده سال پیش، بازاریابی محتوای «نوآورانه» یک ویدیو را در یوتیوب آپلود می کرد. بدیع بود و سر و صدا را قطع کرد. به سرعت تا سال 2023، با میانگین 2500 ویدیو که در هر دقیقه در YouTube آپلود می شود، چگونه می توانید یک استراتژی محتوای مدرن ایجاد کنید که خط لوله/ROI را هدایت کند؟ یک تاکتیک، وبینارها، همچنان بخش مهمی از استراتژی محتوا است. چرا؟ به دلیل حجم سرنخ های تولید شده و نسبت تبدیل شرکت کنندگان بالا. اما چگونه مخاطبان خود را جذب، حفظ و ارزش قائل می شوید. کنجکاوی آنها را تحریک می کند تا درگیر شوند و به فرصت تبدیل شوند؟ این کتاب الکترونیکی این مسائل و موارد دیگر را بررسی می‌کند و ابزاری برای ایجاد استراتژی محتوا و وبینارهایی در اختیار خواننده قرار می‌دهد که بازده بالایی را به همراه دارد.

دانلود



منبع