چگونه rasa.io می تواند تلاش های بازاریابی ایمیلی موجود شما را افزایش دهد


کاربران اکنون می‌توانند تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود را از طریق ادغام خبرنامه HubSpot با rasa.io، اولین (و تنها) پلت فرم نرم‌افزار خبرنامه ایمیل واقعاً شخصی‌شده در جهان افزایش دهند.

اگر در حال حاضر از HubSpot’s Marketing Hub، یکی از شناخته شده ترین راه حل های اتوماسیون بازاریابی در جهان برای مشاغل کوچک استفاده می کنید، از قبل با تمام ویژگی های عالی آن آشنا هستید. HubSpot به کاربران این امکان را می‌دهد که ایمیل‌ها و خبرنامه‌های بازاریابی بسیار بهینه‌سازی شده و طراحی شده را برای مخاطبان خود ارسال کنند و باعث افزایش تعامل مشتری و رشد پایگاه آنها شود.

از آنجایی که HubSpot CRM شما به تلاش های خبرنامه شما کمک می کند، می توانید مطمئن باشید که داده هایی که برای سفارشی سازی خبرنامه استفاده می کنید دقیق و هدفمند هستند. HubSpot CRM سوابق به روز شده ای را برای هر یک از مشترکین شما حفظ می کند تا به شما کمک کند محتوایی را که برای آنها کار می کند انتخاب کنید. با ابزارهای ایمیل مارکتینگ HubSpot، همه چیزهایی که برای اجرای یک کمپین خبرنامه ایمیلی موفق نیاز دارید، درست در آن ساخته شده است.

اساسا، HubSpot همه چیزهایی را که شما نیاز دارید دارد. درست؟

خوب، نه همه چیز.

rasa.io را وارد کنید.

اکنون کاربران می‌توانند تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود را از این طریق افزایش دهند HubSpot ادغام خبرنامه با rasa.io، اولین (و تنها) پلت فرم نرم افزار خبرنامه ایمیل واقعاً شخصی سازی شده در جهان. ابزارهای هوش مصنوعی (AI) که rasa.io در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، می‌توانند شخصی‌سازی خبرنامه ایمیل را با جمع‌آوری و بررسی مقالات، کشیدن تنها مرتبط‌ترین محتوا و هدف قرار دادن آن محتوا برای مشترکین، به سطح بعدی ارتقا دهند.

اگر از HubSpot Marketing Hub که توسط نرم افزار قدرتمند CRM آن پشتیبانی می شود، برای ارسال خبرنامه های ایمیلی استفاده می کنید، احتمالاً از قدرت ابزارهای تقسیم بندی آن برای افزایش وفاداری مشتری و افزایش تبدیل استفاده می کنید. با rasa.io، می توانید به یک فرد تقسیم کنید و سفر منحصر به فرد هر مشترک را سفارشی کنید.

از برنامه ما در بازار HubSpot دیدن کنید!

مسیر rasa.io به HubSpot

پلت فرم خبرنامه rasa.io ما می تواند به عنوان یک سیستم کاملاً مستقل با تمام عملکردهای لازم برای ساخت یک خبرنامه و ارسال مدیریت لیست مخاطبین استفاده شود.

به عنوان یک ابزار بازاریابی ایمیلی، ما در چه چیزی بهترین هستیم؟

  • محتوا.
  • شخصی سازی.
  • دریافت ایمیل به صندوق ورودی

اما وقتی نوبت به مدیریت لیست مخاطبین بازاریابی شما می‌رسد، HubSpot دنیای ما را تکان می‌دهد. همه ابزارها برای گزارش در مورد مخاطبین شما، بخش بندی لیست های شما، ردیابی مخاطبین شما: ما حتی سعی نمی کنیم با قابلیت های آنها مطابقت دهیم.

درعوض، ما تمرکز خود را بر آوردن تخصص خود به جایی که قبلاً زندگی می‌کنید، انتخاب کرده‌ایم: در HubSpot. از سیستم ما برای ساخت و مدیریت محتوای خبرنامه خود استفاده کنید. این چیزی است که ما معتقدیم بهتر انجام می دهیم. اما ما سخت کار می کنیم تا شما را به HubSpot برگردانیم تا عملکرد خبرنامه شما و نحوه تعامل مخاطبین شما با آن را ارزیابی کنیم. این کاری است که HubSpot بهتر انجام می دهد.

محتوای بیشتر و بهتر برای خبرنامه شما

ویژگی‌های شخصی‌سازی rasa.io ما به‌علاوه توانایی وارد کردن محتوای خارجی از یک پلتفرم بازاریابی مانند HubSpot به این معنی است که rasa.io بهترین‌های هر دو جهان را ارائه می‌دهد. جمع‌آوری داده‌های تعامل کاربر از چندین منبع به rasa.io اجازه می‌دهد تا ایمیل‌های خودکار بسیار شخصی‌سازی شده را ارائه دهد.

HubSpot + rasa.io = شخصی سازی بیشتر و قدرت بیشتر

وقتی صحبت از دسترسی به مخاطبان می شود، قدرت نرم افزار HubSpot CRM شما را تحت پوشش قرار داده است. با این حال، وقتی rasa.io را وارد ترکیب می‌کنید، به کنترل بیشتری دست خواهید یافت، به محتوای بیشتری دسترسی خواهید داشت و شخصی‌سازی بیشتری را تجربه خواهید کرد و در نتیجه تعامل مخاطبان افزایش می‌یابد.

