در مقاله ما استدلال می کنیم که کار یدی منبع مهمی از معنا در زندگی است. این مطابق با تحقیقاتی است که نشان می دهد کارهای روزمره دارای ارزش هستند – کارهایی مانند تمیز کردن ممکن است ما را خوشحال نکند، اما به زندگی ما معنا می بخشد. مطالعات ما نشان می دهد که “معنای کار دستی” باعث می شود مصرف کنندگان ارزش گذاری ها را پایین بیاورند و پذیرش محصولات مستقل را کاهش دهند. به عنوان مثال، یک مطالعه انجام شده با همکاری شرکای صنعتی نشان میدهد که مصرفکنندگانی که معنای بیشتری از کارهای دستی میگیرند، کمتر محصولات خودران را به محصولات معمولی ترجیح میدهند. این اثر هنگام محاسبه جمعیتشناسی مختلف مصرفکننده قوی بود. به همین ترتیب، این مصرف کنندگان نگرش منفی تری نسبت به محصولات خودمختار دارند و همچنین بیشتر مستعد اعتقاد به معایب محصولات مستقل (مثلاً تمرکز بیش از حد بر فناوری در زندگی) نسبت به مزایای آنها (مثلاً راحتی) هستند.
صرفه جویی در زمان برای سایر وظایف معنی دار را برجسته کنید
نیکولا پولتی، مدیر ارشد بازاریابی، Cada Fertility، سوئیس است.