خرید انواع دریچه زیر فن کویل و دریچه بازدید فن کویل قیمت

از لحاظ هزینه و قیمت دریچه چهار فاکتور مدل، جنس، کیفیت رنگ و نوع درب دریچه در قیمت دریچه ها اثر می گذارد. بطور مثال قیمت دریچه های چوبی از آلومینیوم و پروفیل بالاتر است و رنج قیمت بنابر طرح و کاربرد دریچه ها متغیر است به عنوان مثال سقفی ها گرانترند و درب لولایی با قفل زیمنس هم از دریچه با درب وزنه ای قیمت بالاتری دارد. وزن پایین و مناسبِ دریچه زیر فن کویل پلاستیکی باعث می شود امکانِ نصب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در انواع سقف کاذب به راحتی امکانپذیر گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروهالوفلاشینگدر ارتباط باشید. جهت پوشش نهایی این دریچه ها از رنگ های الکترو استاتیک کوره ای استفاده می شود. پس از انجام مراحل تولید جهت حذف هرگونه خاک و دیگر ذرات دریچه ها اسید شویی می شوند و پس از انجام پوشش زیرسازی پسندیده (با توجه به نوع فلز انتخاب می شود و برای هر نوع فلز از پوشش متفاوتی استفاده می گردد)روی خط کاموایر پاشش و کوره قرار می گیرند. اما قابلیت تغییر دادن یا اضافه کردن گریل مشبک دریچه های خطی و دریچه سبد تخم مرغی روی آنها وجود دارد.

اجاق گاز صنعتی چهار شعله

دریچه های زیر فن کویل از جنس پروفیل و ورق آلومینیوم ضد زنگ می باشند . همان طور که می دانیم امروزه استفاده از دستگاه فن کویل بسیار فراگیر شده است. نحوه ی ساخت انواع مختلف دریچه زیر فن کویل باهم متفاوت است که در زیر به توضیح آن می پردازیم .

مشخصات فنیِ دریچه های بازدید فن کویل:

در کلیه مکان‌هایی که در آن‌ها فن کویل‌های سقفی استفاده شده باشد به دریچه آن نیاز می باشد دریچه زیر فن کویل . زایده های پیچ بر روی نمای بیرونی پدیدار نماند و دریچه زیر فن کویل به زیباترین شکل قابل مشاهده باشد. بعد از این مرحله نوبت به گوشه زنی هر یک از اضلاع پروفیل فریم می رسد . این کار برای این است که مطمئن شویم زوایای دریچه زیر فن کویل ۹۰ درجه است . برای ساخت این دریپه زیر فن کویل ابتدا حفره ی مورد نظر را به صورت صفر به صفر اندازه می زنیم . باید توجه داشت که هنگام اندازه گیری نباید بادخوری در نظر گرفته شود .

  • این شیارِ چهارگوش می‌توان یک پله‌یا دوپله باشد که حالت یک پله به مدلِ دریچه زیر فن کویل تک گل و حالت دو پله به مدل دریچه زیر فن کویل دوگل معروف است.
  • دریچه بازدید فن کویل خطی را هم می‌توان بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ مخفی نصب و تعبیه نمود.
  • البته اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بالا باشد از آلومینیوم ضخیم تر هم می توان استفاده کرد .
  • ضخامت ورق درب دریچه زیر فن کویل معمولا یک میلیمتر است ولی بنا به بزرگیِ ابعاد، امکانِ استفاده از ورق ضخیم تر نیز وجود خواهد داشت.

خرید انواع دریچه زیر فن کویل و دریچه بازدید فن کویل قیمت نکته ی دیگر هم تراز بودن سطح زیرین کلاف دریچه زیر فن کویل با سطح سقف کاذب می باشد . به دریچه بازدید، دریچه دسترسی، دریچه فن کویل هوا یا دریچه بازدید زیر فن کوئل نیز گفته می شود. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت دریچه بازدید فن کویل ضخامت ورق های استفاده شده میباشد و میزان خروجی و جریان هوا میباشد.

برای ساخت درب دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم که متناسب با چهارچوب فریم دریچه زیر فن کویل سایز شده باشد استفاده می شود . درب دریچه زیر فن کویل باید در داخل نشیمن گاه فریم دریچه زیر فن کویل قابلیت نشستن داشته باشد . البته با توجه به لولایی بودن نوع این دریچه زیر فن کویل حتماً بادخور ضخامت لولا نسبت به یکی از ابعاد که لولا بر روی آن نصب شده است ، لحاظ گردد .

دریچه زیر فن کویل – دریچه فن کویل

این دریچه بیشتر برای دستگاه هایی که برای مکش هوا نیاز به بازدید از دریچه از طریق بدنه در دارند می باشد.برای تناسب با مدل دریچه (در صورت خطی بودن مدل) از دریچه فن کویل خطی استفاده می شود. برای دسترسی، بازدید،چکاپ و تعمیر دستگاه فن کویل، از دریچه زیر فن کویل استفاده می‌گردد. دریچه زیر فن کویل به طور کلی از پنج نوع جنسِ آلومینیوم،آهن، چوب(ام دی اف)، استیل و پلاستیک تولید و عرضه می‌شود. فریم این دریچه زیر فن کویل هم همچون دیگر دریچه های زیر فن کویل، از پروفیل آلومینیوم تولید می گردد.