مخاطبان شما دائماً اطلاعاتی را در مورد آنچه که بیشتر مورد علاقه آنهاست به شما ارائه می دهند و هر یک از این نقاط داده می تواند به شما کمک کند تا تلاش های بازاریابی خود را با نیازهای فردی آنها تنظیم کنید. ویژگی تقسیم‌بندی فهرست HubSpot به شما کمک می‌کند لیست‌های مخاطبین را بر اساس معیارهای مختلف ایجاد کنید. این لیست‌ها سپس برای خودکارسازی تلاش‌های بازاریابی ایمیلی و ارسال مرتبط‌ترین و شخصی‌شده‌ترین اطلاعات برای مخاطبین استفاده می‌شوند.

با ابزارهای تقسیم بندی لیست HubSpot، کاربران می توانند مخاطبانی را که می خواهند با آنها صحبت کنند هدف قرار دهند. این لیست‌ها همیشه به‌روز هستند، زیرا از داده‌های CRM شما پشتیبانی می‌کنند. هر کلیک، اقدام و مکالمه به طور خودکار لیست های شما را به روز می کند، بنابراین شما همیشه با به روزترین اطلاعات تماس کار می کنید.

هنگامی که rasa.io را به ترکیب اضافه می کنید، سطح جدیدی از تقسیم بندی را بر اساس علایق مشترک خود اضافه می کنید، که نمی توانید به تنهایی با HubSpot به آن دست پیدا کنید. تمام داده‌های تعامل خبرنامه rasa.io شما، از جمله موضوعات مورد علاقه برای هر مشترک، در داخل HubSpot در دسترس قرار می‌گیرد و بخش‌بندی و گزارش‌دهی عمیق‌تر HubSpot را برای پیگیری هدفمند ممکن می‌سازد.

rasaio_dashboard_design.png

از وبلاگ HubSpot خود اطلاعات بیشتری در مورد تعامل کاربر دریافت کنید

فرض کنید در حال حاضر از مجموعه کامل ابزارهای وبلاگ نویسی یکپارچه HubSpot استفاده می کنید. در این صورت، می‌دانید که انتشار محتوای وبلاگ با کیفیت که برای افزایش ترافیک و تبدیل خوانندگان به مشتریان با استفاده از قدرت HubSpot بهینه شده است، چقدر آسان است.

اطلاعات ارائه شده توسط نرم‌افزار هوش مصنوعی rasa.io می‌تواند به شما کمک کند تا عمیق‌تر به رفتارهای مخاطبان پیرامون محتوای منتشر شده در وبلاگ HubSpot خود بپردازید. اگر می‌خواهید بدانید چه اعضایی از مخاطبان شما چه داستان‌هایی را می‌خوانند یا کدام مخاطبان در حال دانلود مقالات سفید شما هستند، به rasa.io نگاه نکنید. نرم افزار هوش مصنوعی ما تمام این داده های مهم را برای کمک به مدیریت و ارائه محتوای خبرنامه فوق شخصی جمع آوری می کند.

وقتی HubSpot را با rasa.io ادغام می‌کنید، این داده‌ها به‌طور خودکار با محیط HubSpot شما به اشتراک گذاشته می‌شود تا به تقویت کلی تلاش‌های بازاریابی شما کمک کند.

با استفاده از ویژگی امتیاز سرنخ بومی Hubspot، می‌توانید از داده‌های خواننده استفاده کنید که به‌طور خودکار به فعالیت تماس Hubspot شما داده می‌شود تا به سرنخ‌ها امتیاز دهید. به عنوان مثال، هنگامی که یک خواننده در 14 روز گذشته بر روی یک مقاله کلیک می کند، می توانید امتیاز سرنخ 1+ را اختصاص دهید.

با ادغام HubSpot جدید ما، کاربران اکنون می‌توانند از قدرت شخصی‌سازی پیشروی فناوری rasa.io در کنار HubSpot استفاده کنند تا استراتژی بازاریابی خبرنامه ایمیل فعلی خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید!

قدرت یکپارچه سازی و شخصی سازی محتوا

هنگامی که ویژگی‌های عالی CRM و بازاریابی HubSpot را با راه‌حل نرم‌افزار خبرنامه ایمیل قدرتمند rasa.io پیوند می‌زنید، می‌توانید از قدرت شخصی‌سازی و یکپارچه‌سازی محتوا برای تجربه مشتری عمیق‌تر در سراسر صفحه استفاده کنید. پلتفرم‌های rasa.io چیزی بیش از توکن‌های شخصی‌سازی و «فیلدهای ادغام‌شده» را ارائه می‌دهند. خبرنامه rasa.io شما هر مجموعه از محتوای مخاطبان شما را شخصی‌سازی می‌کند.

با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط نرم‌افزار هوش مصنوعی rasa.io بر اساس رفتار مشترک خبرنامه، بهتر می‌توانید تعیین کنید که چه محتوای خبرنامه ممکن است در سایر کانال‌های بازاریابی، مانند وب‌سایت یا صفحات رسانه‌های اجتماعی، عملکرد خوبی داشته باشد. ترکیب HubSpot با rasa.io به شما این امکان را می‌دهد که این پیشنهادات محتوای شخصی‌شده را راحت‌تر به جایی که مخاطبان خود هستند بیاورید.

چگونه کار می کند

اکنون که rasa.io می‌تواند با ویژگی‌های HubSpot عالی مانند Content & Company Insights، Contact Activity، Contact Management، و Dashboards Reporting HubSpot یکپارچه شود، کاربران HubSpot می‌توانند تلاش‌های بازاریابی و CRM خود را به سطح بالاتری برسانند. برو بررسی Hubspot ما را بررسی کنید و ادغام مستقیم در بازار.

به عنوان یک شرکت نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی که بر هوش مصنوعی و خبرنامه‌های ایمیل متمرکز است، می‌خواهیم گام بعدی را در کمپین بازاریابی ایمیلی خود بردارید و اکنون فرآیند اتوماسیون بازاریابی ایمیلی خود را تکامل دهید.



منبع