معرفی و خرید 24 نمونه کفش مخصوص دویدن مردانه سبک و باکیفیت+ قیمت روز کیمیک | asilbekharid

به این معنا که فضای کافی در جلوی کفش برای حرکت انگشتان پا داشته باشد و مانع فشار یا خفگی پا گردد. همچنین، در نظر داشته باشید که برخی افراد برای دویدن اندازه کفش خود را کمی بزرگتر انتخاب می‌کنند. زیرا پس از دویدن‌های طولانی مدت عموما پا دچار ورم شده و منجربه تاول پا می‌شود.

راهکار از بین بردن بوی کفش -معرفی و خرید کفش های بدون بو

افت پاشنه تا نوک پا یک اصطلاح اخیر است که در دهه گذشته شتاب بیشتری گرفته است. از اوایل دهه 1970، ساخت کفش های دویدن به طور چشمگیری تغییر کرد، زیرا کفش ها با لاستیک دمیده و پاشنه های ضخیم ساخته شدند. قبل از این، بیشتر کفش‌ها کاملاً صاف و بدون افت پاشنه بودند (Converse Chuck Taylors, PF Flyers).

شناخت دقیق از پا‌ها

بسیاری از مردم این کارهای نادرست را انجام می‌دهند و کفش‌های نامناسبی را می‌خرند. شما با کمک راهنمایی‌هایی که بالاتر بررسی کردیم و همچنین با در نظر داشتن نکات زیر می‌توانید خرید مطمئن‌تری داشته باشید و از سلامت پاهای خود هنگام دویدن محافظت کنید. پا در حالت طبیعی زمانی که روی زمین قرار می‌گیرد باید کاملا صاف باشد و مچ پا زیادی به طرفین نچرخد و کمی رو به داخل باشد. ولی مچ پای برخی از مردم ممکن است زیادی به داخل یا بیرون تغییر جهت دهد و این اتفاق روی سلامت پا تأثیر می‌گذارد. جای‌گیری مچ‌های پا سه نوع دارد که در ادامه آن‌ها را آورده‌ایم و شما باید با توجه به راه رفتن خود کفش مناسب دویدن را انتخاب کنید. شرکت‌های سازنده معمولا تلاش می‌کنند کفش‌های خود را به گونه‌ای طراحی کنند تا از نوع راه رفتن شما حمایت کنند و اجازه دهند پاها حرکت بهتری داشته باشند.

کفش رانینگ مدل تِرِیل (trail-running shoe)

در کفش های مخصوص دویدن باید این نکته را در نظر داشته باشیم که بندار نبودن کفش دویدن انتخاب مناسبی است. اما برخی با کفش بنددار  راحت تر هستند و معتقدند کفش دویدن باید با بند بسته شود تا راحت تر به ورزش دویدن بپردازند. پس این مورد را می توانیم سلیقه ای در نظر بگیریم ولی توجه داشته باشید که اگر کفش بدون بند در پای شما راحتتر است بهتر است برای ورزش دویدن کفش بدون بند را انتخاب کنید. نکته بعدی که باید برای کفش های ورزشی دویدن در نظر بگیریم، پاشنه مناسب است. که ما می توانیم با یک کفش مناسب برای دویدن این ورزش را انجام بدهیم.

معرفی و خرید 24 نمونه کفش مخصوص دویدن مردانه سبک و باکیفیت+ قیمت روز کیمیک | asilbekharid

زیره کفش های پیاده روی و دویدن دارای پوسته محافظ لاستیکی است که به طور استراتژیک برای به حداکثر رساندن راحتی و انعطا ‌پذیری و همچنین برای چسبندگی روی سطوح مختلف قرار گرفته asilbekharid.com اند. علاوه بر این، شیارهای انعطاف پذیری در زیره کفش‌های مخصوص دویدن برای بهبود انعطافپذیری و انتقال نرمتر از پاشنه به پا وجود دارد. Blissfeel اولین کفش دویدن Lululemon است و به طور خاص برای زنان طراحی شده است. برای مثال زاویه پاشنه پا هشت درجه است که برای ضربه پاشنه زنان مناسب است (مردان معمولاً حدود 15 درجه است). این کفش انعطاف پذیر است و در نوک پا کمی گیر می کند و روی بالشتک آن کم نمی کند.

  • این یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این کفش به شمار می‌رود که پاها را خسته نمی‌کند و شما ساعت‌ها می‌توانید آن را به پا داشته باشید.
  • مطمئنا اگر سری به بازار زده باشید با تنوع زیاد این نوع کفش ها رو برو شده اید، شاید این موضوع انتخاب را برای شما بسیار مشکل کرده باشد.
  • هیچ راهی برای ارزیابی چنین ادعایی وجود ندارد، به جز آزمایش های در مقیاس انبوه و در سطح بالینی.
  • بر اساس وضعیت پاهای خود در هنگام فرود آمدن بر روی زمین می‌توانید از بین انواع کفش‌های رانینگ شامل کفش‌های خنثی، کفش‌های کنترل حرکتی و کفش‌های استبیلیتی (Stability) برای دویدن استفاده کنید.