این خلاصه الکترونیکی جامع را دانلود کنید تا بدانید چرا شرکتهای خدمات مالی باید یک دیدگاه مشتری واحد را در اولویت قرار دهند. همچنین یاد خواهید گرفت:
- چرا مدرن کردن پشته فناوری خود برای فعال سازی برای دستیابی به دیدگاه مشتری واحد بسیار مهم است
- نمونه های واقعی از نحوه استفاده سایر شرکت های خدمات مالی از CDP BlueConic برای فعال کردن این طرح های رشد
- چگونه می توان به طور عملیاتی به ابتکارات رشد مرتبط با یک دیدگاه مشتری واحد، از جمله:
- بازاریابی چرخه حیات مشتری بین کانالی
- تجزیه و تحلیل و دموکراسی علم داده
- تجربیات دیجیتالی که وفاداری را تقویت می کند
دانلود