راهنمای تقویت استراتژی ABM با داده‌های رویداد

بازاریابی مبتنی بر حساب به شما کمک می کند تا کارهای بیشتری ایجاد کنید
پیام شخصی و جذاب برای مشتریان بالقوه. ببینید چگونه داده‌های رویداد می‌توانند به حداکثر کردن کمک کنند
تلاش های ABM شما

با فناوری مناسب، می‌توانید همه این داده‌ها را در یک مکان جمع‌آوری و مدیریت کنید و به شما این امکان را می‌دهد
به طور یکپارچه در فرآیند تبدیل داده ها به پیام و پیام رسانی به حرکت می کند
تبدیل ها
4. رویکرد چند کانالی را در پیش بگیرید
مانند بسیاری از استراتژی های بازاریابی، یک رویکرد چند کاناله برای ABM ضروری است. این می تواند
همه مظنونین معمولی را شامل می شود، از ایمیل ها و رسانه های اجتماعی گرفته تا … که حدس زدید: رویدادها. نه
فقط می توانید از داده های رویداد برای اطلاع رسانی استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید، اما خود رویدادها این را دارند
قدرت پرورش مشتریان بالقوه و نزدیکتر کردن آنها به مرحله خرید.

با این انبوهی از داده‌های رویداد که در اختیار شماست، بازاریابان می‌توانند «آگاهی به
سفر خرید» با هدف قرار دادن حساب‌های خاص با پیام‌های شخصی‌شده و مبتنی بر داده
این ویژگی بازاریابی مبتنی بر حساب است.

بازاریابی مبتنی بر حساب چیست؟
بازاریابی مبتنی بر حساب استراتژی است که با اتخاذ رویکردی هدفمند، مشتریان بالقوه شما را در اولویت قرار می دهد
برای تولید و پرورش سرنخ. بازاریابانی که استراتژی ABM را با موفقیت اجرا می کنند
با شناسایی حساب‌هایی در یک بازار خاص که پتانسیل بالایی دارند، شروع کنید
تبدیل.
از این نقطه به بعد، بازاریابان منابع خود را بر روی این حساب‌ها متمرکز می‌کنند و سفارشی را ایجاد می‌کنند.
محتوایی ساخته شده که نیازهای منحصر به فرد مشتریان بالقوه را برآورده می کند. این امکان پرورش موثرتر را فراهم می کند،
درگیر کردن مشتریان بالقوه در یک تجربه بازاریابی شخصی که خود را به بالاترین سطح می رساند
نرخ تبدیل و افزایش درآمد.

با هر کانالی که از آن استفاده می کنید، پیام های شما همیشه باید برای هر کدام شخصی سازی شود
حساب کاربری، که احتمالاً به معنای ایجاد محتوای منحصر به فرد برای هر کانال است. این می تواند سنگین باشد
تعهد زمانی، بنابراین مهم است که حساب های مناسب را با درستی هدف قرار دهید
پیام رسانی
5. رویدادهای خود را حول استراتژی ABM خود طراحی کنید
همانطور که اشاره شد، پیام شما باید برای هر مشتری منحصر به فرد باشد. اما زمانی که شما در حال ایجاد رویداد هستید
ارتباطات، چگونه می توانید محتوا را برای هر شرکت کننده شخصی سازی کنید؟ به پایین می آید
قدرت فناوری رویداد شما
با استفاده از فناوری مناسب در کنار خود، می توانید مواد بازاریابی رویدادی را با منحصر به فرد بسازید
پیام رسانی برای بخش های خاص مخاطب این می تواند شامل موارد زیر باشد:
• ایجاد یک تجربه شخصی برای انواع مختلف ثبت نام
• ایجاد پیام های تبلیغاتی برای شرکت کنندگان خاص بر اساس داده های ثبت نام آنها
• ترویج تجربیات رویداد و محتوایی که برای شرکت کنندگان خاص مورد توجه قرار می گیرد
• حصول اطمینان از شخصی سازی محتوای بعدی پس از رویداد بر اساس تجربیات شرکت کنندگان در طول
رویداد
با اتخاذ یک طرز فکر ABM در هنگام طراحی رویدادهای خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که هدف گذاری می کنید
شرکت کنندگان از نظر استراتژیک، آنها را به مرحله خرید نزدیک تر می کند. در تمام مدت، شما ماینینگ خواهید کرد
آن داده های رویداد برای استفاده در توسعه آینده.

اصول بازاریابی، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، همیشه در حال تغییر هستند. در حالی که “قیف” بازاریابی
بازاریابی مبتنی بر حساب که در سال‌های اخیر بسیار محبوب بوده است، هنوز از بسیاری جهات موثر است
(ABM) در دنیای بازاریابی در حال افزایش است.
ABM قیف تولید سرنخ سنتی را روی سر خود می چرخاند و رویکرد هدفمندتری را در پیش می گیرد
به پیام رسانی برای پرورش چشم اندازهای درگیرتر. وقتی با قدرت رویداد همراه شود
داده ها، ABM یک تغییر دهنده بازی برای بازاریابان است.

