قدرت‌های اقتصادی جهان در سال ۲۰۵۰ کدام کشورها خواهند بود؟ | artofmarketing

هند به‌دلیل جمعیت زیادش، کمترین تولید ناخالص داخلی سرانه را در فهرست ما دارد. بر اساس برابری قدرت خرید، چین دارای دومین اقتصاد بزرگ جهان و یک بازیگر اصلی در اقتصاد جهانی است. حجم اقتصاد چین ($ ۱۲٬۳۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ در سال ۲۰۱۲) بلافاصله پس از اتحادیه اروپا و آمریکا یعنی در مقام سوم در جهان قرار می‌گیرد. چنانچه رشد کنونی اقتصادی چین همچنان ادامه یابد، چین از نظر اقتصادی، در حال رسیدن به آمریکا یعنی بزرگ‌ترین اقتصاد جهان است و باید خود را برای مقابله با پیامدهای سیاسی و اقتصادی این موضوع آماده کند. این امر موجب نگرانی‌های عمده سیاسی خواهد شد زیرا این کشور به صورت نیروی به‌مراتب قوی‌تری در منطقه درآمده است.

ششمین قدرت اقتصادی جهان ، انگلستان

مجله خبری هنر مارکتینگ ناخالص داخلی اسمی 10کشور برتر جهان، حدود 67درصد از کل اقتصاد جهان را در برمی‌گیرد، در حالی که GDP20 اقتصاد برتر جهان حدود 81درصد از کل اقتصاد جهان را شامل می‌شود. 172کشور باقی مانده با یکدیگر، کمتر از یک‌پنجم کل اقتصاد جهان را تشکیل می‌دهند. 10 سال پیش از وقوع بحران مالی جهانی، از سال 1999 تا 2008، میزان رشد تولید ناخالص داخلی برزیل، به طور متوسط در هر سال 3.4 درصد افزایش داشت. پس از رشد قابل ملاحظه برزیل در طول سال‌های 2007 و 2008، این کشور در سال 2009، به دلیل کاهش تقاضای کالاهای برزیلی در سطح جهان و کاهش اعتبار خارجی، 0.3درصد رکود اقتصادی را تجربه کرد. با این حال، برزیل در سال بعد رشد 7.5 درصدی را تجربه کرد که بالاترین نرخ رشد این کشور در طول 25 سال گذشته‌اش بوده است.

  • نظریه مسوولیت اجتماعی که از سوی کارورزان رسانه ها و قوانین رسانه ها و تحت تاثیر کمیسیون آزادی مطبوعات کامل شده است، براین اساس است که علاوه بر اطلاع رسانی، سرگرمی و فروش (مانند نظریه آزادی خواهانه)، رسانه ها باید موجب تضارب آرا شوند و مباحث را رشد دهند.
  • ارزش‌ها در میلیون دلار آمریکا ارائه گشته‌اند و مرتب‌سازی بر پایه آمار بانک جهانی انجام گرفته‌است.
  • در سال‌های 2012 و 2013، به ترتیب، رشد 2.4 و 1.8 درصدی را تجربه کرد، اما با این حال، شرایط ایتالیا به تدریج در حال بهبود یافتن است.
  • والمارت، آمازون، اپل، سی‌وی‌اس هلث، یونایتد هلث گروپ، برکشایر هاتاوی، مک کسون، امریسورس برگن، اکسان موبیل و آلفابت، از بزرگترین کمپانی‌هایی آمریکایی با نرخ تولید بسیار بالا هستند.
  • آلودگی و سایر عواقب زیست محیطی، اغلب با افزایش تولید یا افزایش رشد اقتصادی همراه می باشند.

کره جنوبی که به دلیل استراتژی رشد مبتنی بر صادرات و تسلط شرکت‌های بزرگ تجاری خود شناخته می‌شود، در دهه‌های اخیر شبکه‌ای از توافق‌نامه‌های تجارت آزاد ایجاد کرده است که ۵۸ کشور را پوشش می‌دهد که بیش از سه‌چهارم تولید ناخالص داخلی جهان را تشکیل می‌دهند. این شرکت تولیدکننده و صادرکننده عمده لوازم الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی و وسایل نقلیه موتوری است. با این حال، با وجود این پیشرفت، کره جنوبی نیز اکنون با برخی از چالش‌های مشابهی مواجه است که بسیاری از اقتصادهای پیشرفته دیگر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از جمله رشد کند و پیرشدن نیروی کار.

http://beautyreview.ir

مثال بارز دیگر از پیشرفته بودن این کشور، ورزشگاه المپیک واقع در برلین است. ۹۹٪ شرکت‌های آلمانی، شرکت‌های با اندازه کوچک و متوسط هستند که عمدتا به صورت خانوادگی اداره می‌شوند. در میان ۵۰۰ ابرشرکت بزرگ دنیا از لحاظ درآمد، دفتر مرکزی ۵۳ شرکت در آلمان قرار دارد که از میان آن‌ها می‌توان از فولکس‌واگن ، آلیانتس، دایملر، بی‌ام‌و، زیمنس، BASF، میونیک ره، ا.آن، بایر و ار.وه.

تصمیمات جدید دولت در امتداد عفو رهبری

اقتصاد ماکائو هم پس از برداشته شدن محدودیت‌های همه‌گیری کووید-۱۹ به حالت اولیه بازگشته است اما چشم‌انداز این منطقه‌ی ویژه‌ی چین چندان روشن نیست. کمپین مبارزه با فساد CCP و دستگیری‌های اخیر در این کشور، می‌تواند نشانه‌ای از روابط تیره‌تر میان سرزمین اصلی چین و بزرگ‌ترین مرکز قمار جهان باشد. شواهد این مقاله سازگاری مناسبی با مدل های که در آن هزینه تکنولژی‌های جدید، با تطبیق با سطح تولید جدید، به اندازه کافی کاهش می یابد دارد. به‌دیگر بیان بررسی شده پس از کشف تکنولوژی جدید و روی کار آمدن آن بزودی هزینه‌های آن با درآمد حاصله جبران شده است. مهمترین و جالب ترین نتیجه این تحقیق ارتباط تکنولوژی کشورها 1500 سال بعد از میلاد مسیح با درآمد سرانه و تطبیق تکنولوژی در زمان حاضر است. مجارها به وسیله تلویزیون و مطبوعات از وجود فقر روزافزونی باخبر شدند که بنابر ادعای حزب کمونیست چهار دهه پیش ریشه کن شده بود این سال با آگاهی سراسری رومانیایی ها از نارضایتی گسترده از شبکه تلویزیونی خاتمه یافت.