کشف محتوا و مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی: ترکیب کامل

مخاطبان شما چگونه با محتوای موجود شما درگیر می شوند؟

درک آنچه مخاطب می خواهد نشان دهنده گام اولیه در ایجاد محتوایی است که ترافیک را هدایت می کند. با این حال، این بیشتر از انگیزه مخاطب است. فرآیند کشف محتوا شامل تعیین این است که چه چیزی ممکن است مانع مخاطب شما شود.

وقتی از rasa.io با استراتژی کشف محتوا استفاده می‌کنید، بدون توجه به اینکه از یکی از این ابزارهای کشف محتوا عالی استفاده می‌کنید یا از راه‌حل‌های نرم‌افزاری دیگر برای کشف محتوا، چشم‌های بیشتری به مرتبط‌ترین محتوای خود خواهید دید.

شما مجبور نیستید برای همه نیازهای مخاطبان خود یک فروشگاه تکی باشید. در عوض، شما می خواهید اهداف خاصی را هدف قرار دهید در حالی که امیدواریم دیگران را در این مسیر جذب کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که به سمت پایین بروید و خدمات یا بینش با ارزشی را برای آن اهداف ارائه دهید.

در حالی که ابزارهای کشف محتوا راهی عالی برای جلب نظر جدید به محتوای شما هستند، ابزارهای تنظیم محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی rasa.io به شما کمک می کند تا بهترین محتوای خود را در مقابل پایگاه مشترکین فعلی خود قرار دهید.

در حالی که ابزارهای مدیریت محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی محتوای مناسب را بر اساس رفتار آنها به مخاطبان فعلی ارائه می‌دهند، پلتفرم‌های کشف محتوا به شما کمک می‌کنند بفهمید که چگونه و چرا مخاطبان با محتوای شما درگیر می‌شوند.

آشنایی با کشف محتوا

اصطلاح “کشف محتوا” به جستجو و یافتن محتوای مرتبط اشاره دارد. این فرآیندی است که یک مشتری یا یک سرنخ هر زمان که محتوای یک برند را کشف کرده و سپس با آن درگیر می‌شود، چه در وب‌سایت آن، از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا هر جای دیگری، طی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد کشف محتوا، بهترین ابزارهای کشف محتوا در بازار امروز، و نحوه استفاده از نرم افزار کشف محتوا برای بهبود تجربه مشترک خود، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد قابل توجهی از راه حل های نرم افزاری کشف محتوا برای کمک به شما در این تلاش وجود دارد. برخی از محبوب ترین ها عبارتند از:

  • UpContent: UpContent به کاربران امکان می دهد محتوای عالی را در وب کشف، همکاری و توزیع کنند. UpContent حدس و گمان را برای یافتن محتوای باکیفیت مورد نظر مخاطبان شما از بین می برد. ویژگی‌های آسان همکاری تیمی، پلتفرم کاربر پسند و ادغام یکپارچه آن را به یک رهبر در نرم‌افزار کشف محتوا تبدیل کرده است.
  • حیوان اجتماعی: Social Animal مانند چاقوی ارتش سوئیس بازاریابی محتوا است. این یک راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می دهد میلیون ها پست و مقاله را مرور کنند تا محتوای جدید و پرطرفداری را که بر اساس عملکرد در همه پلتفرم ها طبقه بندی شده اند، کشف کنند.
  • Scoop.It: با استفاده از موتور کشف محتوای Scoop.I، می‌توانید مقالات، گزارش‌ها و اخبار مربوط به رهبری فکری صنعت را بیابید و سازمان‌دهی کنید که می‌تواند برای خوانندگان شما به عنوان راهی برای تقویت استراتژی محتوای شما تنظیم شود.
  • rasa.io: هوش مصنوعی rasa.io به طور خودکار مجموعه ای از مقالات را بر اساس تعامل خواننده شما با خبرنامه ایمیل شما تنظیم می کند. شما ابزارهای لازم را برای یافتن محتوایی که در واقع روی آن کلیک می کنند، موضوعات مورد علاقه مشترک خود و موارد دیگر را خواهید داشت!

مخاطب شما کیست؟

ترکیب کشف محتوا با مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی rasa.io

اما اگر بتوانید با درک فرآیند کشف محتوا که اعضای جدید را به سازمان شما سوق می دهد، آن را حتی فراتر ببرید، چه؟

با ارسال ایمیل های بهتر شروع به دیدن نتایج بهتر کنید.

