ربکا همیلتون، رئیس مایکل جی و رابین پساروس در مدیریت بازرگانی، معاون ارشد امور دانشکده و استاد بازاریابی در دانشکده بازرگانی مکدوناف دانشگاه جورج تاون است. او به عنوان ویراستار این مجله خدمت کرده است مجله تحقیقات بازاریابی (2016 تا 2020) و به عنوان دستیار ویرایشگر برای مجله تحقیقات مصرف کننده، مجله آکادمی علوم بازاریابی، و مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی.
انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) به عنوان بزرگترین انجمن بازاریابی مبتنی بر فصل در جهان، مورد اعتماد متخصصان بازاریابی و فروش است تا به آنها کمک کند تا آنچه را که در آینده در این صنعت پیش می آید کشف کنند. AMA دارای جامعه ای از شعب محلی در بیش از 70 شهر و 350 پردیس کالج در سراسر آمریکای شمالی است، و همچنین عضویت دانشگاهی در سراسر جهان را در بر می گیرد. AMA خانه محتوای برنده جوایز، گواهینامه حرفه ای PCM®، مجلات دانشگاهی برتر، و رویدادها و کنفرانس های آموزشی پیشرو در صنعت است.
کمیته انتخاب متشکل از ربکا رزچک (دانشگاه ایالتی اوهایو)، میشل ودل (دانشگاه مریلند)، ربکا اسلوتگراف (دانشگاه ایندیانا)، راج گروال (دانشگاه کارولینای شمالی – چپل هیل)، کوئن پاولز (دانشگاه شمال شرقی)، و مرلین استون بود. (انجمن بازاریابی آمریکا). ریاست کمیته را ران هیل (معاون انتشارات و دانشگاه آمریکایی AMA) بر عهده داشت.
درباره ربکا همیلتون
برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با مریلین استون، مدیر انجمن ها و مجلات دانشگاهی، انجمن بازاریابی آمریکا ([email protected]) تماس بگیرید.
همیلتون توضیح می دهد: “مثلث بندی در بین دیدگاه های نظری، روش ها و منابع داده – هم در مقالات و هم در مقالات – برای ایجاد دانش در زمینه کاربردی مانند بازاریابی بسیار مهم است.” ” مجله تحقیقات بازاریابی نقش اساسی در این زمینه ایفا می کند و به عنوان یک انجمن برای بحث های غنی و دقیق در حوزه های رفتاری، کمی و استراتژی عمل می کند. علاوه بر این، با توجه به اینکه داده های موجود برای محققان بازاریابی به طور مداوم در حال تغییر است، JMRپایهگذاری روششناسی به این حوزه کمک میکند تا این منابع جدید و انواع دادهها را بهطور مؤثر اهرمسازی و ادغام کند.»
پژوهش همیلتون تأثیر عوامل زمینهای – از جمله محیط اجتماعی، سطح منابع، مرحله تصمیمگیری و قالب ارائه – را بر تصمیمگیری مصرفکننده بررسی میکند. آثار او در نشریاتی مانند مجله تحقیقات بازاریابی، مجله بازاریابی، مجله تحقیقات مصرف کننده، بررسی کسب و کار هاروارد، و بررسی مدیریت اسلون MIT.