پل تریسی، استاد نوآوری و سازمان، دانشگاه کمبریج، انگلستان است.
JM Insights در کلاس درس
آموزش بینش:
سایمون جی بل، استاد بازاریابی، دانشگاه ملبورن، استرالیا است.
هاید، بل و تریسی (2022).pptx از جانب انجمن بازاریابی آمریکا | مجلات
سایر اطلاعات بینش را در کلاس درس جستجو کنید
نقل قول کامل:
هاید، جان بی، سایمون جی بل و پل تریسی (2022)، “ما چه کسی هستیم و چگونه حکومت می کنیم: تأثیر جهت گیری هویت بر انتخاب حکمرانی” مجله بازاریابی.
دوره های بازاریابی مرتبط:
مدیریت بازاریابی؛ استراتژی بازاریابی؛ کانال های بازاریابی؛ مدیریت زنجیره تامین
تشکر ویژه از Demi Oba، Ph.D. نامزد در دانشگاه دوک، برای حمایت در کار با نویسندگان در مورد ارسالی به این برنامه.
بینش کلیدی ما معرفی مفهوم جهت گیری هویت به ادبیات بازاریابی است. به طور خاص، ما پیشنهاد میکنیم که چگونه جهتگیری که یک شرکت به رابطه با شریک زنجیره ارزش میآورد، بر انتخاب مکانیسمهای حاکمیتی آن تأثیر میگذارد. به این ترتیب، ما دیدگاه گسترده ای از حاکمیت بین شرکتی ارائه می دهیم.
یان بی. هاید، کرسی ایروین مایر در بازاریابی، دانشگاه ویسکانسین-مدیسون است. استادیار دانشگاه ملبورن، استرالیا؛ و همکار بازاریابی، دانشگاه کمبریج، انگلستان.
چکیده مقاله:
ما از تحقیقات نوظهور در تئوری سازمان استفاده میکنیم تا نشان دهیم که چگونه جهتگیریهای هویتی مختلف در سطح شرکت (فردی، رابطهگرا یا جمعگرایانه) بر انتخاب حاکمیت تأثیر میگذارند. ما یک چارچوب مفهومی ایجاد می کنیم که بر رابطه بین جهت گیری هویت خود یک شرکت کانونی و شریک زنجیره ارزش تمرکز دارد. این چارچوب مجموعهای از سناریوهای تطابق و عدم تطابق را شناسایی میکند، که در آن سناریوهای دوم مشکلات حاکمیتی منحصربهفردی را نشان میدهند که توسط نظریه موجود در نظر گرفته نشدهاند. برخی از سناریوهای عدم تطابق شامل شبه تطابق هایی است که شبیه جهت گیری های همگرا بین احزاب است، اما در واقع مشکلات حاکمیتی را نشان می دهد. از لحاظ نظری، چارچوب ما ادبیات حاکمیت را با ارائه یک گزارش جامع و ظریف از (1) جهت گیری هایی که طرفین بر یک رابطه وارد می کنند، و (2) اینکه چگونه تأثیرات آنها بسته به ساختار وابستگی متقابل بین طرفین متفاوت است، پیشرفت می دهد. ما همچنین ادبیات کلی در مورد جهتگیری هویت را با اتصال آن به شیوههای حکمرانی مشخص، با نشان دادن اینکه چگونه جهتگیریهای هویت داخلی متعدد چالشهای حاکمیت داخلی منحصربهفرد ایجاد میکنند، و با ترسیم دو راهحل ممکن برای این چالشها، پیش میبریم. ما بر چارچوبی برای توسعه دستورالعمل های مدیریتی برای انتخاب حکومت تکیه می کنیم.
اطلاعات بیشتر از مجله بازاریابی
به اسلایدهای سخنرانی کلاس درس دسترسی پیدا کنید