این شش مزیت فوق العاده مفید rasa.io تقریباً فورا بازگشت سرمایه شما را افزایش می دهد.

با گذشت زمان، هر کس محتوایی را دریافت می کند که بیشتر به آن علاقه دارد، همراه با مهم ترین محتوای سازمان شما. سپس کل تجربه به یک برد-برد برای همه افراد درگیر تبدیل می شود. این دستور العمل عالی برای افزایش تعامل خواننده و افزایش ROI شما است.

با rasa.io، می‌توانید با تغذیه خودکار وبلاگ‌ها، مقاله‌های خبری و محتوای مجلات خود در خبرنامه‌های rasa.io شخصی‌شده و مبتنی بر هوش مصنوعی مشترکان، به‌موقع همه محتوای منتشر شده سازمان خود را تبلیغ کنید.

با rasa.io، سازمان‌ها می‌توانند با راه‌اندازی یک‌باره پلتفرم و بررسی مداوم آسان، زمان تولید خبرنامه را هر هفته بیش از پنج ساعت کاهش دهند.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که کسب‌وکارها و سازمان‌ها اغلب با آن مواجه هستند، دریافت محتوای جذاب و آگاهانه کافی برای استفاده در خبرنامه‌های ایمیلی و دیگر پلتفرم‌های بازاریابی است.

ایجاد و مدیریت یک کمپین ایمیل استاندارد می تواند کارساز باشد 18 ساعت. این شامل استراتژی، برنامه ریزی، طراحی، ایجاد محتوا، مدیریت محتوای خارجی، بهینه سازی، انتقال، گزارش و تجزیه و تحلیل است. این زمان بسیار زیادی است، حتی برای موفق ترین کمپین های ایمیل.

با rasa.io، با کنترل کامل بر فضای تبلیغات، فرصت های بیشتری برای تبلیغ و کسب درآمد در خبرنامه خود خواهید داشت. شرکای صنعت توانایی قرار دادن تبلیغات خود را در یک خبرنامه که حاوی مقالات شخصی برای هر مشترک است را دوست دارند!

زیبایی پلتفرم rasa.io این است که هر خبرنامه ارسال شده کاملا منحصر به فرد است، به این معنی که هر گیرنده در لیست های سازمان شما نسخه منحصر به فرد خود را از خبرنامه شما دریافت می کند. الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته rasa.io تعامل ایمیل را مشاهده می‌کند و ایمیل‌های شما را برای هر مشترک بهینه می‌کند.

پلتفرم rasa.io به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با اشتراک‌گذاری و تنظیم خودکار محتوایشان برای ایجاد و تقویت روابط بلندمدت مهم و افزایش بازگشت سرمایه، با خوانندگان خود درگیر بمانند.

سازمان شما می تواند از منابع زیادی برای محتوا استفاده کند، از وبلاگ ها و سایت های خبری گرفته تا کانال های YouTube. با rasa.io، می توانید به یک کتابخانه جامع و قابل جستجو مرتبط با صنعت و خبرنامه خود دسترسی داشته باشید. با گذشت زمان، سیستم مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی rasa.io سلیقه خوانندگان شما را یاد می‌گیرد و مقالاتی را که به‌طور خاص برای آنها طراحی شده است، تنظیم می‌کند. در تمام این مدت، شما کنترل تحریریه را حفظ خواهید کرد و در عین حال از فناوری شخصی سازی قدرتمند استفاده می کنید.

با ارسال ایمیل های بهتر شروع به دیدن نتایج بهتر کنید. امروز شروع کنید



منبع

#4. محتوای هدفمند از rasa.io شرکت شما را به عنوان خبرنامه معتبر در صنعت شما قرار می دهد

در اینجا شش مزیت اصلی استفاده از rasa.io آورده شده است:

آیا تا به حال به کسب درآمد از خبرنامه های خود فکر کرده اید؟

#2. سازمان شما می تواند درآمد تبلیغاتی بیشتری از خبرنامه های شما کسب کند

شکی نیست که محتوا محرک اصلی ترافیک به وب‌سایت شما است و با rasa.io، خیال شما را راحت می‌کند که محتوای شما در مقابل افراد مهم قرار می‌گیرد. با rasa.io، دیگر لازم نیست نگران تبلیغ محتوای جدید باشید، زیرا به طور خودکار با خوانندگان شما به اشتراک گذاشته می شود.