امروز شروع کنید



منبع

علاقه مند به یادگیری در مورد نحوه کار آن هستید؟ برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شما می خواهید با اصول اولیه شروع کنید:

اگر از فناوری‌های هوش مصنوعی استفاده نمی‌کنید، ممکن است خودتان و همچنین مخاطبانتان را در پشت منحنی قرار دهید. هوش مصنوعی قرار است در سال های آینده بسیاری از صنایع از جمله بازاریابی و کشف محتوا را مختل کند. در rasa.io، ما از ابزارهای تنظیم محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم تا به کاربران کمک کنیم خبرنامه‌های خود را با محتوای باکیفیت و مرتبط و شخصی‌سازی شده با علایق منحصر به فرد مشترکان پر کنند. این خبرنامه های فوق شخصی به بازاریابان، ناشران، شرکت های رسانه ای، موسسات آموزشی، انجمن های حرفه ای و بسیاری از انواع دیگر سازمان ها کمک می کنند تا تعامل کاربران را افزایش دهند و سود نهایی خود را افزایش دهند.

اطلاعات عمومی نقشه کشف محتوای شما را ایجاد می کند، در حالی که نیازها و انگیزه های مخاطبان به تقویت استراتژی کلی محتوای شما کمک می کند. شما می توانید این نیازها و انگیزه ها را از طریق داستان های کاربر، که دقیقاً به شما می گویند که مخاطبان شما چه چیزی و چرا می خواهند، کشف کنید.

به عنوان یک سازمان، اگر بتوانید سفر کشف محتوای منحصر به فرد مخاطبان خود را به طور کامل درک کنید، بهتر درک خواهید کرد که چگونه آنها با محتوایی که ارائه می دهید تعامل دارند. هنگامی که این کار را انجام دادید، راه‌های جدیدی برای بهبود استراتژی بازاریابی خود پیدا خواهید کرد و در نتیجه باعث افزایش تعامل بین کاربران می‌شوید.

هنگامی که بتوانید با موفقیت از زمینه مخاطب استفاده کنید، بهتر می توانید تعیین کنید که سازمان شما چه محتوایی را باید ایجاد کند. بهترین راه برای درک واقعی زمینه های مخاطب از طریق تحقیق متفکرانه، پرسیدن سؤالات درست و آزمایش چیزهای جدید است.

چه چیزی مانع مخاطب شما می شود؟

شما باید محتوای خود را حسابرسی کنید تا به طور واقعی مسیر کشف محتوای مخاطبان خود را درک کنید. وقتی محتوایی را که قبلاً منتشر کرده‌اید بررسی می‌کنید، پنجره‌ای را باز می‌کنید که چگونه مخاطبان شما به آن دسترسی دارند و چگونه با آن درگیر هستند.

اغلب، مخاطبان شما می دانند که چه کاری باید انجام دهند. اما، ممکن است چیزی مخاطب شما را عقب نگه دارد، مانند زمان لازم برای یادگیری یک ابزار جدید، هزینه های مرتبط با فناوری جدید، یا ترس از شکست در یک سرمایه گذاری جدید. شناسایی موانعی که مخاطب شما ایجاد کرده است به شما امکان می دهد مستقیماً با آنها صحبت کنید.

شانس خوبی وجود دارد که مخاطب هدف خود را درک کرده باشید، اما می توانید از اطلاعات زیر برای پر کردن جاهای خالی استفاده کنید. البته، اگر اصلاً چیزی ندارید، باید کمی حفاری کنید:

  • میانگین سنی مخاطبان شما چقدر است؟
  • آیا مخاطبان شما در مکان خاصی هستند؟
  • آنها از چه دستگاه هایی برای دسترسی به محتوای شما استفاده می کنند؟
  • آنها محتوای مورد نظر خود را از کجا پیدا می کنند؟
  • آنها از چه کانال های رسانه های اجتماعی برای کشف محتوا استفاده می کنند؟
  • آنها از سازمان شما چه می خواهند؟

با استفاده از محتوای داخلی و محتوای خارجی، بار بزرگی از تولید محتوای جدید و در عین حال حفظ تعامل، ایجاد اعتماد بیشتر، و افزایش اقتدار شما، برداشته می شود. محتوایی را که آنها می خواهند ببینند ارائه دهید و چشمان بیشتری را به شما جلب کنند.

هنگام انجام ممیزی محتوای سازمان خود، باید ممیزی محتوای رقبای خود را نیز در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید، سازمان‌ها و رقبای موازی محتوای مرتبطی خواهند داشت که احتمالاً مخاطبان هدف شما از قبل با آن درگیر هستند. ممیزی به شما کمک می کند بفهمید مخاطب شما چه محتوایی را مصرف می کند.

پژوهش مخاطبان ستون فقرات کشف محتوا است

بهترین ابزارها و پلتفرم های کشف محتوا