کتاب بازی منسوخ شدن داده های شخص ثالث


چگونه می توان با موفقیت در تغییرات جاری در دوره اول حریم خصوصی پیمایش کرد

مقررات حفظ حریم خصوصی مصرف کننده و مرگ کوکی های شخص ثالث تقریباً بر هر صنعت و هر جنبه ای از اکوسیستم بازاریابی دیجیتال و تبلیغات تأثیر می گذارد.

در حالی که فشار برای حفظ حریم خصوصی، شرکت‌ها را مجبور می‌کند تا درباره نحوه جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها برای سازماندهی تجربیات مشتری تجدیدنظر کنند، همچنین فرصت‌های جدیدی را برای متمایز کردن برند و تغییر روابط خود با مشتریان باز می‌کند.

شرکت‌هایی که در آن سوی این تغییر لرزه‌ای رشد خواهند کرد، رویکرد منفعلانه و «انتظار و دیدن» را در پیش نمی‌گیرند. آنها در حال حاضر علیه یک کتاب بازی منسوخ شدن داده های شخص ثالث اجرا می شوند.

کتاب الکترونیکی ما را دانلود کنید تا بیاموزید چگونه می‌توانید با موفقیت تغییرات جاری را در اولین دوره حفظ حریم خصوصی دنبال کنید. شما کشف خواهید کرد:

  • چهار ابزاری که در کتاب بازی منسوخ شدن داده های شخص ثالث خود به آن نیاز دارید
  • چگونه یک پلتفرم داده مشتری (CDP) شما را قادر می‌سازد تا در کتاب بازی اجرا کنید
  • کاری که شرکت هایی مانند VF Corporation، HEINEKEN USA، و دیگران برای انتقال اکنون انجام می دهند

دانلود



منبع