تا سال 2022، تقریباً 86 درصد از ترافیک مرورگر دیگر توسط کوکی های شخص ثالث پشتیبانی نمی شود. برای سال ها، شرکت ها از کوکی های شخص ثالث برای ردیابی و درک رفتار خریدار به صورت آنلاین استفاده می کنند. اکنون، در میان نگرانیهای مربوط به حفظ حریم خصوصی و قوانین نظارتی، بازاریابان اکنون با از بین رفتن دادهها مواجه هستند و ممکن است بدون راهحلی با چالشهای پیش رو مواجه شوند.
اولین قدم در مبارزه با از دست دادن کوکی های شخص ثالث، تغییر به استراتژی داده شخص اول است. آخرین کتاب الکترونیکی ما را بخوانید، داده های شخص اول کیک را می گیرند، برای یادگیری نحوه استفاده از داده هایی که مستقیماً از روابط مشتری به دست می آورید – به جای خرید آن از یک شخص ثالث – برای ادامه ردیابی و هدف قرار دادن رفتار مشتری به طور موثر، ارائه بهترین تجربه مشتری (CX) ممکن، و اثبات آینده استراتژی های هدف گیری
امروز آن را بخوانید تا:
- تفاوت های کلیدی بین داده های اول، دوم و شخص ثالث را بیاموزید
- مزایای تمرکز استراتژی CX خود بر روی داده های شخص اول را بدانید
- برای دریافت فناوری مناسب برای سال 2022 آماده شوید
- از 4 مرحله استراتژیک در ایجاد یک استراتژی داده شخص اول استفاده کنید
دانلود
بنابراین این صنعت دقیقا به سمت چه چیزی در حال حرکت است؟