این وایت پیپر را بخوانید تا بدانید که Gen Z چگونه قصد دارد تابستان امسال و بعد از آن خرید کند—شامل بینش هایی از آخرین مطالعه LTK Gen Z Shopper.
در این وایت پیپر جدید، LTK Insights یافته های این مطالعه را با توصیه های مهم برای توسعه یک استراتژی بازاریابی موثر به اشتراک می گذارد.
طبق مطالعه 2023 Gen Z خریداران LTK، Gen Z هنگام تصمیم گیری خرید به سازندگان بیشتر از تبلیغات رسانه های اجتماعی و افراد مشهور اعتماد دارد.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
- عادات خرید Gen Z، با روندهای آینده تابستان 2023
- بررسی اقتصادی
- بینش در مورد رفتار پیوند ژنرال Z
الان بخوان
Gen Z یک گروه قدرتمند و منحصر به فرد از مصرف کنندگان است که قدرت خرید آنها در حال افزایش است. برای برندها، درک رفتار خرید و قدرت خرج کردن آنها کلید موفقیت است.