خلاصه مدیریتی این مقاله را بخوانید
نقل قول کامل:
دلارت، بندیکت جی سی، اریک جی. جانسون، شانون دانکن و تام بیکر (2020) «معماری انتخاب برای تصمیمگیریهای بیمه سالمتر: سفارشدهی و تقسیمبندی با هم میتواند انتخاب مصرفکننده را بهبود بخشد». مجله بازاریابی. doi:10.1177/00222429221119086
JM Insights در کلاس درس
آموزش بینش:
تشکر ویژه از Demi Oba، Ph.D. نامزد در دانشگاه دوک، برای حمایت در کار با نویسندگان در مورد ارسالی به این برنامه.
اتخاذ تصمیمات خوب بیمه سلامت برای نتایج سلامت و طول عمر مهم است، اما اشتباهات مصرف کنندگان به خوبی مستند شده است. این مقاله تعامل دو ابزار معماری انتخابی را بررسی میکند: ترتیب گزینهها از بهترین به بدترین بر اساس یک مدل کاربر با کیفیت بالا و پارتیشن بندی کل مجموعه گزینهها. در حالی که سفارش و تقسیم بندی همیشه انتخاب ها را به طور جداگانه بهبود نمی بخشد، نتایج یک مطالعه میدانی و سه آزمایش شرایطی را مشخص می کند که به ترکیب اجازه می دهد تا تصمیمات بیمه درمانی را تا حد زیادی بهبود بخشد. داده های فرآیند نشان می دهد که این اثرات با تمرکز محدود مصرف کنندگان بر گزینه های با کیفیت بالاتر به دست می آیند.
اطلاعات بیشتر از مجله بازاریابی
خلاصه:
اتخاذ تصمیمات خوب بیمه سلامت برای نتایج سلامت و طول عمر مهم است، اما اشتباهات مصرف کنندگان به خوبی مستند شده است. نویسندگان بررسی می کنند که آیا مداخلات معماری انتخاب هدفمند می تواند این اشتباهات را کاهش دهد یا خیر. این مقاله به بررسی تعامل دو ابزار معماری انتخابی در بهبود تصمیمگیریهای بیمه مصرفکننده در مبادلات مراقبتهای بهداشتی آنلاین میپردازد: سفارش گزینهها از بهترین به بدترین بر اساس یک مدل کاربر با کیفیت بالا و تقسیم کل مجموعه گزینهها. در حالی که مرتب کردن و تقسیم بندی همیشه انتخاب ها را به طور جداگانه بهبود نمی بخشد، نویسندگان از یک مطالعه میدانی و سه آزمایش برای شناسایی شرایطی استفاده می کنند که به ترکیب اجازه می دهد تا تصمیمات بیمه سلامت را تا حد زیادی بهبود بخشد. یافتهها نشان میدهد که وقتی گزینهها به گونهای مرتب میشوند که بهترین گزینهها در ابتدای فهرست ارائهشده ظاهر میشوند، پارتیشنبندی مصرفکنندگان را تشویق میکند تا روی بهترین گزینهها تمرکز کنند. با این حال، اگر بهترین گزینه ها در بالای لیست قرار نگیرند، پارتیشن بندی جستجو را از بین می برد و می تواند کشف بهترین گزینه ها توسط مصرف کنندگان را مختل کند. داده های فرآیند نشان می دهد که این اثرات با تمرکز محدود مصرف کنندگان بر گزینه های با کیفیت بالاتر به دست می آیند. این نتایج نشان میدهد که مداخلات معماری انتخاب عاقلانه باید تأثیر مشترک ابزارهای معماری انتخاب و همچنین کیفیت مدل کاربر شرکت را در نظر بگیرند.
دوره های بازاریابی مرتبط:
تبلیغات و تبلیغات؛ رفتار مصرف کننده؛ بازاریابی دیجیتال؛ تجزیه و تحلیل بازاریابی؛ ارتباطات بازاریابی؛ خرده فروشی
یک مطالعه جدید در مجله بازاریابی نشان می دهد که طراحی وب سایت های مورد استفاده برای خرید بیمه سلامت همراه با داده های بزرگ با کیفیت بالا می تواند پس انداز زیادی برای مصرف کنندگان ایجاد کند. هنگامی که محصولات بیمه سلامت به گونه ای سفارش داده می شوند که بهترین گزینه ها برای مصرف کننده در ابتدا در لیست ارائه شده ظاهر شوند، این امر تصمیمات مصرف کنندگان را به شدت بهبود می بخشد. اگر لیست نیز برای نمایش تعداد کمی از گزینه ها در ابتدا تقسیم بندی شده باشد (با یک گزینه آسان برای کلیک کردن برای دیدن همه گزینه ها)، این امر تصمیمات مصرف کنندگان را بیشتر بهبود می بخشد. با این حال، مهم این است که اگر بهترین گزینه ها در بالای لیست نباشند، پارتیشن بندی می تواند به کیفیت تصمیم مصرف کننده آسیب برساند.
شانون دانکن دانشجوی دکترای بازاریابی، دانشگاه پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا است.