#3. خبرنامه‌های rasa.io می‌توانند به شما در افزایش حفظ مشترکین کمک کنند

در حالی که بسیاری از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می توانند به افزایش بازگشت سرمایه شما و افزایش تعامل کمک کنند، بازاریابی ایمیلی همچنان مفیدترین ابزار است. خوانندگان شما ممکن است به طرق مختلف با سازمان شما ارتباط برقرار کنند، اما موضوع مشترکی که آنها را به هم مرتبط می کند استفاده آنها از ایمیل است. به همین دلیل است که ایمیل همچنان مطمئن ترین و کارآمدترین راه برای سازمان ها برای حفظ ارتباط با مخاطبان هدف خود است.

اینها تنها شش راه هستند که rasa.io می تواند به سازمان شما کمک کند تا کمپین خبرنامه ایمیلی شما را به سطح بعدی برساند. اینجا را کلیک کنید تا درباره کارهایی که rasa.io می تواند برای شما انجام دهد بیشتر بدانید.

صرف نظر از اندازه سازمان، صنعت خاص یا اهداف کلی شما، درگیر نگه داشتن مخاطبان برای موفقیت بلندمدت بسیار مهم است. به همین دلیل است که سازمان شما باید پیوسته تلاش کند تا حضوری منظم و مرتبط در زندگی خوانندگان شما داشته باشد.

علاقه مند به یادگیری این هستید که چگونه می توانید همین کار را انجام دهید؟ امروز یک نسخه ی نمایشی رزرو کنید!

#6. مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند بدون اینکه کنترل خود را از دست بدهید، از محتوای قدرتمند استفاده کنید

چه اخبار شرکت را برای کارکنان داخلی خود ارسال کنید و چه اطلاعات مهم را برای مشتریان خود ارسال کنید، rasa.io شخصی سازی را به سطحی دقیق می رساند. دریافت کنندگان خبرنامه شما فقط محتوایی را خواهند دید که بیشتر مورد علاقه آنهاست. در نتیجه، سازمان شما با ارائه ارزش‌های منظم و مرتبط، روابط طولانی‌مدت ایجاد می‌کند و حفظ خواننده را به روش‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردید افزایش می‌دهد.

علاقه مند به یادگیری بیشتر، همین امروز یک نسخه نمایشی رزرو کنید!

بدیهی است که هدف اصلی شما از انتشار خبرنامه های ایمیل، تعامل با خوانندگان است، اما کسب درآمد از خبرنامه ها می تواند راهی عالی برای افزایش درآمد باشد. بهترین راه برای انجام این کار، فروش فضای تبلیغاتی است. اگر تعداد مشترکین خوبی داشته باشید، تبلیغ کنندگان علاقه مند به اجرای تبلیغات در خبرنامه شما خواهند بود. با این حال، شما می خواهید تعادل مناسبی بین تبلیغات و محتوا پیدا کنید، زیرا هیچ کس نمی خواهد سیل ایمیل های تبلیغاتی صندوق ورودی او را پر کند.

#1. با rasa.io، سازمان شما می‌تواند ساعت‌ها را در هفته صرفه‌جویی کند

#5. با rasa.io، می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت سازمان خود هدایت کنید

پلتفرم rasa.io از هوش مصنوعی برای انتخاب مجموعه ای از مقالات از یک مجموعه محتوا برای هر فرد در لیست ایمیل شما بر اساس تعامل قبلی آنها با خبرنامه های شما استفاده می کند. اولین باری که از rasa.io برای تولید خبرنامه خود استفاده می کنید، آن مقالات بر اساس رفتار خواننده نخواهد بود. با این حال، با گذشت زمان، وقتی کاربران شروع به کلیک کردن بر روی مقاله‌ها می‌کنند، شروع به دیدن مجموعه‌ای انتخاب‌شده‌تر از قطعاتی می‌کنند که به طور خاص برای علایق آن‌ها هدف قرار گرفته است.

در آستانه نزدیک شدن