این شش مزیت فوق العاده مفید rasa.io تقریباً فورا بازگشت سرمایه شما را افزایش می دهد.

با گذشت زمان، هر کس محتوایی را دریافت می کند که بیشتر به آن علاقه دارد، همراه با مهم ترین محتوای سازمان شما. سپس کل تجربه به یک برد-برد برای همه افراد درگیر تبدیل می شود. این دستور العمل عالی برای افزایش تعامل اعضا است.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که کسب‌وکارها و سازمان‌ها اغلب با آن مواجه هستند، دریافت محتوای جذاب و آگاهانه کافی برای استفاده در خبرنامه‌های ایمیلی و دیگر پلتفرم‌های بازاریابی است.

سازمان شما می تواند از منابع زیادی برای محتوا استفاده کند، از وبلاگ ها و سایت های خبری گرفته تا کانال های YouTube و نمایه های توییتر. با rasa.io، می توانید به یک کتابخانه جامع و قابل جستجو مرتبط با صنعت و خبرنامه خود دسترسی داشته باشید. با گذشت زمان، سیستم مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی rasa.io سلیقه اعضای شما را یاد می‌گیرد و مقالاتی را که به‌طور خاص برای آنها طراحی شده است، تنظیم می‌کند. در تمام این مدت، شما کنترل تحریریه را حفظ خواهید کرد و در عین حال از فناوری شخصی سازی قدرتمند استفاده می کنید.

#1. با rasa.io، سازمان شما می‌تواند ساعت‌ها را در هفته صرفه‌جویی کند

اینها تنها شش راه هستند که rasa.io می تواند به سازمان شما کمک کند تا کمپین خبرنامه ایمیلی شما را به سطح بعدی برساند. اینجا را کلیک کنید تا درباره کارهایی که rasa.io می تواند برای شما انجام دهد بیشتر بدانید.



منبع

پلتفرم rasa.io از هوش مصنوعی برای انتخاب مجموعه ای از مقالات از یک مجموعه محتوا برای هر فرد در لیست ایمیل شما بر اساس تعامل قبلی آنها با خبرنامه های شما استفاده می کند. اولین باری که از rasa.io برای تولید خبرنامه خود استفاده می کنید، آن مقالات بر اساس رفتار اعضا نخواهد بود. با این حال، با گذشت زمان، وقتی کاربران شروع به کلیک کردن بر روی مقاله‌ها می‌کنند، شروع به دیدن مجموعه‌ای انتخاب‌شده‌تر از قطعاتی می‌کنند که به طور خاص برای علایق آن‌ها هدف قرار گرفته است.

چه اخبار شرکت را برای کارکنان داخلی خود ارسال کنید و چه اطلاعات مهم را برای مشتریان خود ارسال کنید، rasa.io شخصی سازی را به سطحی دقیق می رساند. دریافت کنندگان خبرنامه شما فقط محتوایی را خواهند دید که بیشتر مورد علاقه آنهاست. در نتیجه، سازمان شما با ارائه ارزش‌های منظم و مرتبط، روابط طولانی‌مدت ایجاد می‌کند و حفظ عضویت را به روش‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردید افزایش می‌دهد.

#6. مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند بدون اینکه کنترل خود را از دست بدهید، از محتوای قدرتمند استفاده کنید

#2. سازمان شما می تواند درآمد تبلیغاتی بیشتری از خبرنامه های شما کسب کند

با rasa.io، می‌توانید با تغذیه خودکار وبلاگ‌ها، مقاله‌های خبری و محتوای مجلات خود در خبرنامه‌های rasa.io شخصی‌شده و مبتنی بر هوش مصنوعی، همه محتوای منتشر شده سازمان خود را به‌موقع تبلیغ کنید.

#3. خبرنامه‌های rasa.io می‌توانند به شما در افزایش حفظ اعضا کمک کنند

پلتفرم rasa.io به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با اشتراک‌گذاری و تنظیم محتوای آنها برای ایجاد و تقویت خودکار روابط بلندمدت مهم، با اعضای خود درگیر بمانند.

