قفل دیجیتال کاداس بهترین قیمت قفل الکترونیکی قفل هوشمند-خانه هوشمند آکو

قفل دیجیتال کاداس بهترین قیمت قفل الکترونیکی قفل هوشمند-خانه هوشمند آکو

قابلیت اتصال بی‌سیم به نرم افزارهای مدیریتی در این قفل ها ایجاد شده است تا به راحتی بتوانید به مدیریت قفل دیجیتال هوشمند منزلتان بپردازید. در میان این انواع، درب ضد سرقت ترک هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به سایرین قرار دارد. البته درب ضد سرقت ایرانی نیز از نظر ظاهر و کیفیت تا حد زیادی مشابه نمونه ترکیه ای آن است. برند یوکا یکی از پر طرفردارترین برند های قفل دیجیتال در کره‌ی جنوبی و متناسبا دنیاست. شرکت نوآوران به دلایل وافی نمایندگی کارخانه‌ی هایوان در ایران را اخذ نمود، و با توجه به سیاست های جهانی کارخانه، در خاورمیانه با نام درخشان یوکا به ارائه بهترین قفل های دیجیتال مشغول شد. همچنین سیستم ضد هک، رمز تصادفی، ورود دومرحله‌ای در مواقع سفر و هشدار تهاجم به درب ورودی از دیگر ویژگی‌های قفل‌ دیجیتال یوکا هستند که خیال کاربران را از بابت امنیت اماکن مورد نظرشان راحت می‌کنند.

  • برخی از ویژگی‌های قفل درب ورودی الکترونیکی اعم از ضد سرقت بودن، ضد شوک، ضد حریق، ضد نفوذ، ضد هک، قفل کودک و موارد دیگر، از جمله مشخصاتی هستند که به افزایش امنیت فضای داخلی کمک می‌کنند.
  • سلام بله اکثر قفل های دیجیتالی قابل نصب روی درب های فلزی، چوبی و ضد سرقت را دارند.
  • باید بپذیریم قفل دیجیتال، یک سیستم ضروری است، چون علاوه بر زییایی و آسانی در رفت‌وآمد، بالاترین امنیت را برای خانوادۀ شما فراهم می‌کند.
  • نکته مهم دیگری که در خصوص این سنسورها وجود دارد این است که محل قرار گیری سنسور حرارتی در قسمت داخلی ساختمان قرار دارد و حتی اگر فردی قصد فعال سازی سنسور حرارتی از قسمت بیرونی درب ساختمان را داشته باشد، قفل به هیچ عنوان از این طریق باز نخواهد شد.
  • قفل هوشمند یک دستگاه قفل الکترونیکی و مکانیکی است که به صورت بی سیم و با احراز هویت کاربران مجاز باز می شود.
  • هر کدام از این قفل ها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند که باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها(و یا ترکیبی از قفل های هوشمند) را انتخاب کنید.

متخصصان فنی این شرکت با اگاهی از اطلاعات روز دنیا در زمینه دستگیره هوشمند امنیتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکلات مربوط به قفل را تشخیص و در صدد تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر بر می‌آیند. قیمت قفل دیجیتال به عوامل بسیاری ربط پیدا می کند از جمله برند قفل، کشور سازنده، روش های دسترسی موجود در قفل، استحکام و مقاومت، آپشن های آن و … بستگی دارد. قیمت قفل های دیجیتال از ۱۵۰ دلار تا ۸۰۰ دلار آمریکا متغییر می باشد. از مهم‌ترین مزیت این مدل می‌توان به رمز، کارت، رمز تصادفی، رمز مادر، بدنه ضد آب، کنترل از راه دور توسط گوشی هوشمند، قفل خودکار، حریم خصوصی و دیگر موارد اشاره کرد. دارای آلارم خروجی، حریم خصوصی، دستگیره پول ـ پوش، قفل اتوماتیک، کنترل از راه دور و … است.

قفل رمزی دیجیتال

این قفل ها به آیفون تصویری هم متصل میشوند که با این قابلیت ، وقتی که درب ورودی ساختمان را باز میکنید ، قفل درب ورودی خانه هم باز میشود. لازه به ذکر است که پیشنهاد میشود در کنار خرید قفل دیجیتال ، دستیگره دیجیتال مخصوص را هم خریداری کنید تا از بهترین امکانات بهره ببرید. انواع قفل دیجیتال دارای یک سری ویژگی ها و قابلیت ها هستند که باعث میشود بتوانند امنیت و آسایش را برای افراد فراهم کنند و نکته مهم این است که این قفل ها برای مکان های مختلف هم قابل استفاده هستند. یکی از بزرگترین نگرانی‌های صاحب‌خانه، حضور در خانه برای آمدن تعمیرکار، مهمان، نقاشی و دیگر افراد است.

