بدون اصطکاک: ساده کردن سفر مشتری

برای انجام این کار، باید موارد زیر را درک کنیم:

  • تغییرات کلان در احساسات و رفتار خریدار – و انگیزه های پشت سر آنها
  • حرکات رقابت ما ایجاد می کند – و چگونه پیغام های ما را بچرخانیم
  • مخالفان NPS – و اینکه چگونه می توانند راه هایی را به ما نشان دهند ایجاد تجربیات بهتر
هنگام تلاش برای تغییر ذهن و غلبه بر وضعیت موجود، تمایل داریم دستور کار خود را پیش ببریم. اما تغییر رفتار و افزایش پذیرش محصول/خرید کمتر در مورد متقاعد کردن است و بیشتر در مورد حذف موانع است – پرسیدن سؤالات درست، گوش دادن واقعی، و سپس کاهش و حذف موانع برای عمل.

همه اینها به درک نقاط اصطکاک در سفر مشتری منجر می شود – و اینکه چگونه می توانیم کاهش عدم اطمینان و ایجاد جامعه ای از مدافعان. به Autum Molay، رئیس جهانی تولید تقاضا در Momentive بپیوندید، زیرا او با جونا برگر، پروفسور وارتون و نویسنده پرفروش بین‌المللی، در مورد اینکه چگونه دستیابی به اهداف بازاریابی سال 2023 شما «ارتباط کمتری با ریختن بنزین نسبت به برداشتن ترمز دستی دارد» صحبت می‌کند.

در صورت تقاضا تماشا کنید



منبع