#4. محتوای هدفمند از rasa.io شرکت شما را به عنوان خبرنامه معتبر در صنعت شما قرار می دهد

آیا تا به حال به کسب درآمد از خبرنامه های خود فکر کرده اید؟

زیبایی پلتفرم rasa.io این است که هر خبرنامه ارسال شده کاملا منحصر به فرد است، به این معنی که هر گیرنده در لیست های سازمان شما نسخه منحصر به فرد خود را از خبرنامه شما دریافت می کند. الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته rasa.io تعامل ایمیل را مشاهده می کند و ایمیل های شما را برای هر عضو بهینه می کند.

با rasa.io، سازمان‌ها می‌توانند با راه‌اندازی یک‌باره پلتفرم و بررسی مداوم آسان، زمان تولید خبرنامه را هر هفته بیش از پنج ساعت کاهش دهند.

بدیهی است که هدف اصلی شما از انتشار خبرنامه های ایمیل، مشارکت اعضا است، اما کسب درآمد از خبرنامه ها راهی عالی برای افزایش درآمد است. بهترین راه برای انجام این کار، فروش فضای تبلیغاتی است. اگر تعداد مشترکین خوبی داشته باشید، تبلیغ کنندگان علاقه مند به اجرای تبلیغات در خبرنامه شما خواهند بود. با این حال، شما می خواهید تعادل مناسبی بین تبلیغات و محتوا پیدا کنید، زیرا هیچ کس نمی خواهد سیل ایمیل های تبلیغاتی صندوق ورودی او را پر کند.

ایجاد و مدیریت یک کمپین ایمیل استاندارد می تواند حدود 18 ساعت طول بکشد. این شامل استراتژی، برنامه ریزی، طراحی، ایجاد محتوا، بهینه سازی، انتقال، گزارش و تجزیه و تحلیل است. این زمان بسیار زیادی است، حتی برای موفق ترین کمپین های ایمیل.

با rasa.io، با کنترل کامل بر فضای تبلیغات، فرصت های بیشتری برای تبلیغ و کسب درآمد در خبرنامه خود خواهید داشت. شرکای صنعت توانایی قرار دادن تبلیغات خود را در یک خبرنامه که حاوی مقالات شخصی برای هر مشترک است را دوست دارند!

در حالی که بسیاری از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می توانند به افزایش تعامل کمک کنند، از بازاریابی رسانه های اجتماعی گرفته تا فرصت های سئو جدید و نوآورانه، بازاریابی ایمیلی مفیدترین ابزار باقی مانده است. اعضای شما ممکن است به روش های مختلف با سازمان شما درگیر شوند، اما موضوع مشترکی که آنها را به هم مرتبط می کند استفاده آنها از ایمیل است. به همین دلیل است که ایمیل همچنان مطمئن ترین و کارآمدترین راه برای سازمان ها برای حفظ ارتباط با مخاطبان هدف خود است.

راه های زیادی وجود دارد که rasa.io، تنها خبرنامه ایمیل واقعاً شخصی سازی شده در جهان، می تواند به کسب و کار یا سازمان شما کمک کند. در این پست شش مزیت برتر استفاده از rasa.io بحث خواهد شد.

در آستانه نزدیک شدن

#5. با rasa.io، می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت سازمان خود هدایت کنید

شکی نیست که محتوا محرک اصلی ترافیک به وب‌سایت شما است و با rasa.io، خیال شما را راحت می‌کند که محتوای شما در مقابل افراد مهم قرار می‌گیرد. با rasa.io، دیگر لازم نیست نگران تبلیغ محتوای جدید باشید، زیرا به طور خودکار با اعضای شما به اشتراک گذاشته می شود.

صرف نظر از اندازه سازمان، صنعت خاص یا اهداف کلی شما، درگیر نگه داشتن مخاطبان برای موفقیت بلندمدت بسیار مهم است. به همین دلیل است که سازمان شما باید پیوسته تلاش کند تا حضوری منظم و مرتبط در زندگی اعضای شما داشته باشد.