قیمت خرید قفل دیجیتال چگونه محاسبه میشود؟

با خرید تجهیزات هوشمند مانند کیت، ارتباط دهنده و … می‌توانید قفل الکترونیکی و دستگیره دیجیتال را به تلفن همراه یا ریموت کنترل متصل و درب ورودی را به صورت بی‌سیم و از راه دور باز و بسته کرد. البته از قفل‌های فول آپشن که دارای دسترسی‌های رمز، کارت، اثر انگشت، اپلیکیشن و … هستند، نمی‌توان چشم پوشی کرد چون این مدل قفل‌ الکترونیکی منزل به این دلیل که کامل هستند، از نظر بسیاری بهترین محسوب می‌شوند. هر دستگیره یا قفل دیجیتال به تناسب فضای مورد استفاده و نیاز امنیتی مورد احتیاج آن فضا و همچنین میزان بودجه کارفرما از مدل های هتلی کارتی و کدینگ تا مدل های دارای اثر انگشت ، تشخیص چهره و حتی هوشمند گسترده شده است. معرفی بهترین برند تولیدکننده قفل هوشمند یا دیجیتال، کار بسیار دشواری است. چرا که در تولیدات هر کدام از این برندها، از یک تکنولوژی خاص استفاده می‌شود که عملکرد متفاوتی دارد. اما کارشناسان ما به عنوان متخصص در این زمینه همواره به مشتریان توصیه می‌کنند محصولی را خریداری کنند که از اصالت و کیفیت آن مطمئن هستند.

به این معنی که برای باز شدن درب هوشمند حتما باید جریان خون موجود در بدن توسط دستگاه تشخیص داده شود. اما اماکن عمومی و اداری تنها گزینه‌ های کاربرد قفل‌ های دیجیتال نیستند. بسیاری از منازل مسکونی در این روزها، به قفل دیجیتال مجهز می‌شوند تا علاوه بر راحتی خیالی اهالی خانه از امنیت، از امکانات بی ‌شمار قفل ‌های هوشمند بهره‌ مند شوند.

مجموعه آداک لاک با تکیه بر سال‌ها تجربه خود در زمینه واردات انواع قفل، محصولات بسیار باکیفیتی را وارد بازار می‌کند. ضمانت معتبر ما بر روی این قفل‌ها، نشانه کیفیت بالای این محصولات است. قفل‌های هوشمند یک فناوری نسبتا جدید و در حال تکامل هستند که با هدف ارتقا سطح ایمنی ساختمان‌ها به بازار عرضه شده‌اند. برخی از قفل‌ها مجهز به اسکن اثر انگشت و برخی دیگر از پشتیبانی دستیار دیجیتال و اپلیکیشن‌های تلفن همراه برای انجام عمل باز و بسته شدن درب استفاده می‌کنند. این موضوع که قفل های دیجیتالی نسبت به قفل های معمولی امنیت بالاتری دارند، امری بدیهی و آشکار می باشد که شما می توانید با نصب این قفل ها امنیت منزلتان را تا چندین برابر افزایش دهید. با نصب قفل های دیجیتالی می توانید با خیال راحت منزل را ترک کنید و تا زمانیکه خارج از خانه هستید، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و منزل شما در امنیت کامل می باشد.

اگر به صورت تصادفی در باز مانده باشد یا یادتان رفته باشد در را ببندید، در به صورت اتوماتیک توسط قفل ديجيتال بسته خواهد شد و قفل می‌شود. درواقع وقتی از نوع دسترسی قفل صحبت می‌کنیم، منظورمان این است که چطور قفل به کاربران اجازه می‌دهد که درب را باز کنند. درمیان این مواد اولیه، مس بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است. فولاد ضد زنگ در جایگاه بعدی قرار دارد و کمترین قیمت هم به آلیاژ روی و درنهایت آلومینیوم می‌رسد. چـنانچه به هر دلیلـی از محصـول ارائه شده راضـی نبودید، می‌توانید تا یک هفته پس از خرید، محصول را به ما برگردانید و ما بدون هیچ قید و شرطی، وجه پرداخت شده را به شما بازگشت خواهیم داد. در بسیاری از مدل‌های آن، دیگر دستگیره‌ای وجود ندارد و از مدل دستگیره های پوش و پول استفاده می‌شود.