نکاتی برای ایجاد استراتژی ABM
مطمئن نیستید که چگونه ABM را در استراتژی بازاریابی موجود خود پیاده کنید؟ بیایید بررسی کنیم که آن چیست
برای ایجاد یک استراتژی موثر ABM لازم است. 1. نمایه مشتری ایده آل خود (ICP) را شناسایی و تحقیق کنید
هنگام انتخاب حساب هایی با پتانسیل تبدیل بالا، با شناسایی ایده آل خود شروع کنید
مشخصات مشتری (ICP). این با تجزیه و تحلیل مشتریان فعلی شما و شناسایی شروع می شود
ویژگی های مشترک در بزرگترین داستان های موفقیت شما این می تواند شامل صنعت، سازمان باشد
اندازه، مکان و موارد دیگر.
منبع عالی این اطلاعات؟ مناسبت ها. مجموعه شما از شرکت کنندگان، از جمله همه رویداد بزرگ
داده‌هایی که درباره صنایع، نقش‌های شغلی و علایق آن‌ها جمع‌آوری کرده‌اید، می‌تواند ارزشمند باشد
ایجاد تصویری از ICP شما
شما همچنین باید جستجوی ICP خود را گسترش دهید تا انواع بالقوه‌های رقبای شما را نیز شامل شود
هدف گذاری. از اینجا، شروع به تحقیق در مورد هر شرکت در لیست خود کنید تا تصمیمات کلیدی را شناسایی کنید.
شخصیت‌های سازنده و خریدار، نقاط درد و ارزش‌های منحصربه‌فرد، و هر جریانی
راه حل هایی که آنها استفاده می کنند و شما باید با آنها رقابت کنید.
2. تیم های بازاریابی و فروش خود را هماهنگ کنید
یک استراتژی موثر ABM مستلزم همکاری بین بازاریابی و فروش است. تیم فروش شما
احتمالاً در هنگام شناسایی ICP خود، پاسخ‌های زیادی برای سؤالاتی که می‌پرسید خواهد داشت،
از جمله نیازها و چالش های چشم انداز خاص و اثربخشی قبلی
کمپین های بازاریابی.
شما همچنین باید از این فرصت استفاده کنید و با تیم فروش خود در مورد اهداف و KPI خود هماهنگ شوید.
به شما این امکان را می دهد که برای دستیابی به اهداف سازمانی گسترده تر با هم کار کنید، منسجم تر را فراهم کنید
تجربه پیام‌رسانی برای مشتریان و رویدادهای هنری که بازدهی بالایی را ارائه می‌دهند.
3. پیام های شخصی سازی شده را برای هر حساب توسعه دهید
با شناسایی حساب های هدف خود، می توانید بازاریابی شخصی سازی شده را شروع کنید
سفر برای هر یک، ایجاد محتوایی که مستقیماً با نیازهای منحصر به فرد هر مشتری صحبت می کند و
نقش در تصمیم گیری خرید
داده های رویداد، یک بار دیگر، می توانند در این مرحله مفید باشند. نه تنها می تواند به اطلاع رسانی شما کمک کند
انتخاب حساب، اما می تواند و باید پیام شما را اطلاع دهد. با داده های مناسب رویداد،
از جمله منابعی مانند نظرسنجی های شرکت کنندگان، می توانید از بازخورد رویداد برای اطلاع رسانی خود استفاده کنید
با مشتریان احتمالی خود در مورد موضوعاتی که می دانید به آنها اهمیت می دهند، پیام ارسال کنید و صحبت کنید.

آزمایش و بهینه سازی رویکرد ABM شما
مانند هر استراتژی بازاریابی، شما باید موفقیت خود را با ABM اندازه گیری کرده و روی آن کار کنید
بهینه سازی رویکرد شما این ممکن است به آزمایش فشار برخی از پیام‌های شما نیاز داشته باشد
کانال های بازاریابی برای دیدن اینکه چه چیزی کار می کند (یا نه).
هنگام ارزیابی تاکتیک های خود، KPIهای بازاریابی و فروش خود را در نظر داشته باشید. نرخ تبدیل،
درآمد ایجاد شده، ثبت رویدادها، و موارد دیگر را می توان برای تعیین میزان خوبی تجزیه و تحلیل کرد
استراتژی ABM در حال انجام است.
پیام‌ها، کانال‌ها، پیشنهادها یا انواع رویدادهای مختلف ممکن است با موارد مختلف طنین انداز شوند
حساب ها. این به شما بستگی دارد که در آزمایش و بهینه سازی استراتژی ABM خود کوشا باشید و
اطمینان حاصل کنید که از داده های مناسب – از جمله داده های رویداد – برای اطلاع از تاکتیک های خود استفاده می کنید.
می‌خواهید درباره اینکه چگونه می‌توانید از داده‌های رویداد برای به حداکثر رساندن مبتنی بر حساب خود استفاده کنید، بیشتر بدانید
استراتژی مدیریت؟
این وبینار درخواستی، استراتژی ABM شما و داده‌های رویداد: مسابقه ساخته شده را بررسی کنید
بهشت، برای بینش کارشناسان رویداد در Cvent.

دانلود



منبع

چرا داده های رویداد برای استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب شما اهمیت دارد؟
بنابراین، ABM چه ربطی به رویدادها دارد؟ ارزش رویدادها به عنوان یک کانال بازاریابی است
بارها و بارها ثابت شده است.
رویدادها امکان جمع آوری داده های بسیار شخصی سازی شده شرکت کنندگان را فراهم می کند. این داده ها ارزشمند است
بینشی در مورد اینکه چگونه مخاطبان هدف شما با برند شما درگیر هستند و بیشتر علایق شما چیست
آنها در سطح دانه ای.
ناگفته نماند قدرت تعاملات رو در رو با افراد بالقوه. وقتی آن را جفت می کنید
پتانسیل با فرصت ایجاد تعامل عمیق و گرفتن داده های قصد شخص اول در
طبق گفته Myllisa Patterson، معاون تقاضا، رویدادها را به یک دوره فشرده تبدیل می کند
نسل در Cvent.