قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر Soft Water تایوانی

روی بدنهدستگاه آب شیرین کن سافت واتریک بارکد درج شده که در صورت اسکن این بارکد با برنامه مخصوص، ساخت تایوان را نشان می دهد. روی انواعقطعات تصفیه آبشماره سریال و عبارت Made in Taiwan حک شده است. پشت دستگاه نیز به صورت برجسته عبارتSoft Water Professional Made In Taiwanمشاهده می شود. قیمت تصفیه آب سافت واتر تایواننسبت به نمونه هایی که در ایران مونتاژ می شوند، بیشتر است. 5- دستگاه تصفیه آب سافت واتر قادر است که تمامی ناخالصی های آب را برطرف کند.

تماس

پایه نگهدارنده موجود در دستگاه تصفیه آب CCK سبب شده که قطعات و فیلترهای تصفیه آب، بسیار محکم و به صورت ثابت بر روی براکت قرار بگیرند. با توجه به همین موضوع این امکان را به شما می‌دهد که به آسانی دستگاه را جابجا کنید و آن را در محل مورد نظر خود نصب نمایید. دستگاهی باکیفیت قابل قبول که اکثر قطعات آن از بهترین های تایوان می باشد، این دستگاه با توجه به عملکردخوبی که دارد توانسته برخی از نواقص خود را بپوشاند. حداکثر قدرت تولیدی پمپ به کار رفته در ان دستگاه ۱۲۵psi بوده که قابل قبول است. همچنین نرخ تولید آب دستگاه تصفیه آب سافت واتر ۱.۲ لیتر در هر دقیقه می باشد.

معرفی دستگاه تصفیه آب سی‌سی‌کا (CCK)

در این روش هیچ ماده شیمیایی به آب اضافه نمی شود بنابراین طعم و مزه آب تغییر قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر پیدا نمیکند. اشعه ماوراء بنفش در نور خورشید نیز وجود دارد و در واقع همان عاملی است که باعث آفتاب سوختگی می شود. این اشعه هسته ژنتیکی میکروارگانیسم ها را از بین می برد.

  • دستگاه تصفیه آب سی‌سی‌کا قابلیت نرم کردن آب سخت و حذف کلیه آلاینده‌های شیمیایی آب را دارد و به آن تصفیه آب RO نیز می‌گویند.
  • قابلیت جابجایی آسان و نصب به ساید از دیگر ویژگی های دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس است.
  • اولین نکته این هست که کلا کارخانه ای به نام سافت واتر ، وجود ندارد و هر مارک سافت واتر هم که شما مشاهده کردید ، ساخت کمپانی دیگر اما با برند سافت واتر است .
  • روی دستگاه، محدود کننده فاضلاب تصفیه آب 400 سی سی نصب شده است که عمر نسبتا خوبی دارد و متناسب با فیلتر ممبرانی است که روی دستگاه تصفیه آب قرار داده اند.

زیرا این فیلتر از اختلاف فشار در دستگاه تصفیه آب استفاده کرده و به تصفیه آب میپردازد. این اختلاف فشار درون و بیرون ممبران را پمپ ایجاد میکند. مخزن دستگاه تصفیه کننده 9 مرحله Soft Water نیز مانند مدل 8 مرحله ای، مخزن تانک مکس است.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی اسمز معکوس سافت واتر مدل RO7_ORP

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر Soft Water تایوانی

این مطلب به نحوی گرد آوری شده تا به غیر از اکثر واردکنندگان و عمده فروشان ، بقیه همکاران و حتی مشتریان عزیز هم اطلاعات رایج و بروزی دررابطه با دستگاه و قیمت آن داشته باشند . متاسفانه در ایران به خاطر تحریمات اخذ این تاییدیه ها ممکن نیست.اما دستگاه هایی که متریال اونها تایوانی هستش قطعاتشون این تاییدیه ها رو به احتمال زیاد دارن. دارای فیلترهای کربنی ساخته شده از جنس پوسته نارگیل و غیر مضر برای بدن انسان است. این دستگاه قادر است که فلزات سنگین ، نیترات ، نیتریت و …